Asi
Ece'yi yarım saatin sonunda zorla da olsa Cesur'lara gitmeye ikna etmiştik. Alaz yandan yandan ona bakıyor ama benim asi kızım hiç pas vermiyordu. Eve gidene kadar Yaman'la ben havadan sudan konuşarak ortamı sakinleştirmeye çalışıyorduk. Eve vardığımızda Cesur ve Çağla bizi kapıda bekliyordu. Ece koşarak sarıldı ikisine birden.Cesur: Dur cimcime yavaş halanın göbüşe dikkat et.
Ece: Ay halası kocaman olmuşlar ne zaman doğacaklar?
Çağla: Lily kuşum valla 1 ay kaldı ama ikiz olduklarından mıdır nedir bilmiyorum çok zorlanmaya başladım.
Ece: İsimlerine karar vermediniz mi hâlâ?
Cesur: Ece'm valla benim beğendiğim isimleri halan beğenmiyor, halanın beğendiği isimleri de ben beğenmiyorum. Çocuklarımız isimsiz kalacak bu gidişle.
Çağla: Halasının balı belki sen yardımcı olursun bize bu konuda.
Ece: Ayyy olmam mı ya!
Asi: Bissürü isim buldu bile.
Alaz: Ben de hoşgeldim sevgili ikizim.
Çağla: Alaz biz ayrı konuşalım mı biraz?
Alaz: Şimdi değil Çağla, Ece yokken konuşacağız şimdi kızımla vakit geçirmek istiyorum yüKSek müsaadenizle!
Cesur: Karıcığım bizim çekeceğimiz var galiba.
Çağla: Ben hamileyim benim üstüme çok gidemez ucundan yırtarım gibi geliyor.
Cesur: Göreceğiz bakalım.
Yaman: E hadi acıkmadık mı içeri girelim.
Ece: Halaaasııı Köpük nerde?
Alaz: Kızım sen Köpük'ü nerden biliyorsun? Bide ben yanlış mı duyuyorum halası, annesi, amcası falan mı diyorsun bana mı öyle geliyor?
Ece, Alaz'a cevap vermez.
Asi: Senin hakkında konuşurken Yaman'a abisi dediğini duymuştu 4 yaşında falandı o günden beri öyle sesleniyor. Sadece bu olsa keşke. Sen zeytin sevmiyorsun diye Ece de yemiyor. Gitar çaldığını öğrendiğinde ortalığı yıkmıştı ben de çalacağım diye.Asi ona kızıyla ilgili bilgileri anlattıkça Alaz bayılacak gibi olmuştu. Az ilerde Köpük'le oynayan Ece'nin yanına usul usul gitti. Kızına uzun uzun baktıktan sonra hızlıca sardı kollarını Ece'nin bedenine. Asi o zaman farketti Alaz'ın da kızının da ağladığını ama Ece sarılmamıştı babasına. Bir süre öylece durduktan sonra Ece ittirdi Alaz'ı.
Ece: Sarılma bana! Uzak dur benden!
Alaz: Ama sen benim kızımsın, biriciği...
Ece: Ne kızımı ya ne KIZIMI? Ben senin kızın falan değilim!
Alaz: Hayır sen benim kızımsın!
Ece: Kızınım öyle mi? Sen bu zamana kadar babam olarak nerdeydin ya söylesene bana? Ben geceleri ağlarken nerdeydin mesela? Okuldaki baba kız etkinlikleri yapılırken nerdeydin? Bisikletten düştüğümde nerdeydin? Kolum kırıldığında nerdeydin? Hastanede kalbim bedenime sığmazken nerdeydin? Nerdeydin işte, hangi cehennemin dibindeydin? Hiç mi merak etmedin beni? Gerçi beni geç sözde köpek gibi aşık olduğun annemi bile merak etmedin ki sen. Şimdi beni öğreneli bir hafta olmuş geçmiş karşıma kızım da kızım diyosun ve benden samimiyetine inanmamı mı bekliyorsun? Sen güvenilir bir insan olsaydın halam, amcam, dayım, annem ya annem sana beni söylemez miydi sence? Sen benim için bir yabancıdan farksızsın Alaz Soysalan.
Alaz: Ece deme böyle nolursun. Biliyorum her şeyi en baştan mahvettim ama yemin ediyorum sana çabalıyorum ve çabalayacağım. Sana layık bir baba olmak için elimden gelenin fazlasını yapacağım.
Ece: Biliyor musun ben bütün ömrüm boyunca seni bekledim. Her doğum günümde dilek hakkımı senden yana kullandım. Bıkmadım seni dilemekten, her yaşım yeni bir kaybedişti çünkü dileğim yine gerçekleşmemişti. Yine de benim yüzsüz umudum senin geleceğine hep inandı ama gelmedin. Ben ilk defa bu sene seni unutmayı diledim... Çünkü seni karşılıksız sevmekten, özlemekten, beklemekten çok yoruldum artık. O yüzden emin olduğum bir şey varsa o da bu yaşıma kadar sensiz yaşamışım şu saatten sonra da yaşarım.
Ece iç ses:
Duygu1: Hayır kızım ya hayır yaşayamayız sen geçen hafta bu adama gel artık diye mektup yazmadın mı?Duygu2: Ohhhh canıma değsin ne iyi konuştun kız öyle helal olsun sana düşünsün dursun şimdi!
Duygu3: Ece, babası nasıl ağlıyordu nasıl sarılmadın sen bu adama ahh bir bıraksak kendimizi aslında nasıl güzel olucakta işte keçisin kızım sen beni de peşinde sürüklüyorsun.
Duygu4: Ecemmmm canım kendimmm kıyamam kızım ben bize neler yaşamışız biz😭😭😭😭
Çağla: aaahhhhh suyum geldiiiii !?
Sınava çalışmamak için bölüm yazdım dbhshsndbdb sınava da alaz girerse çok memnun olurum👉🏻👈🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Kırık Parçası (yarı texting)
Fanfiction19 bölüm + 1 update 11.321 kelime (bitti) Alaz Soysalan... Canımın acısına dayanamazsın öyle mi? Sana bir şey itiraf edeyim mi! Sen hayatımda olmayarak kalbimin kırık parçası olmayı başardın ve kalbimin kırık parçası hayatım boyunca kalp yetmezliğim...