"Eğer Hawkmoth seni kontrol edebilen tehlikeli bir kötüyse, neden onunla tekrar buluşuyorsun?!" Felix kadının nasıl bu kadar dikkatsiz olabildiğini merak ederek sordu. Ellerini başının üzerine koyarak stresle etrafta volta attı. Neden kendini tuzağa düşürmeye bu kadar kararlıydı?
"Öncelikle, kardeşini görmek istemiyor musun? O Agreste malikânesinde yaşıyor, ben de öyle. İkincisi, ilerlememi kontrol etmek için benimle tekrar buluşmak istedi. Muhtemelen Chat Noir'ın mucizevi yerini tespit edip etmediğimi bilmek istiyordur." Nathalie, Gabriel'le o gün buluştuğunda ona tam olarak ne söyleyeceğinden hâlâ emin değildi. Gabriel daha önce onunla konuşmak istemiş ve buluşmak için belirli bir zaman vermişti.
"Bana on dört yıl boyunca işkence eden adamı görmek için bekleyebilirim, bu yüzden sabırsız olmam konusunda endişelenmene gerek yok," dedi Felix, onu tekrar görme düşüncesiyle kabaran endişeyi elinin tersiyle iterek. "Canının yanmasına gerçekten izin veremeyeceğimden bahsetmiyorum bile. Seni karısı Nath'la takas etmek istiyor ve bu da seni sonsuza dek tuzağa düşürecek. Bundan kurtulmanın bir yolu yok ve sonsuza dek kaybolacaksın-"
"Kitty, iyi olacaksın. Söz veriyorum Goril-Gordon eskisinden daha iyi. Sana zorbalık yapmayacak, söz veriyorum. Tek bir kaba hareket bile yaparsa, yemin ederim onunla ben ilgilenirim," dedi ona, küçük bir gülümsemeyle. "Ben de incinmeyeceğim. Sadece... Adrien annesini özlüyor. Eğer yapabilseydim-"
"Nathalie, bunu öylece yapamazsın!" Onu kaybetme korkusu, çocukluk kabadayısıyla yüzleşme endişesini bastırarak ısrar etti, "Sana bir şeyler bulmana yardım edeceğimi söylemiştim ve kimse tuzağa düşmek zorunda değil."
Başını kaldırıp ona baktı, şakacı gülümsemesi yerini hüzünlü bir gülümsemeye bırakmıştı. "Felix..."
"Lütfen yapmayacağına söz ver," diye yalvardı Felix, kızın yalvaran gözlerini kaçırışını izleyerek.
"Adrien... o benim için bir oğul gibi. Sadece onun mutlu olmasını istiyorum. Gerçek annesi geri gelirse ne kadar mutlu olacağını bir düşünsene," diye itiraf etti Nathalie, kollarını kendi etrafında sararken bakışları yere düştü.
Kalbi sıkışmaya başladı ve kızın hâlâ takas yapmayı planladığını fark etti. "Nathalie, o da seni kaybetmek istemeyecektir. Eğer bunu dikkatlice planlarsak, onu her şekilde geri getirebiliriz. Ben de onun geri gelmesini istemediğimi söylemiyorum, sadece başka bir yol olduğunu söylüyorum. Evet, Hawkmoth'un planı daha kolay ama bunun da bir sonucu var ve ben bu gerçek dünyada sensiz nasıl yaşarım bilmiyorum."
"Yaşayabileceğine eminim!" "Kardeşin var, ailen var ve eminim Marinette ve Adrien sana her şeyi gösterecektir-"
Felix onu bıraktı ve tekrar onun önünde duygusallaşmaya başlayabileceği korkusuyla başka tarafa baktı. "Bunu kendine yapamazsın! Bir yolunu bulabileceğimizi biliyorum!"
"Ben şimdi onunla konuşacağım, sen de Gordon'la konuşacaksın!" Sonunda tersledi ve malikaneye doğru yürümeye başlarken onun kolunu çekti.
"Nath!" Adam geri çekilmeye çalıştı ama kadın kolunu ölümüne tutmuştu ve kaçışı yoktu. Onun gücüne teslim olarak, kendisini içeri götürmesine izin verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Permanently Kalıcı Olarak Maskelendi - [TR]
FanficKitabın yazarı @kelseybluewolfe TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP Marinette Dupain-Cheng bir daha dönmemek üzere ortadan kaybolmuştur. Chat Noir onu bulmaktan vazgeçmeyi reddediyor, Uğur Böceği çoktan vazgeçmiş olsa bile.