Bölüm 21:Büyük Bir Vefa Gösterisi

4 1 0
                                    

" Sevgili Mori, aptalca bir şey yapmak üzereyim."

Dazai bir kez daha boktan doktorunun Hogwarts'ta onunla birlikte olmadığı için içtenlikle minnettardı. Mori'nin kafasına vuracağından ve başını aşağıda tutmasını söyleyeceğinden emindi; trol tehlikesi ortadan kalkana kadar Slytherin sınıf başkanlarını kütüphaneye kadar takip et.

" Yani, o kadar da aptalca değil," diye sessizce mektubun taslağını kafasında hazırladı, " Ama muhtemelen bunun için bana yine de intihara meyilli diyeceksin."

Mori çoğu açıdan onun intihara meyilli olduğunu söylüyordu. Rastgele ilaçları birbirine karıştırmak ve sıra olmadan konuşmak gibi. Dazai, sırada kalsalar da kalmasalar da başlarının belaya girmesine alışmış birinin özeniyle gruptan uzaklaştı.

Blaise onun gidişini sessizce dudaklarını büzerek izledi.

Sonra mektupta şöyle yazacaktı: " Bana bir arkadaş edinmemi söyledin ama Blaise kaçtığım için beni suçlamayacak. Yani bu bir nevi sizin hatanız, değil mi Doktor?"

Trolle karşılaşıp ölmeseydi bunu yazardı. Ya da bir öğretmen... Dazai, gizlice kaçtığı için ona ölmeyi istemesine neden olacak ağır bir ceza vermeyeceklerine tam olarak ikna olmamıştı.

"Ben Draco'yu bulacağım. O da bir arkadaş. Bu gerçekten senin hatan."

Üçüncü katta amaçsızca dolaşan Draco, zindanlarda bir trol olduğunu kesinlikle bilmiyordu ve diğer yılanlarla birlikte itilmekten nefret eden Dazai, trol tarafından öldürülme ihtimalini umursamadı.

Olay şu: Dazai her şeyden sayısız adım önde olmaya alışıktı ama Hogwarts'a geldiğinden beri durum böyle olmadı. O geride kaldı; okumaya ve oyun alanına biraz "arkadaşlar" toplamaya çalışıyordu. En derinlere atılmış gibi. Her şey göz önüne alındığında Dazai ortalıkta görünmüyor .

Ancak bu trol, onun bu kadar dışına çıkmamak için harika bir fırsattı ve Draco da yakalanırsa harika bir bahaneydi. Dazai zar zor hatırladığı koridorlarda hızla koşarken, üçüncü katta ne olduğunu nihayet anlaması için bu trolün onun için ne kadar müthiş bir dikkat dağıtıcı olduğunu düşündü.

Bazen çok iyi fikirleri oluyordu.

" Sevgili Mori..."

...Ah, unut gitsin. Böyle bir zamanda Liman Mafyasını düşünmek sinir bozucu olurdu. Dazai üçüncü kata gizlice çıkmanın ne kadar heyecanlı olacağını düşünmeyi tercih ediyordu.

Bazı gizli geçitleri çözene kadar onları Hogwarts'ta takip etmesine izin verdikleri için ikizlere sessizce teşekkür etti.

Dazai, bir trol ortalıkta dolaşırken bu bilgiyi gizlice ortalıkta dolaşmak için kullandığını bilmediklerinden emindi ama yine de onu bu yüzden azarlayacaklarına pek ikna olmamıştı. İçinden bir ses, kendisini içine sokmak üzere olduğu belaya onların da bulaşmak isteyebileceklerini söylüyordu. Ne yazık ki ikizler için, Draco'nun gözüne girmek bu küçük çabanın A alt senaryosuydu, bu yüzden Dazai onları bulmak için zaman harcamaya istekli olsa bile onlar onlara yetişemediler.

Kendini sınırlamak için bu kadar.

Dazai genellikle gizlice dolaşmaya ayırdığı hevesle merdivenlerden yukarı çıktı. Artık burasının üçüncü kat olduğuna emindi. Aslında Dazai, Hogwarts'ta nasıl gezinileceğini bilen son kişiydi ama bu doğru görünüyordu. Kesinlikle daha önce buralara hiç gelmemişti ve bu salonda kimsenin dersi olmadığından emindi.

Burası sessizdi. Artık herkes saklanıyordu.

Koridor, çoğu Hogwarts'ta olduğu gibi sonsuz bir şekilde uzanıyor gibiydi. Ve bu katın büyük bir kısmı hizmet dışı olmasına rağmen, duvarlarda hala çok sayıda kapı vardı. Eğer burada hiç ders vermiyorlarsa profesörler bu odaları ne için kullanıyorlardı..?

Magic And MysteryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin