Marinette ertesi sabah uyandığında, uzun süredir Uğur Böceği olduğu için kim olduğunu ve nerede olduğunu neredeyse unutmuştu. Odasında uyumayalı aylar olmuştu ama Chloe sayesinde uyuyabileceği rahat bir yeri vardı. Başlangıçta, geceleri sokaklarda ya da Eyfel Kulesi'nin yüksek bir çıkıntısında uyuyacağını düşünmüştü ama Chloe'nin cömert teklifi aksini mümkün kıldı.
Güneşin parlak ışınlarının yüzünü ve örtülü bedenini hafifçe ısıttığını hissetmek ve bulanık sabah görüşü yavaşça netleşirken büyüdüğü tanıdık yeri görmek rahatlatıcıydı. Duvarlarının tatlı hafif pembeliği, telaşlı yolculuğunun yavaşlayan sonu için ona takdir ve sevgi getirdi. Artık tekrar güvendeydi, sevgi dolu ailesinin evindeydi ve eski sağlıklı haline geri dönmüştü. Yolunda artık körlük, korku, endişe, suçluluk ya da acı yoktu ve bundan memnundu.
"Sonunda uyanmışa benziyorsun!" Tikki kıkırdayarak seçtiği hayvanın yüzünü usulca okşadı. Uyuyan Marinette'i okul için tekrar uyandırmak zorunda kalmayalı o kadar uzun zaman olmuştu ki.
"Evet," diye yanıtladı Marinette ama gülümsemekten de kendini alamadı. Her şey o kadar mükemmeldi ki. Adrien'ın fotoğraflarından oluşan kolaj hâlâ bıraktığı yerde duruyordu ve Marinette hemen o gün okula gitmeyi planladığını hatırladı.
Düşünceleri yavaşça Alya'ya kaydı. Bunca zamandır ona kimliği hakkında yalan söylediğini bilse nasıl tepki verirdi? En iyi arkadaşı ve en büyük hayranı olarak Alya büyük olasılıkla Marinette'in huysuz ve sahtekâr olmak yerine daha yardımsever olmasını beklerdi. Tanrım, bu düşündüğünden de kötüydü.
Aynı şey Adrien için de geçerliydi. Artık onun Uğur Böceği olduğunu bildiğine göre, kendi arama ekibi sırasında hiçbir şey söylemediğini de biliyordu ve onu bulamayacaklarını zaten biliyordu. Şimdi muhtemelen ondan sonsuza dek nefret edecek ve ona asla aşık olamayacaktı!
Sakin halinden sıyrılıp yeniden çıldırmaya başladı.
Tikki, Marinette'in acınası bir inilti ve açılmış gözlerle yatağına yığıldığını gördükten sonra, "Kesinlikle eski haline dönmüş gibisin," diyerek güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Permanently Kalıcı Olarak Maskelendi - [TR]
FanfictionKitabın yazarı @kelseybluewolfe TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP Marinette Dupain-Cheng bir daha dönmemek üzere ortadan kaybolmuştur. Chat Noir onu bulmaktan vazgeçmeyi reddediyor, Uğur Böceği çoktan vazgeçmiş olsa bile.