Şimdiden yeni bir tutucu mu?! Nathalie çıldırmış mıydı? Marinette'i sanki hiç gitmemiş gibi görmeden sınıfa yürümek bile yeterince zordu.
En azından kendi babası, annesi gittikten iki saniye sonra onun yerine geçmemişti, hatta hiç geçmemişti. Adrien bazen Nathalie'nin bir insan kalbine sahip olup olmadığını ya da sadece bir robot olup olmadığını merak ediyordu. Elbette onun duygularını ilk elden görmüştü. Belli ki bir şeyler yaptığında ya da Adrien onu kendi sözleriyle incittiğinde kendini kötü hissediyordu.
Henüz yeni bir ortağa hazır değildi. Hatta şimdilik bakıcısının ortağı olmasını tercih ediyordu ama bakıcı gidip mucizevi şeyi artık onun gizli kimliğini bilen birine vermek zorundaydı.
O çoktan ölmüştü.
"Kendini ifşa ettiğine inanamıyorum! Normalde bunların hiçbiri umurumda olmazdı ama Hawkmoth kim olduğunu öğrenmek için peşinde! Sonuncusu çok zeki olduğu için muhtemelen şimdi yeni Uğur Böceği sahibini kandırarak ona mucizevi bir şey vermek istiyor!" Plagg söylenmeye başladı.
"Biliyorum, çok eziğim... Marinette'in babası olan o akuma yüzünden oldu. Beni tuzağa düşürdü ve ortağımı neredeyse tamamen dönüştürdü ama Marinette zamanında kaçtı." Adrien yatağına yığıldı, yüzünü kollarına gömerken omuzları öne düştü. "Sadece eskisi kadar iyi değilim. Plagg, onu özlüyorum."
"Adrien, Kagami'yi gördün mü?" Nathalie kapıyı kısa bir süre çaldıktan sonra ona sordu.
"Hayır, neden?" Adrien, bir zamanlar okulunda eskrim yapan kızı neden gördüğünü biraz şaşkınlıkla sordu.
"Bugün senin partnerindi. İşi bittiğinde küpeleri geri vermesini istedim, böylece Tikki ve ben bir takım olarak uyumlu olup olmadıklarına karar verebilirdik, ama görünüşe göre saldırı sona erdi ve o dışarı çıkmadı," diye açıkladı Nathalie, biraz telaşlı görünüyordu.
"Oh, o Kagami miydi? Biraz tanıdık geldiğini düşünmüştüm. Bu arada Uğur Böceği'nin yerine nasıl bu kadar çabuk geçebildin? Biz bir şeyler bulana kadar yerine senin geçeceğini düşünmüştüm," diye cevap verdi Adrien, biraz huysuzlanarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Permanently Kalıcı Olarak Maskelendi - [TR]
FanfictionKitabın yazarı @kelseybluewolfe TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP Marinette Dupain-Cheng bir daha dönmemek üzere ortadan kaybolmuştur. Chat Noir onu bulmaktan vazgeçmeyi reddediyor, Uğur Böceği çoktan vazgeçmiş olsa bile.