0.1

6 0 0
                                    

          Medyada klasik ben ve Melanie askım ama çok seviyorum napimm. Ayrıca öylesine can sıkıntısından yeni bir fic yazmak istedim ve hazır rüyamda haechanı görmüşken. Hepsini o kadar çok seviyorum ki artık bilinçaltımda kira vermeden yaşıyorlar.

bidee şarkıya ve klipteki diziye bir bakın derim cidden çok güzeller. Ayrıca sizi rahatsız eden yazım yanlışları, mantık hataları vs. varsa şimdiden özür dilerim. İyi okumalar<33

************************************

                                                                   mark ile sohbet

Mark

nerdesin

kızım

ya

kaç saattir

seni

bekliyoruz

                                                                                                    Eun Hee

                                                               kelimeleri tek tek yazma aşırı sinir bozucu

                                                                   ayrıca 'bekliyoruz' derken?????

Mark

bir kaç tane arkım da var

hem neredesin sen

                                                                                                  Eun Hee

                                                                        geliyorum mars geliyorum

Mark

karı

bak

bana

mars

deyip

durma

okk???

                                                                                               Eun Hee

                                                                                         Aynen mars  

                                                                      boş yapma yavaşlatıyorsun

Mark

sen çok dolu yapıyon ya

ztn

                                                                                           Eun Hee 

                                                                       sen iyice sosyal medya

                                                                    diline başladın he bir şey 

                                                                       anlamıyorum a0 dilli

Mark

Kıskanma ucube

baili biraz

                                                                                     Eun Hee

                                                                                        sus

                                         Mark çevrimdışı

                                        Eun Hee çevrimdışı

*****************************************************************************

Okulun bahçesine girince bana el sallayan bir Mark görmüştüm. Yanında da iki tane genç vardı. Ben de onu görmem ile gülümseyerek yanına gittim.

'Sonunda gelebildiniz hanımefendi' bu dediğine gıcıklık olsun diye markı taklit etmiştim:

'sınındı gilibildiniz hınımifindi'

'gıcık'

Marka dil çıkardıktan sonra bize komik bir ifadeyle bakan ikiliye döndüm. Onları fark etmem ile hemen kendimi tanıtmaya başladım.

'Merhaba ben Eun Hee , Mark'ın üniversiteden arkadaşıyım.'

Bunu dememle saçları hafif böyle tarif edemediğim yeşilli grili, uzun boylu ve cidden yakışıklı olan çocuk bana elini uzattı.

'Ben Lee Taeyong, bizde markla çocukluktan beri arkadaşız' bunu demesi ile şaşırmıştım. Çünkü Mark bana daha önce hiç çocukluk arkadaşı olduğundan bahsetmemişti. Daha sonra saçları birazcık gözüne gelen ama yine de gözünü görebildiği, uzun boylu ve baya yakışıklı bir çocuk bana elini uzattı. Markın bu kadar yakışıklı arkadaşları vardı ve beni tanıştırmamıştı cidden. 

'Bende Lee Donghyuck, Haechanda diyebilirsin istersen'

'Çok memnun oldum'

'Haydi arkadaşlar tanışma faslınız bittiyse gidek' artık ' demişti mark.

'hani iki dakika sosyalleşmeyelim de dimi Mark bey' dedim sitemle

'yok sosyalleşme Eun hanım'

Mark beni sinemaya gidelim diye aramıştı ama arkadaşlarını getireceğini bilmiyordum. Gitmek içinde okulun orada buluşalım demişti.

Yolda yürürken Taeyong ile baya kaynaşmıştık. Haechan daha çok telefonuna bakmayı tercih ediyordu ama ara ara sohbetlere katılıyordu da. Taeyongun sanırım benim hakkımda öğrendiği şey otobüste tanıştığım büyücü teyzeydi. Taeyong ile şimdiden kaynaşmıştık. Biraz daha yürüdükten sonra sinema salonuna gelmiştik.

'Hangi filmi seçtin Mars' dedim.

Mark dönmüş bana ters ters bakıyordu. Bende en son ne yaptığımın farkına varınca gülme krizine girmiştim. Taeyonglara baktığımda onlarda gülüyordu. 

'Güzel tostlar biriktirmişim kaşarlı kaşarlı.'

'ayıp oluyo mark' dedim

'sus'

'seviyorsun beni kabul et'

'yeni çıkan film exhuma'ya bilet aldım,sever misin?'

'bayılırım, çünkü Do hyunum oynuyoo'

diyerek komik bir tepki vermiştim.Marklar gülerek yanıma gelmişti.

Yaklaşık 15 dakika sonra film başlamıştı. Sinema salonuna baktığımda cıvık cıvık hareketler yapan, ses çıkaran yaklaşık 4-5 kişilik bir grup vardı. Önümde oturuyorlardı, onları uyarmam için arkadan dürtmem yeterli idi. Öyle de olmuştu zaten. 

Ama dürttüğüm kızı görmemle şok geçirmem bir olmuştu.


*********************************************************************************

evett bu bölümü everglow colurz dinleyerek yazdımm ve şarkı efsane single zaten genel mükemmeldi. Ayrıca fic komik olsun istiyorum ama mükemmel bir mizaha sahip olmadığım için fic mizah yoksunu oluyo. hayırlısı:))


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sweetie // Lee DonghyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin