Fred ve George'un varlığı iğrenç derecede güven vericiydi. Dazai tam olarak nedenini açıklamaya istekli değildi ama bunun Hogwarts'ta nasıl gezinilecekleri konusunda saçma sapan bilgilerden kaynaklandığını düşünmeye başlamıştı. Mesela çok fazla. Onlarla yeniden bir araya geldiğinden beri Dazai yaklaşık beş gizli geçit öğrenmişti.
Artık Dazai gizli geçitler hakkında bilgi sahibi olmayı seviyordu. Birincisi, nerede olduklarını hatırlayabiliyordu . İkincisi, bir anda saklanma fırsatını her zaman takdir ederdi. Ama tek bir gizli geçit hakkında bile bilgi sahibi olmamak çok fazla bir şey değil miydi? Onlarla konuyu sadece bir kez açmıştı.
(" Haritanız falan var mı?"
"Haha... Goyle'un bu sırrı nedir yine?"
"...Neden öyle güldün?")
İşler en iyi ihtimalle tehlikeliydi ama Dazai ikizlerin etrafta olmasından gerçekten hoşlanıyordu. Eğlenceliydiler; kaçmak yerine onu şakalara dahil etmek için onun bilgilerini aldılar. Biraz tuhaftı ama Dazai bundan hoşlandı. Draco'yu gelişigüzel sabote etmekten her zaman hoşlanırdı ama bu ne burada ne de oradaydı.
Ancak Mori'nin elindeki mektubun yakıcı ağırlığından uzaklaşamadılar.
Birisi , "Baykuşunuz ," diye tısladı, "akşam yemeğimin içinde duruyor."
Dazai yüz hatlarının ardındaki tedirginliği maskeledi. Bunun yerine boş bir surat astı ve Draco'nun buruşmuş ifadesine kaşını kaldırdı. Mektubu sırt çantasına koydu. "Bu nasıl benim hatam?"
Draco, Tüybeyin'i itip, gıcırdayıp havaya uçtuğunda sırıttı. " Saf bir büyücü hayvanlarını kontrol altında tutar. Sanırım sana temel evcil hayvan bakımını da öğretmem gerekecek."
Bence Ron bunu zaten halletti. Teşekkürler.
" Ah, bunu benim için yapar mısın? Draco çok cömert!"
Draco bir şekilde hem aşağılanmış hem de gururlu bir ifade takınmayı başarmıştı. Dazai bunu rahatlıkla karşıladı. Yemek salonu biraz havasız gelmeye başlamıştı ve Draco'nun küçümseyici tavrıyla dikkatini dağıtmak her zamanki kadar etkili değildi. Çantasındaki mektup hiçbir işe yaramıyordu; Mori'nin söyleyeceklerinin ağırlığı, yüzündeki kayıtsız ifadeyi korumayı zorlaştırıyordu.
Babamı sormuştu...
" Eh, benim için bu kadar," dedi Dazai abartılı bir esnemeyle ayağa kalkarak.
Blaise ona tuhaf tuhaf baktı. "Yemek yemedin."
"Yine o Weasely ikizleriyle takılacak, değil mi?" Draco sanki kelimeler diline zehirmiş gibi tükürdü.
Dazai omuz silkti; belki gidip Fred ve George'u bulurdu . Mori'nin söyleyeceklerini görmeden önce kafasını boşaltın. Başını Draco'ya doğru eğdi. "Ben sadece senin için Gryffindor sırlarını topluyorum Patron. Onlar - siz onlara ne diyorsunuz - kan haini oldukları için güvenlerini kazanmak kolaydı ."
"Eh, yaptığın bütün bu 'gözetleme ' ortalıkta dolaşmaya benziyor ." diye homurdandı. "Ve karşılığını vermedi, değil mi?"
"Çünkü hiçbir şey olmuyor." Dazai düşünceli bir ses çıkardı. "Ah, sanırım Neville hafızasının bozuk olduğunu biliyor, bu yüzden daha sonra onunla bu konuda dalga geçemeyeceksin. Dışarı attı."
Blaise kaşını kaldırdı. "Bunun nasıl olduğunu merak ediyorum."
"Ben de. Bu gerçek bir gizem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic And Mystery
FanfictionDazai Hogwarts'a gidiyor; bu çok çılgınca çünkü sihri yok. Tanrı aşkına, geçersiz kılma yeteneği var! Önemli olduğundan değil. Dazai, eve gönderilip tekrar odasında sıkışıp kalmadan önce hâlâ ortalıkta dolaşmaya ve sorun çıkarmaya hazır. Ve bu Quirr...