Μάλλον κάτι δεν ακουσα καλά. Είπε αδελφια; Εγω και ο Μαικλ είμαστε αδελφια; Πως γίνεται αυτό; Εκείνος είναι πιο μεγάλος από εμένα. Αηδίασα με τον εαυτό μου για τη παραμικρή πονηρή σκέψη που είχα κάνει για εκείνον. Είμαστε αδελφια. Έχουμε το ίδιο αίμα
-' Δεν έχουμε το ίδιο αίμα Αριάδνη' Μου είπε και εγω τον κοιτούσα σαν χαζή. Πως γίνεται να διαβάζει τις σκέψεις μου συνέχεια;
-' Τι εννοείς;'
-' Πριν από 4 χρόνια ο πατερας σου γνώρισε τη μητερα μου και έγιναν ζευγαρι. Ο Πιττερ είναι θετός πατερας μου, και εσυ ετεροθαλής αδελφή μου. Δεν έχουμε το ίδια αίμα. Δεν έχουμε τη παραμικρή συγγένεια εγω και εσυ' Μου είπε αποφασιστικά και επιτακτικά λες και ήθελε να με πείσει για κάτι. Όντως αν απλά ο Πιττερ παντρεύτηκε τη μητερα του δεν μας δένει κάτι συγγενικό. Ουφ ηρεμισα τώρα.
-' Τώρα τι θα γίνει;'
-' Τι εννοείς;'
-' Μπορω να επιστρέψω σπίτι μου;' Τον ρώτησα και εκείνος στεναχωρημένος κούνησε αρνητικά το κεφάλι του
-' Θα χρειαστεί να μείνεις εδώ για ένα χρονικό διάστημα μέχρι να αναρρώσεις πλήρως και να είμαστε σίγουροι πως ο κίνδυνος έχει περάσει'
-' Και η μαμά μου; Πωπω θα έχει τρελαθεί από την αγωνια της'
-' Η μητερα σου γνώριζε από την αρχή το λόγο που ηρθα σπίτι σας, την έχουμε ενημερώσει για το τι έγινε. Ήθελε να έρθει να σε δει όμως θεωρούμε πως είναι επικίνδυνο να δέχεσαι επισκέψεις. Ίσως κάποιος να τη παρακολουθεί'
-' Και αν... αν επιτεθούν και σε εκείνη; Αν η μαμά μου κινδυνεύει;' Είπα πανικόβλητη και σηκώθηκα από το κρεβάτι
-' Ο στόχος τους Αριάδνη ησουν εσυ. Ξέρουν πολύ καλά πως μόνο μέσω εσένα μπορουν να πληγώσουν τον πατέρα σου'
Βλακείες, ο πατέρας μου δεν δίνει δεκάρα για εμένα-' Ποιοι άλλοι μένουν σε αυτό το σπίτι;'
-' Ο πατέρας σου, εγω η μητερα μου και τα αδελφια μου' μου είπε και ένα κύμα μελαγχολίας πλάκωσε τη ψυχη μου. Ολόκληρη οικογένεια έφτιαξε και στη κόρη του ούτε ένα τηλέφωνο τόσα χρόνια
-' Λοιπόν από τη στιγμή που θα μένεις εδώ, δεν θα είσαι συνέχεια σε ένα κρεβάτι. Σηκω ντυσου και ελα να σου δείξω το σπίτι' Είπε και έφυγε από το δωματιο. Εγω πήγα προς τη ντουλάπα που είχε το δωματιο. Την ανοιξα και βρηκα εκεί ένα κιουτ αέρινο λευκό φορεματακι.
YOU ARE READING
Bloody Ties
VampireΠιστεύεις στους Βρυκόλακες; Η Αριάδνη βαθιά μέσα της πίστευε όμως όλοι προσπαθούσαν να τη πείσουν για το αντίθετο. Όλοι εκτός από τον Μαικλ, ο οποίος θα μπει στη ζωή της με τον πιο αναπάντεχο τρόπο και θα φερει τα πάνω κάτω...