Sonsuzluğun Sonuna Kadar

11 2 0
                                    

"Yani sonsuza dek burada sıkışıp kaldık, öyle mi?" Marinette sordu, iyimser tonu kaybolmuştu. Platformda arkasını döndü ve Felix'ten uzaklaştı, onun ne kadar üzgün olduğunu görmesini istemiyordu.

Alya'yı, onu her zaman güldürebilen en iyi arkadaşını asla göremeyecekti. Artık pijama partileri, alışveriş gezileri ya da sinema geceleri olmayacaktı. Alya'nın yeni bir en iyi arkadaş bulması gerekecekti ve Marinette bunun Chloe olmasını umuyordu.

Onu her zaman önemseyen harika anne ve babasını asla göremeyecekti. Artık fırını başka çalışanların yardımıyla işletmek zorundaydılar ve bunun kalplerini kırdığını biliyordu. Annesi ve babası tanıdığı en sevgi dolu insanlardı ve onlarla ilgili anılarından asla vazgeçmeyecekti. Belki bir gün, bu nezarethanede geçireceği sonsuzluktan sonra, onları tekrar görebilecekti.

Artık Chloe otelinde Uğur Böceği'yle uğraşmak zorunda kalmayacaktı ama onun daha iyi bir insan olduğunu biliyordu. Marinette her zerresiyle onun kötü huylarına geri dönmeyeceğini ve nazik olabileceğini umuyordu. Gelişme sürecinde gerçekten daha yakın arkadaş olmuşlardı ve bu sanki bir kız kardeşe sahip olmak gibiydi. Chloe'nin zaman içinde bu kadar gelişmesinden ve hatta nazikleşmesinden gurur duyuyordu.

Ve Adrien... onu bir daha asla göremeyecekti. Ona karşı her zaman çok nazikti ve keşke Uğur Böceği olarak sıkışıp kalmadan önce duygularını itiraf edecek kadar cesur olabilseydi diye düşündü. O da duygularına karşılık vermişti ve bu çok şaşırtıcıydı ama şimdi hayatına devam etmek zorundaydı. Hayal etmekten nefret ediyordu ama onu tekrar mutlu edecekse aşkı bulmalıydı. Belki iyi kalpli bir kıza aşık olabilir ve daha sonra gerçek bir aile kurabilirdi. Bu kadar tatlı bir çocukken bu kadar soğuk ve sert bir evden gelmesi hiç adil değildi.

 Bu kadar tatlı bir çocukken bu kadar soğuk ve sert bir evden gelmesi hiç adil değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Son olarak ve en acısı, Chat Noir onun yavaşça parçalanmasını izledi. Ortağı, en iyi arkadaşı, Uğur Böceği olmanın her zaman en iyi yanıydı. Onun hayatında olması, Paris'teki herkesten daha şanslı hissetmesini sağlıyordu. O şimdiye kadar tanıdığı en aptal, en şefkatli çocuktu. Şimdi yeni bir Uğur Böceği bulması gerekecekti ve onun sayesinde başka bir eşini kaybetmeyecekti. Asla aynı türden bir sorunla uğraşmak zorunda kalmayacaktı ve bu bir rahatlamaydı. Onu herkesten çok özleyecekti.

"Hey, bu kadar üzülme... Burada olmanın sana bahsetmediğim küçük bir avantajı var," diyerek onu neşelendirmeye çalıştı Felix.

Hüzünle ona doğru döndü, "Ne?"

"Rüyanda kendinle karşılaştığını hatırlıyorsun, değil mi? Arada bir sevdiklerimizle bunu yapabiliriz. Tek dezavantajı biz onları göremiyoruz ama onlar bizi görebiliyor. Biz onları duyabiliyoruz, onlar da bizi duyabiliyor," dedi Felix ve gülümsemesine izin verdi.

Merakla canlandı ve dik oturarak "Denedin mi?" diye sordu.

"Ailemle yaptım ama gerçek olduğumu düşünmüyorlar. Nathalie ile yapmaktan biraz korkuyorum," diye itiraf etti Felix, "Ama sanırım partnerin seni anlayacaktır."

Masked Permanently  Kalıcı Olarak Maskelendi  - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin