Bölüm 14:En İyi Arkadaşlar

20 2 0
                                    

Özet:

     Dazai sınırlı bir başarı ile zehir yapmaya çalışır.


Bir daha asla uyanmamak istiyorum.

Derse başlamak için neşeli bir düşünce. Umut verici mi? Belki. Bu gece intihara teşebbüs etmeyi düşünüyordu . Gerçekten çok uzun zaman olmuştu ve büyünün cazibesi, okul yılının başlamasına henüz bir buçuk hafta olmasına rağmen etkisini kaybetmeye başlamıştı. Dazai boş boş duvara baktı, ilmik olarak biraz ip almayı düşünmüş olmayı diliyordu.

"Bana öyle bakma," diye tısladı Draco. " Sınıfta uyuyakalmayı bıraksan seni rahatsız etmek zorunda kalmazdım ."

" Dersin heyecan verici olmasını sağla , Draco." diye vızıldadı, kazanının kenarını kayıtsızca salladı. " Sıkıcı şeyler konusunda sınırımdayım ."

"Ne diyorsun? Unutkanlık iksirini yapmaya başlayın şimdiden. Buradaki tüm işi ben yapıyorsam pek iyi bir ast sayılmazsın ."

Blaise , kendi iş istasyonundan (bugün Pansy ile ortak olan o küçük fare ) gözleriyle Dazai'ye sessizce iyi şanslar diledi. Teşekkür etti , o canavar Pansy'de çalışırken iyi şanslar diledi, ancak mesaj, bak yoluyla gönderilemeyecek kadar spesifik olabilirdi . Blaise iksiri üzerinde çalışmaya geri döndü, bu yüzden Dazai mesajının aralarındaki sessiz boşluğa geçip geçmediğine dair bunun sağlam bir ihtimal olduğunu düşündü.

İkizleri bulmalı ve onlara ikiz telepatilerini sormalı. Sahip olunması son derece yararlı bir beceri gibi görünüyordu.

İksirin talimatları kara tahtaya ve yine ders kitabına yazılmıştı. Dazai malzeme listesine gözlerini kısarak baktı. Ve— Beşinci adım: Asanızı sallayın. Dazai gözlerini kırpıştırdı. O... bir iksir bile yapabilir mi ? Dazai en azından bu dersi geçebileceğini düşünmüştü çünkü çoğunlukla bilimin sihirbazlık eşdeğeri gibi görünüyordu ama değilse ...

Dazai, ortak kazanlarına bir şeyler bırakan ve sessizce patronuna birlikte çalışacak yeni bir ortak bulmayı önermeyi düşünen Draco'ya baktı. Öte yandan çağrışım nedeniyle başarısız olan tek kişi Draco'ydu ...

Küçük bir fikir Dazai'nin kafasının arkasını gıdıkladı.

Muhtemelen bu şeyle harika bir zehir yaratabilirsin, değil mi?

Daha önce iksir ders kitabına göz atmıştı; bu tür şeyler çok huysuz görünüyordu. Saat yönünün tersine olması gereken bir saat yönünde dönüş, huysuz bir patlamayla sonuçlanır gibi . Ve dürüst olmak gerekirse? Dazai bu ihtimalleri beğendi. " Bu görevi ne kadar tehlikeli hale getirebilirim?" sorusunun çarkını döndürürdü.

Zavallı Draco muhtemelen başarısız olacaktı.

"Hey astım, hiçbir şey yapmayacak mısın ?"

Boş ver.

O zaman Dazai mümkün olan en korkunç iksiri yapmaya karar verdi. Eğer gerçekten şanslı olsaydı onu içme fırsatı bile bulurdu.

----

"İçebilir miyim?"

Snape ona bir bakış attı. Bir nevi beş dakika önce son sinirimde olduğunu sanıyordum ama sen bana seçilecek tamamen yeni sinirler olduğunu fark ettirdin -görünüşe göre. Ya da böyle bir şey. Draco da ona bir bakış attı ama Dazai oradaki korkunç öfkeyi dikkatle görmezden gelmeyi seçiyordu çünkü onu görmezden gelmek ifadeyi daha da yoğunlaştırıyordu (ve çocuğun yüzünün ne kadar birbirine sıkıştığını izlemek komikti).

Magic And MysteryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin