"Cazibe," diye sızlandı Dazai, dolambaçlı koridorlarda yürürken kollarını arkasında sürükleyerek, "sıkıcı. Bütün bu dersler çok sıkıcı!"
Dönmeye başlamadan birkaç dakika önce merdivene adım atan Draco kaşını kaldırdı ve küçümsedi. "Zaten dikkat etmiyordun. Bunun senin sorunun olmadığına emin misin?"
"Doğru," diye ekledi Blaise, "elbette çoğu ders için bu sadece bir ders günü. Gerçi Profesör Flitwick yarın oyuncu seçimi üzerinde çalışabileceğimize söz vermişti."
"Her neyse..."
"Bana homurdanma ! Bir astımın böyle davranması pek doğru değil."
"Seni bu merdivenlerden aşağı iteceğim."
Draco ona etkilenmemiş bir bakış attı ve Dazai, daha gelinciği ölüme itmek için uzanmadan önce Grunts Bir ve İki'nin muhtemelen kampüsün ortasında onunla kumar oynayabileceğini itiraf etmek zorunda kaldı. Yine de Dazai'nin tehdidiyle ilgili bir şeyler akılda kalmış olmalıydı çünkü Malfoy son birkaç basamağı hızla çıktı ve merdiven durduğunda ilk inen o oldu.
Dazai sırıttı.
"Sıra iksir," diye açıkladı Draco, Dazai'nin tam bir metre ilerisindeydi ve bandajlı çocuğa temkinli bir bakış atıyordu, "Gryffindor'larla işimiz var ."
" Daha önce birinin tek bir kelimeye bu kadar küçümsemeyi ifade ettiğini hiç duymamıştım."
" Dazai, kapa çeneni."
" Ah, işte yine geldi!"
Aniden Crabbe ve Goyle, Dazai'nin iki yanında saf kaslardan oluşan iki devasa kütle halinde belirdiler. Beyninin sürekli bağıran kısmı defol, çeneni kapat, tehlikelidir! biraz daha yüksek sesle bağırmaya başladı. Ama Dazai bugün kendini iyi dinlenmiş hissediyordu, bu yüzden bu düşünceleri susturdu ve onların yerine ilgisizliği koydu.
"Malfoy, köpeklerini hizada tut." dedi Dazai, gözlerinin kenarlarına özel bir keskinlikle gülerek.
Yorumun sessiz olması gerektiğinden oldukça emin olmasına rağmen Dazai, Blaise'in mırıldandığını açıkça duydu: " Sen o köpeklerden biri değil misin?" Hangisi ... kaba .
Yanındaki Pansy, Dazai'nin kafatasındaki deliklere dik dik baktı.
Draco, pis sırıtışlarından birini daha sunmadan önce onu temiz bir bakışla değerlendirdi. Bir süre sonra haydutlarına el salladı. "Nazik olmaya çalışıyorum biliyorsun. Hatta bir günlüğüne bizimle takılmana bile izin veriyorum. Biraz minnettarlık göstermelisin, Bulanık."
Bu gülümsemedeki bir şey Dazai'yi rahatsız etti. Daha az zeki bir Mori'ye benzeyen bir gülümsemesi vardı ki bu, üzerinde uzun süre düşünülemeyecek kadar sinir bozucu bir kavramdı. O piç doktoru düşünerek geçirilen her zaman boşa harcanan zamandı, bu yüzden Dazai, Malfoy'un farklı, daha az sadist bir yönüne uyum sağlamaya kendini bıraktı.
Dazai sahtekâr da olsa nazik bir gülümseme sundu: "Eh, sanırım Draco o kadar da kötü bir arkadaş değil! İnsanlar sana saygı duyuyor gibi görünüyor."
Dazai saygının insanların senden uzak durması anlamına geldiğini öğrenmişti. Draco istediği zaman dikkat çekiyor, istemediği zaman ise uzaklaştırıyordu. İlk başta, Dazai sadece onunla dalga geçmekten sıkılana kadar bu serserinin yanında kalmayı planlamıştı ama şimdi... Dazai normalde kalabalık olan koridorlarda biraz hareket alanı olmasını takdir ediyordu. Onun ruh hali için harikalar yaratıyordu. Ya da belki saygı değildi; belki de Crabbe ve Goyle'un kendilerine yarım metre yaklaşan herkese dik dik bakmalarıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic And Mystery
FanfictionDazai Hogwarts'a gidiyor; bu çok çılgınca çünkü sihri yok. Tanrı aşkına, geçersiz kılma yeteneği var! Önemli olduğundan değil. Dazai, eve gönderilip tekrar odasında sıkışıp kalmadan önce hâlâ ortalıkta dolaşmaya ve sorun çıkarmaya hazır. Ve bu Quirr...