Dazai akşam yemeği yemedi. Daha spesifik olarak Büyük Salon'a bile inmedi. Her zaman çok kalabalıktı ve yemek kokusu midesini bulandırıyordu. Ayrıca erkenden aramaya başlamazsa avluyu asla bulamayacaktı. Dazai, bir gün oraya giden yolu bulsa bile bunun bir sonraki yolun aynı olacağı anlamına gelmediğini çok çabuk öğrenmişti .
Merdivenleri taşımak uzaktan bile pratik değildi, ama görünen o ki bu, beş gün üst üste derse geç kalmak için kabul edilebilir bir mazeret değildi.
Tamamen ilgisiz bir kayda göre Dazai oldukça hızlı bir şekilde gözaltıları artırıyordu.
Taş bir sıraya oturdu ve Ron'un gelmesini beklerken kitap okudu. Kütüphanede her türden kitap vardı ama Dazai yetenekler ile büyü arasındaki resmi ilişkiyi çözene kadar tarih kitapları okumakla meşguldü.
Büyü ve yetenekler arasındaki ilişki ona oldukça açık görünüyordu ama kütüphanede okuduğu kitapların hiçbiri yeteneklerden bahsetmiyordu . Bu... ilginçti. Dazai konuyla ilgili faydalı görünen birkaç kitaba göz atmıştı ama yine de işe yaramamıştı. Tüm bu okumaların tek artı yanı Dazai'nin artık işlevsel olarak büyü tarihi hakkında bilinmesi gereken her şeyi biliyor olmasıydı; bunların hiçbiri umduğu gibi yetenekler içermese bile.
Dazai sıkıntılı bir iç çekişle okuduğu kitabı kapattı. Daha sonra büyünün temelleri hakkındaki kitaplara yönelecekti; belki bu daha yararlı olabilirdi.
"Dazai!"
"Ron," diye fısıldayan ses karşısında canlandı ve kitabı çantasına geri koydu. "Acelen olduğun kesin."
Kızıl saçlı nefes nefeseydi, elleri dizlerine çöktü. Alnında, Ron'un cüppesinin koluyla sildiği ince bir ter parıltısı vardı. "Buraya kadar koşmak zorunda kaldım! Yakında herkes dışarı çıkacak."
"Ve bir Slytherin'le birlikte görülmeyeceksin." Dazai eğlenerek bunu tahmin etti. "Birinci Kural. Ben hatırlıyorum."
"H-doğru." Ron derin bir nefes aldı. "Hadi gidip şu baykuşu görelim o zaman!"
"Çok hevesli! Sanırım beni görmen için sana rüşvet vermek zorunda kalırsam en iyi arkadaşınla takılmak yeterince iyi değil.
Ron yüzünü buruşturdu; eğer Dazai bunu doğru okuyorsa, hem utanmış hem de ihtiyatlı bir ifadenin karışımıydı. Yine de banktan kalkıp kitap çantasını omuzlarına doğru çekerken buna aldırış etmedi. Ne kadar ilginç bir ifade! Gryffindor'lar Slytherin'lerden gerçekten oldukça farklıydı; belki de Ron kendi türüyle ilişki kurmak istememekte haklıydı.
"Peki," Dazai sırıttı, "Bu arada, baykuşlar nerede?"
"Ne... Baykuşunu görmeye hiç gitmedin mi?"
Aptal, sinir bozucu baykuşunu ziyaret mi edeceksin? Hayır, teşekkürler. "Neden yapayım? Zaten eve mektubumu henüz yeni bitirdim.
"Yine de..." Ron somurttu. "Onlar senin evcil hayvanın! Onlara gerektiği gibi bakmalısın.
"Farenden nefret etmiyor musun? Bunun ne farkı var?" Neredeyse sonradan aklına gelmiş gibi ekledi, "Senin o fare nerede?"
Bir süre boş boş baktıktan sonra Ron, sanki Dazai ile uğraşmak kaybedilmiş bir davaymış gibi bir nefes verdi; bu doğru bir değerlendirmeydi ama Dazai hâlâ prensibi gereği gücenmeyi seçiyordu. "Bu taraftan, hadi." Bunun üzerine kızıl saçlı görünüşte rastgele bir yöne doğru yürümeye başladı. Bu okulu bildiğim için rastgele olmuş olabilir. Aradaki farkı asla anlayabilecek gibi değil. "Ve Angel iyi. Muhtemelen."
"Muhtemelen? Bu umut verici."
Ron, Dazai ona yetişmek için yarım adım atıncaya kadar omzunun üzerinden ona baktı. "Her zaman başıboş dolaşıyor. O da en az senin kadar kötü!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic And Mystery
ФанфикDazai Hogwarts'a gidiyor; bu çok çılgınca çünkü sihri yok. Tanrı aşkına, geçersiz kılma yeteneği var! Önemli olduğundan değil. Dazai, eve gönderilip tekrar odasında sıkışıp kalmadan önce hâlâ ortalıkta dolaşmaya ve sorun çıkarmaya hazır. Ve bu Quirr...