Herkese merhaba arkadaşlar yeni bölüm ile karşınızdayım.
Lütfen oy vermeyi,yorum yapmayı ve takip etmeyi unutmayın sizleri seviyorummm.
iyi okumalarrr.
Gamze : Artık baş başa kaldığımıza göre beni sert bir şekilde becerebilirsin karıcığım.Sevgili karıcığımın dediğini yerine getirmem gerekiyordu
''Seni heyecanlandırmayı seviyorum her sana yaklaştığım zaman kalbinin sesini duymak çok güzel sevdiğim.''
Her konuşmamda dudaklarım dudaklarına değiyordu
Gamze : Daha fazla bekletmede o güzel dudaklarını hissetmeme izin ver sevgilim.''
Gülümsemiştim bu kadar istekli olması hoşuma gidiyordu elimi yanağına çıkartıp yavaşça okşamaya başladım ilk önce yanaklarını öpmüştüm daha sonra çenesini öpmüştüm yavaş yavaş, onu istiyordum. Gözünün önüne gelen saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdım ve dudağına dudaklarımı bastırmıştım elleri başıma gitmişti beni kendisine daha çok yaklaştırmıştı üst dudağımı emerek çekiştirmişti aralık olan dudaklarından içeri dilimi gönderdiğimde dudaklarıma doğru kısık bir şekilde inlemişti ellerim açıkta elbisesini açıkta bıraktığı bacaklarında geziniyordu dudaklarımı sesli bir şekilde ayırdım ve boynuna geçtim. Dilimle ıslattıktan sonra emmeye başladım bana daha fazla yer açmak için kafasını eğmişti kendini bana bırakmıştı. Emmeye ve ıssırmaya devam ederken oranın moraracağından adım kadar emindim kendimi tutamıyordum o da benim kadar istiyordu. Boynundan aşağıya öpücükler bırakarak inmeye başladım. Öpücüklerim ve dokunuşlarım sert değildi çünkü ona dokunmaya bile kıyamıyordum canı yanıcak diye. Elbisesini çıkarttım ve karşımda kırmızı dantelli iç çamaşırlarıyla duruyordu sütyeninden taşan göğüslerini yavaş yavaş öpücükler konduruyordum. Elimle belini okşayarak yukarı çıkarttım ve kopçasını buldum açmadan önce kafamı kaldırıp konuştum.
''Çok güzelsin sevdiğim.''
Dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım ve tekrardan kafamı göğüslerine indirdim ve kopçasını çözdüm hızla sütyeni çıkartıp yere fırlattım artık karşımda sadece kilotu ile duruyordu gözlerimdeki hayranlığı görünce hafif bir tebessüm etti sevdiğim dilimi boylu boyunca sağ göğüsünde gezdirdiğimde ağzından bir inleme çıktı. Göğüs ucunu dudaklarımın arasına alıp emmeye başladım boşta kalan elimle de sol göğüsünü okşamaya başladım ve sıkıyordum acıtmadan. Sesli bir öpücük daha kondurduktan sonra başımı göğüslerinden kaldırdım. üstümdeki gömleği çıkarttım ve onu da yere attım karşısında siyah sütyenimle duruyordum elimi arkaya attım ve kopçamı çözdüm ve sütyenimi kenara fırlattım artık bende onun karşısında yarı çıplak duruyordum o kadar istekle bakıyordu ki kendimi zor tutuyordum. Beni yatağa itti ve üzerime çıktı sevdiğim.
Gamze : Dokunmama izin ver aşkım.
Gülmüştüm ellerimle ellerini tuttum ve göğüslerime götürdüm yavaşça okşamaya başladı göğüs uçlarım dikleşmişti ve parmağının arasına aldı çekiştirip oyanamya başladı ağzımdan inleme çıkmıştı.
''Böyle devam et sevdiğim.''
Aynı şeyi tekrar tekrar yapıyordu ve bu benim çok hoşuma gidiyordu bana doğru eğilmişti ve göğüslerimiz birbirine değiyordu yavaş bir şekilde göğüsümü ağzının içine alarak ıslanmasını sağlamıştı ve emmeye başlamıştı çıkarttığı seslerden hoşuna gittiğini anlamak zor değildi göğüslerimde izlerini bırakıyordu ve bu onun hoşuna gidiyordu. Bu sefer acıtmayacak şekilde ıssrımıştı ve boğuk bir şekilde inlemiştim geri ona baktığımda bana bakıyordu bana yaklaştı ve aralık olan dudaklarını dudaklarım arasına aldı nefesimiz kesilinceye kadar öpüşmeye devam etmiştik geri çekilince anlını alnıma yasladı.
Gamze : Sana çok aşığım sevgilim hem de deliler gibi.
''Seni çok seviyorum güzel karıcım.''
Duyduğu sözlerden sonra daha çok heyecanlanmıştı hızlı bir şekilde yerimizi değiştirdik bu kadar yeterdi üstte kalması kadınlığına baktığımda deli gibi ıslanmıştı.
''Benim için ıslanmışsın aşkım.'' Kulağına eğilerek söylemiştim
Kulak memesini emmeye başladım ve hoşuna gittiğini anlamıştım o sırada da elimi iç çamaşırının üstünden kadınlığında gezdirdim daha sesli bir şekilde inliyerek kendini yukarı doğru itmişti ben ise daha çok kıvranması için yavaş yavaş hareket etmeye devam ediyordum.
Geriye doğru kayarak kendimi aşağıya çektim. Çamaşırının eteklerinden tutarak sıyırdım ve indirmeye başladım üstünde son kalan parçayı da çıkartıp kenara fırlattım artık karşımda tamamen çırılçıplaktı. Vajinasının üstüne yumuşak öpücükler konduruyordum bedeni ise yay gibi geriliyordu.
''Çok ıslaksın bebeğim.''
Sesli bir öpücük daha bıraktım bacak arasına. Bir parmağımı klitorisinde hissettiğinde yüksek sesle inlemişti
Gamze : D-dilini dilini hissetmek istiyorum.
İstediği şeyi hemen yaptım dilimi hassas noktasında hissetmesi ile çığlık atarak ellerini kafama koymuştu sık dil darbeleri atmaya başlamıştım ağzından sadece inleme ve kafamı kendisine daha çok bastırmamı sağlıyordu zevk aldığını anlıyabiliyordum boşalmasını istemediğim için kendimi geri çektim ellerini de geri çekmek zorunda kaldı ve kendimi yukarı doğru çektim ve pantolonumu çıkarttım bende artık çıplaktım. Geri ona doğru eğildiğimde parmaklarımla vajinasını okşamaya devam etmiştim. Anlına küçük bir öpücük kondurdum sertliğimi girişine bastırdığımda bedeni yataktan kalkmıştı geri yerine yatması için elimle baskı uyguladım girişinde daire çizmeye başlamıştım ve tekrardan yüksek ses ile inlemişti yüzümü ellerinin arasına alarak dudaklarıma yapıştı.
Bu sefer yumuşa değil sert çıldırmış bir şekilde öpüyordu beni. Sertliğimi içine ittiğimde alt dudağımı ıssırmıştı ağzına doğru boğukça inlemiştim içinde yavaş yavaş hareket ediyordum hala beni öpmeye devam ediyordu zevk aldığını inlemesinden anlıyabiliyordum elleri göğüslerimde geziniyordu her darbeden sonra bir tık daha hızlanıyordum. Gittikçe vuruşlarım şiddetleniyordu odanın içinde sadece ikimizin inlemeleri vardı sertliğimi daha da hızlandırarak sert vuruşlar yapmaya devam ettim artık ikimizde sona gelmiştik ilk önce sevdiğim adımı bağırarak boşaldı arkasından ben boşalmıştım. İçinden çıktığımda ikimizde sular içinde kalmıştık dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum.
''Ben seni daha fazla istiyorum ama.''
Gamze : Sana dur diyen mi var aşkım.
Ne kadar yorgun olsak da bu gece bu kadar kolay bitmeyecekti hemen tekrardan dudaklarına yapıştım ve bu gece ilk defa sevişiyormuş gibi seviştik. İkimizde yorgunca yatağa uzanmıştık dışarı baktığımda hava aydınlamaya başlamıştı.
Gamze : Çok güzel bir geceydi teşekkür ederim aşkım.
''Asıl ben sana teşekkür ederim. Hadi çok yoruldun uyu biraz.''
Gamze : Sana sımsıkı sarılarak uyumak istiyorum.
Kollarımı açtım ve hemen koynuma girdi ve orada ikimizde derin ve güzel bir uykuya dalmıştık.
BÖLÜM SONU UMARIM BEĞENİRSİNİZ KISA OLDU AMA ASLINA BU SAHNEYİ YAZMAYACAKTIM KENDİMİ TUTAMADIM.
LÜTFEN OY VERMEYİ,YORUM YAPMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEY VARSA LÜTFEN SORUN.