"Bakın kimmiş!"
"Küçük bilgi satıcımız bugün erken kalktı!"
Dazai, Fred ve George'un sanki buranın sahibiymiş gibi Büyük Salon'a doğru yürüdüklerini görmek için tam zamanında gözlerini kitaptan kaldırdı. Kesinlikle öyle davrandılar , Slytherin masasına umursamadan oturdular. İkizlerin arasına sıkışan Dazai kitabının kapanmasına izin verdi.
"Siz ikiniz burada mı olmalısınız?"
Fred ona el salladı ve masadan bir elma alıp gürültüyle ısırdı. "Buna karşı hiçbir kural yok."
"Bu bizi durduramaz."
Aslında bu kadarı kesinlikle doğruydu. Dazai kendisinin de bazı kuralları ihlal edebileceğini düşünmeye başlamıştı. Hogwarts'a dair gördüklerine bakılırsa aslında söylenecek herhangi bir ceza yoktu. Bir düzine kez gözaltına alınmıştı ve henüz bir kez bile vurulmamıştı.
" Neyse ," diye devam etti George, "Cadılar Bayramı olduğu için son şakamızın gerçekten eğlenceli olmasını istedik."
"Bir fikrin var mı Slytherin?"
Dazai mırıldandı. "Üçüncü katta bir şeyler yapmalısın. Zaten orada ne olduğunu merak ediyordum."
Fred ve George ona aynı iğrenç bakışları attılar. "Küçük muhbirimiz bir şey bilmiyor mu? Şok oldum!" Fred sızlandı.
Surat astı. "Eninde sonunda ona ulaşacağım."
"Meşgul müydün?"
Dazai gözlerini devirdi. "Bunun gibi bir şey."
Aslında bunu biraz unutmuştu. Zaten Dazai'nin bu okulda nasıl ilerleneceğini çözebileceği de söylenemezdi. Bu noktada üçüncü katı bulmak bile boş bir hayal gibi görünüyordu. Draco'nun onu sürüklemesinin üstüne, Pansy'nin olayı, gözaltılar... Dazai gerçekten çok meşguldü. Sadece okul ödevleriyle değil. Mori'ye yazdığı mektupların da faydası olmadı. Featherbrain'in gönderdiği her mektup en iyi ihtimalle yarım yamalak, en kötü ihtimalle ise küçümseyiciydi.
"Bu arada Cadılar Bayramı'nı bu kadar özel kılan ne?"
İkizler ona dehşetle baktılar. Fred'in ağzı sanki kişisel olarak gücenmiş gibi açık kalmıştı. "Cadılar Bayramı'nın nesi bu kadar özel ?!"
" Bu sadece yılın en büyük tatili! Tam bir ziyafet falan var!"
"Flamalar, yüzen balkabakları ve her zamankinden daha iyi yiyecekler!"
"Aklı başında olan hiç kimse ziyafeti kaçırmayacağı için şaka yapmak için en iyi zaman bu." George ciddi bir tavırla başını salladı. "Büyük olaya uyum sağlamak için büyük bir şaka olması gerekiyor. Hiçbir fikrin olmadığından emin misin?"
Yiyeceği zehirlemek Dazai'nin ilk düşüncesiydi. İkinci düşüncesi, bu ziyafetin kulağa korkunç geldiği ve benim bunu şimdiden atlamak istediğim oldu. Üçüncü ve son düşüncesi, bunların hiçbirini yüksek sesle söyleyemeyeceğimdi , bu yüzden onun yerine şu cevabı verdi: "Geçen yıl ne yaptın?"
Fred ve George heyecan verici bir bakış attılar. "Bütün yüzen balkabaklarını şarkı söylemeleri için büyüledik, biz de bunu yaptık."
"Yirmi bir kez Yeni Pussycat Nedir?"
"Ve bu karışıma bir de Olağandışı Değil."
Dazai yüzünü buruşturdu.
"Ne klasik!" Fred kıkırdayarak şöyle dedi: "Ama bu kadar iyi bir şakayı tekrarlamak işe yaramaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic And Mystery
FanfictionDazai Hogwarts'a gidiyor; bu çok çılgınca çünkü sihri yok. Tanrı aşkına, geçersiz kılma yeteneği var! Önemli olduğundan değil. Dazai, eve gönderilip tekrar odasında sıkışıp kalmadan önce hâlâ ortalıkta dolaşmaya ve sorun çıkarmaya hazır. Ve bu Quirr...