"Adrien bir çatının tepesinde mi?!" Alya şaşkınlıkla kaşlarını çatarak pencereye doğru döndü.
"Ne?" Chloe'nin başı pencereyi görmek için döndü.
"Adrien neden çatıda olsun ki?" Blog yazarı Chloe'ye bir neden bulup bulamayacağını sordu.
Bunu Alya'ya açıklayamayacağını fark ettiğinde sarışının yüzü soldu. Elbette Adrien, Uğur Böceği'yle birlikte tuhaf at adam akuma ile savaşırken dönüşmüş ya da enerjisi tükenmiş olmalıydı.
"Belki de... Uğur Böceği ya da Kara Sohbet onu akumadan korumak için oraya koymuş olabilir mi?" Chloe abartılı bir şekilde omuz silkti ve pencereye baktı.
"Akuma onu düşürebilir." Alya kollarını kavuşturdu: "Adrien'i yüzen bir akumadan korumak istiyorlarsa, onu yer altında ya da kapalı bir yere yerleştirmeleri gerekirdi."
"Evet... berbat bir fikir! Neden sadece bunu yapmadılar ki? Ha! Ha..." Chloe kaşlarını çatarak sarışın çocuğa uzaktan baktı. Yüzündeki ifadeyi göremiyordu ama çocuk çatıda diz çökmüştü. Etrafında yüzen kırmızı bir şey vardı ama uzaktan seçilemiyordu.
Sarışın pencereden gözleriyle Uğur Böceği'ni aradı ama onu göremedi. Pencereye doğru eğildi ve Adrien'in yüz ifadesine odaklanmaya çalıştı.
"Chloe Bourgeois! Okul ödevlerine mi odaklanacaksın yoksa tüm dersini pencereden dışarı bakarak mı geçireceksin?!" Bayan Mendeliev'in sabrı tükenmek üzereydi ve Chloe'nin adının aniden bağırılmasıyla yerinden sıçramasına neden oldu.
Kalbi bir an için çılgınca göğsüne çarptı ve kızgın öğretmenin neredeyse yüzüne hırladığını görmek için başını kaldırdı.
"Özür dilerim?" Chloe yutkunarak ve öğretmenine suçlu bir gülümsemeyle karşılık verdi.
Bir sonraki ders için zil çalana kadar başka hiçbir öğrencinin pencereden dışarı bakmadığını ya da görevini aksatmadığını söylemek yanlış olmazdı. Yine de Chloe, Uğur Böceği ve Adrien'in neyin peşinde olduklarını merak etmekten kendini alamıyordu.
Bir şey bulabildiler mi? Marinette'in hayatını kurtarabilecek cevabı bulmaya yaklaşmışlar mıydı? Belki de Adrien bunu yapabildikleri için rahatlayarak dizlerinin üzerine çöküyordu.
* * *
"Şimdi mi? Şimdi mi oldu?" Nathalie konuşmakta zorlanıyordu, Plagg'ın verdiği haber karşısında tamamen şok olmuştu.
"Bilmiyorum! Chat Noir'ın önünde oldu! Tikki ve Adrien hüngür hüngür ağlıyorlar ve ben ne yapacağımı bilmiyorum! Yardım edin, lütfen! Felix'i kaybettim, şimdi de Marinette yardım için bana geldi, ben de onu Fu Usta'ya gönderdim! Lütfen- akuma, gözyaşları ve Marinette ile..." Plagg kadına yalvardı.
Nathalie'nin mavi gözleri ellerine kaydı ve içindeki tanıdık hayal kırıklığı onu ele geçirdi. Çok geç kalmıştı ve kız gitmişti.
Başını kaldırıp Plagg'a baktı, donuk gözlerinden umut fışkırıyordu. "Bilmiyorum Plagg. Adrien ve Tikki'yi teselli etmek için elimden geleni yapacağım ama Marinette gitti... Felix'i geri getiremedim ve Marinette için de bir şey yapamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Permanently Kalıcı Olarak Maskelendi - [TR]
FanfictionKitabın yazarı @kelseybluewolfe TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP Marinette Dupain-Cheng bir daha dönmemek üzere ortadan kaybolmuştur. Chat Noir onu bulmaktan vazgeçmeyi reddediyor, Uğur Böceği çoktan vazgeçmiş olsa bile.