Duvarlar kızının sınıf arkadaşlarının çığlıklarını örtecek kadar kalın değildi. Fırının duvarının arkasından konuşmaların bir kısmına kulak misafiri olabiliyordu.
"Dupain-Cheng'lere nasıl söyleyeceğiz?"
Dikkatini çeken ilk şey bu oldu. Yanlarına gidip neler olduğunu sormak istedi ama Tom ne konuştuklarını anlayabilmek için sessizce cevap bekledi. Alya ve Chloe'nin hıçkırıklarının binanın içinde yankılandığını duyabiliyordu.
"Bir şeyler düşüneceğiz. Merak etmeyin," diye cevap verdi genç çalışanı.
Ne hakkında konuşuyor olabilirlerdi? Marinette hakkında mıydı? Onun hakkında olamazdı... değil mi?
Belki de ekmekleriyle ilgiliydi? Belki de fırın yemekleri o kadar da iyi değildi ve bu onları üzüyordu.
Tom olası en kötü korkusunun gerçek olmadığı senaryolar düşünmek için elinden geleni yaptı.
"Chloe," diye sordu Alya ağlayarak, "Nasıl öldü?"
Tabuta çakılan son çivi gibi göğsüne bir acı saplandı. Bu sadece onun hayal gücü değildi. Kızı gerçekten gitmişti. Artık dışarıda, dünyayı keşfetmiyor ya da eğlenmiyordu.
Yakındaki bir raftan kızının bir fotoğrafını aldı ve kollarının arasında sıktı.
Tom ağır ağır nefes alırken solunum yollarının kapandığını hissetti. Kızı, tek bebeği artık orada değildi. Bir zamanlar onu video oyunlarında yenen, tatlı yiyen, mutfakta oyun oynayan ve ailesiyle birlikte neşeli olan Marinette artık orada değildi. Artık fırını aydınlatmak için orada olmayacaktı. Tüm ev onsuz giderek daha az renkli hale geliyordu.
O... gitmişti. Tek bebeği gitmişti.
Bebeğinin ölümünden her kim sorumluysa ona karşı nefret dolu bir çığlık atarken kapıdan tökezleyerek çıktı ve kendini fırının duvarına çarptı. Yumruğunu binanın yan tarafına vururken hüsrana uğramıştı.
Onu düşündükçe gözyaşları akmaya başladı.
Asla gösteremeyeceği gülümsemesi.
Yumruk.
Asla açamayacağı parlak mavi gözleri.
Yumruk.
Onun şakacılığı ve aptallığı başkalarına asla daha fazla neşe getiremeyecekti.
Yumruk.
Kızını korumamıştı ve şimdi sonsuza dek gitmişti. Kaybolduğunda ve o videoyu gönderdiğinde, en azından hayatta olduğunu bilmek rahatlatıcıydı ama onun için duyduğu endişeler hiç bitmedi.
Fotoğrafını düşürmüştü.
Her iki yumruğuyla da duvarı daha sert bir şekilde yumruklarken yanaklarından daha fazla gözyaşı süzüldü. Öfke dolu bir çığlık atarken, kendisine doğru kanat çırpan küçük siyah kelebeği görmedi bile.
"Neden?! Henüz gitmemesi gerekiyordu!! Gitmeyecekti!!"
Bir an bile boşa harcanmadan fotoğrafın içine çekildi.
Kocaman gözyaşları yanaklarından yuvarlanırken berrak, sakinleştirici bir ses sorusunu yanıtladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Permanently Kalıcı Olarak Maskelendi - [TR]
Fiksi PenggemarKitabın yazarı @kelseybluewolfe TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP Marinette Dupain-Cheng bir daha dönmemek üzere ortadan kaybolmuştur. Chat Noir onu bulmaktan vazgeçmeyi reddediyor, Uğur Böceği çoktan vazgeçmiş olsa bile.