Sonsöz

19 0 0
                                    

"Gücünü Paris'i terörize etmek için mi kullandın?!" Emilie telefonda kocasına bağırırken, kocası biraz sinirli bir şekilde kıkırdadı ve ensesini ovuşturdu.

"Şey, yani... sen öldün. Adrien'in sana ihtiyacı vardı ve sen onun annesiz büyümesini istemedin, bu yüzden..." Gabriel onları ayıran cama dokunarak açıklamaya çalıştı.

"Yani masum insanları manipüle ederek Uğur Böceği ve Kara Kedi Mucizelerini çocuklardan çalmaları için kötü kelebekler göndermenin doğru yol olduğuna mı karar verdin? Gabriel, hiç düşündün mü?! Şimdi, Agreste şirketini para için satmayı planlamıyorsan beş yıl hapiste kalacaksın!" Emilie alnını avucunun içine vurdu, kocasının aklından neler geçtiğinden bile emin değildi.

"Öncelikle, bunu yapmayacağız. İkincisi, Adrien'in sınıfından Lila Rossi adında bir genç beni kurtarmak için bir fon sayfası açtı-"

"Bunun vatana ihanet olduğunu düşünürsek, sana daha fazla süre verilmemesine şaşırdım," diyerek sinirli bir şekilde kollarını kavuşturdu.

"Ben de... Adrien nasıl?" Gabriel ona sordu.

"Ailesinden birini kazanıp diğerini kaybettiği için biraz üzgün." Oğullarını düşününce biraz yumuşadı, "Beş yıl zaten çok uzun bir süre değil. Sen çıktığında Adrien on dokuz yaşında olacak, böylece ailemiz normale dönmüş olacak."

"Evet... Umarım ne kadar üzgün olduğumu biliyordur. Ben de üzgünüm, Em. Keşke bunu daha iyi bir şekilde yapsaydım. Belki de başlangıçta kahramanlardan kibarca mucizelerini isteseydim ve geri verme sözü verseydim."

"Gabriel, o bunu biliyor. Yine de ona hatırlatacağım. Nathalie'nin gerçekten öldüğüne inanamıyorum. O benim en iyi arkadaşımdı ve benim yerime geçmeyi seçti."

"Zavallı Adrien... Keşke ona ne yaptığımı söyleyebilseydim. Belki beni durdururdu, hatta mucizevi olanı tüm bu saçmalıklar olmadan elde etmeme yardım ederdi. Nathalie bunu senin için yapmaya gönüllü oldu, Em. Çok nazikti ama bu senin suçun değil," dedi Gabriel, asistanının en zor zamanlarda ona ne kadar nazik davrandığını hatırlayarak hüzünle. "Felix nasıl?"

"Felix onun için gerçekten çok üzgün ama Nathalie'nin pozisyonunu onun yerine devralıyor ve bize yardım ediyor. Başka ne diyebilirim ki? Nathalie gitti ve neredeyse elinde kalan tek şey oydu," dedi Emilie ona, yan odadan yüksek sesle hıçkırmamaya çalıştığını duyduğu geceleri düşünerek.

"Onu suçlamıyorum. Bir zamanlar çok sevdiği birini kaybetmek insan için gerçekten çok zor," dedi Gabriel acı içinde karısının güzel yeşil gözlerine bakarak.

Onu tekrar görebilmek kalbini ısıttı ve her gününü onunla geçirememek canını yaksa da, bunun Paris'e yaşattığı her şey için kendi kişisel sonucu olduğunu ve bunu hak ettiğini biliyordu. Bir yandan, dışarı çıktığında karısına kavuşacaktı ama Felix için Nathalie'yi bir daha asla göremeyecekti.

 Bir yandan, dışarı çıktığında karısına kavuşacaktı ama Felix için Nathalie'yi bir daha asla göremeyecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Masked Permanently  Kalıcı Olarak Maskelendi  - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin