"Onlara Uğur Böceği'nden bahsettiğinde nasıl tepki verdiler?" Nathalie, akuma ile tek başına savaştıktan sonra çoktan dönüşmüş olan Adrien'e sordu.
"Ben... sence nasıl tepki verdiler?" Adrien yumruklarını savunmacı bir şekilde sıktı, onun gözlerinin içine bakamadı. Kalbi pişmanlıkla yanıyordu ve Chloe'ye bu şekilde yalan söylediğine inanamıyordu. Alya'ya söyleme zahmetine bile girmemişti, çünkü sarışın kız ona bundan bahsetmeye gitmişti.
"Oh... Özür dilerim. Ben de insanlara söylemek zorunda kaldım, o yüzden anlıyorum. En kötüsünü kabul etmek anlamına gelse bile bunu yapmak zorundasınız. Chat Noir'ım Felix'in, yeteneklerini geliştirmesi gereken bir şey tarafından işkence görüp öldürülmesi fikrini bile kaldıramadım. Gelişimin normal, değil mi? Sorun çıkarmadan bir kenara koyabileceğin şeyleri yavaş yavaş kazanıyorsun?"
"Evet... İhtiyacım olduğunda dişlerimi bir kenara koyabiliyorum, bu yüzden her zaman ortaya çıkmıyor," diye kısaca cevap verdi Adrien, ölüm konusundan kaçınmaya çalışarak.
"Bu iyi bir şey. Beni etkileyen bir gelişmenin Marinette'i de etkilediğine inanamıyorum. Yani Felix beni hastalığın ilerlemesinden kurtardı ama yine de ona geçti. Felix öldüğünde de onunla kaldı ama sana geçmedi," diye sonuca varmaya çalıştı Nathalie.
"Ona geçmesine izin verdin," diye homurdandı Adrien, öfkeyle tepinerek uzaklaştı. Kadının yüz ifadesini görmek için dönmedi, çünkü sözlerinden bu kadar çabuk pişman olacağını biliyordu ve hemen özür diledi.
Kadının nefesini tuttuğunu duydu ve sustu.
Adrien hatalı olduğunu biliyordu ve bu çok kabaydı. Başkalarını suçlamak doğru değildi ve bu Nathalie'yi incitecekti. Elbette Marinette'in ölmesine izin vermek istememişti ve onu kurtarmak için araştırma yapmaya ve yardım etmeye çalıştı.
"Sen yapmadın," diye arkasını döndü, gözleri sulanırken yere odaklanmıştı. Sesi titriyordu ve konuşmak ona acı veriyordu. "Özür dilerim," dedi ona, "Ona vermedin. Bu senin hatan değildi."
Nathalie kararlı bir ifade takındı ama birkaç damla gözyaşı kendi izni olmadan dışarı sızdı. "Ev ödevlerini yapmaya başlamalısın Adrien. Bugün ilerleyen saatlerde bir fotoğraf çekimin var ve baban bunu kaçırmandan pek hoşlanmayacaktır."
Çocuk, babasının yardımcısının robot gibi uzaklaşmasını izledi ve o anda kendini yeniden çok daha yalnız hissetti. Neredeyse evinde sığınabileceği bir kişi daha vardı ama ortağının, en iyi arkadaşının, ona bu kadar değer veren kızın ölümünün sorumluluğunu haksız yere ona yükleyerek onu incitmişti.
"Özür dilerim," diye mırıldandı ve Nathalie'nin yüzünün sertleştiğini fark etti. Ona dönmedi ama ofisine doğru ilerlemeye devam etmeden önce kısa bir süre durakladı. Malikânenin temiz beyaz fayanslarına basan topuklarının çıkardığı takırtı sesi boşluğun içinde yankılanıyor, yavaş yavaş uzaklaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Permanently Kalıcı Olarak Maskelendi - [TR]
FanficKitabın yazarı @kelseybluewolfe TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP Marinette Dupain-Cheng bir daha dönmemek üzere ortadan kaybolmuştur. Chat Noir onu bulmaktan vazgeçmeyi reddediyor, Uğur Böceği çoktan vazgeçmiş olsa bile.