Kuru Üzümlü Simit

12 2 0
                                    

Ertesi sabah Adrien Nathalie tarafından uyandırıldı. "Günaydın Adrien," diye selamladı onu, üzerine çektiği battaniyeyle yüzünü açarak. "Sen uyandığında kahvaltı aşağıda hazır olacak."

"Teşekkürler," dedi Adrien halsiz bir şekilde ve battaniyeyi tekrar yüzüne çekti.

Biraz kıkırdayarak battaniyeyi geri çekti ve genç çocuğun hoşnutsuzlukla inlemesine neden oldu. Acaba tamamen uyandığında bu karşılaşmayı hatırlayacak mıydı?

"Okulun var," diye hatırlattı ona. "Bu arada, Felix yüzüğünü bir günlüğüne ödünç alabilir mi? Biraz denemek istiyor."

Adrien yarı uykulu bir halde yüzüğün takılı olduğu elini battaniyenin üzerinden Nathalie'ye doğru uzattı.

Plagg Nathalie'ye baktı ve o da gergin bir gülümseme sundu. Hawkmoth'la ilgili planını bilmiyordu, bu yüzden Nathalie ona küçük bir tabak peynir çıkarırken o da ona uymakla yetindi.

Nathalie çok sert olmamaya dikkat ederek yüzüğü onun parmağından çıkardı ve Plagg'ın Adrien'ın etrafında dolaşabilmesi için kendi parmağının üzerine yerleştirdi. "Felix dönüşene kadar burada kalabilirsin," diye fısıldadı kwami'ye.

Peynir yığınını memnuniyetle yiyen Plagg başını salladı.

"Ayrıca on dakika içinde kalkmazsa onu uyandır."

"Nefesimin işe yarayacağına eminim," diye güldü.

Nathalie gülerek odadan çıkmadan önce ona bir başparmak işareti yaptı. Talihsizliğine bakın ki Felix çoktan uyanmıştı.

"Hey Nath," diyerek onu selamladı ve elini hızla cebine sokmasına neden oldu.

"Felix! Ben de tam Adrien'ı okul için uyandırıyordum. Bu arada, Gabriel'in asistanı olarak onun için bir iş yapmam gerekiyor, bu yüzden onunla ve Gordon'la birlikte okula gidip güvenli bir şekilde oraya ulaştığından emin olabilir misin?" Nathalie yüzüğü çıkarıp cebine koyarken elini de dikkat çekmeden uzattı.

"Elbette. hawk moth   senden ne yapmanı istiyor ki zaten?" Felix Gabriel'den bahsedilince gözlerini devirdi.

"Oh- Biraz simit almam gerekiyor!" Nathalie yalan söyledi.

"Marinette'in ailesinin fırınından mı? En iyi şeylerin onlarda olduğunu duydum! Benim için de bir simit alır mısın?" Felix güldü ve kendi payını vermek için cebinden biraz para çıkardı.

"Tabii ki! Merak etme, benden," Nathalie endişeyle gülümseyerek yakındaki raftan çantasını aldı.

"Ne? Hayır, ben ödeyeceğim. Benim için gereğinden fazlasını yaptın. Arkadaş istemediğine emin misin?" Felix, onun sergilediği gerginlikten biraz endişelenerek teklif etti.

"Ben iyiyim, ödeyeceğim! Ayrıca, Adrien'e eşlik edebilirsin. Döndüğünde simitini getireceğim." Nathalie merdivenlere doğru geri geri gitmeye başladı.

"Tamam, güvende kal!" Merdivenlerden kapıya doğru inmek için arkasını döndüğünde Felix arkasından seslendi.

"Seni seviyorum!" Nathalie cevap vermeden önce kapıyı kapatarak geri döndü.

"Ben de seni..." Felix içini çekerek arkasını döndü.

Adrien uykulu bir şekilde tökezleyerek odadan çıktı, Plagg onu takip ederken saçlarını kaşıdı.

"Yaşlı kediciğimi gördün mü?" Plagg Felix'i görünce şaka yaptı.

"Hey! Seni uzun zamandır görmemiştim! Seni özledim!" Adam kedi kwami için ellerini uzattı ve üzerine oturmasına izin verdi.

Masked Permanently  Kalıcı Olarak Maskelendi  - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin