Selam, selam, selam, nasılsınız?
Ben İyiyim... Bölüm geç geldiği için çok sorry çünkü yatılı kurstayım ve ne vote veren oldu ne de yorum yapan... Çok üzülüyorum ama ya!!Multi: Öykünün giydikleri
Bölüm Şarkısı: Anıl Durmuş- Uzaktan da severim
Tam tamına 5060 kelimelik bir bölüm oldu. Hepinizi seviyorum😘
İyi okumalar...👒✌🏻️
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Yazdım... Yazdım... Yazdım bu gece, derdimi anlatıyordum kağıtlara, koşulsuz olsada... Niye böyle bir şey yaptım ben dün? Niye kollarını arasında bu kadar huzur buldum?
"Aşk, hiç yakışmamıştı üstüme? Başkalarına bu kadar yakışırken. Acı bi duyguymuş aşk, çok acıtandan hemde."
"Çok yanlış bi aşka denk gelmiştim ben. En ağırından böyle. Çok yazı yazdıran türden."
Ya aramızda hiç bi'şey yaşanmamasına rağmen bu kadar acıyı neden çekmiştim. Beni asla sevmeyeceğini düşündüğüm için mi? O'nu çok sevipte bi daha unutamam diye mi?
Karanlıktan nefret eden ben bu gece karanlığa aşık olmuştum. Onun gözlerinde karanlığın en koyusu vardı çünkü.
Burcu gelmemişti eve. Mutfağa indim kendime kahve yaptım. Odama geri çıktım. Penceremin yanında duran koltuğa oturdum. Papatya desenleri vardı. Saflıktı, umuttu Papatya. En bi sevdiğim çiçekti öbür yandan.
Sessizliğime daha da sessizlik katmıştım bu gece. Gökyüzünde alımıyla duruyordu ay, bir başınaydı. Ben misali...
Telefonuma mesaj gelmişti. Masamın üstünde duran telefonuma elimi uzattım. Bilinmeyen numaradan gelmişti. Telefonun kilidini açtım.
"Selam" yazıyordu.
"?" Yazıp gönderdim. Hemen mesaj gelmişti.
"Ayaz ben" Ayaz mı? Numaramı nerden bulmuştu.
"Numaranı Burcudan aldım" ya numaramı niye aldı bu sapık mı?
"Sapık mısın sen? Numaramı niye alıyorsun." yazıp gönderdim.
"Durduk yere sapık olduk. Ben sadece beni niye ortada bıraktığını sormak için aldım. Sen niye beni ortada bıraktın öyle?" yazdı ne cevap verecektim şimdi.
En iyisi konuyu fazla uzatmadan kapatmak "İyi Geceler" yazıp gönderdim ve telefonu kapattım.
Burcunun da alacağı olsun. Ben ona numaramı vermesini istedim mi? Hayır! Eve gelirse göstericem ben ona.
Kapının açılış sesini duydum. Burcuydu galiba. Burcudan başka kim olacak zaten. Aşağıya indim. Burcu koltuğa oturmuştu. Burcunun yanına oturdum. Koluna vurdum Burcunun.
"Ne vuruyorsun be." Dedi sinirli bi şekilde.
Yemek masasının üstünde duran defterimi elime aldım. Boş bir sayfa açtım yazmaya başladım. "Ya sen bana sormadan niye Ayaz'a numaramı veriyorsun" Burcunun eline tutuşturdum defteri.
"Ha o konu." dedi elime defteri verirken.
"Ya ben siz dans ederken size baktım. Birbirinize o kadar çok yakıştınız ki Ayazla birbirinize öyle bakıyordunuz ki Öykü ikinizinde gözleri aşkla doluydu. Sen gidince Ayaz baya baktı arkandan sonra masaya geçti. Şarkı bitince bende yanına geçtim. İşte dedi bana 'Öykünün numarasını verir misin?' dedi bende neden dedim oda bi şey sormam gerek dedi bende verdim işte ne olmuş." Burcuya bak be iki dakika da senaryoyu yazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Öte
Novela JuvenilHayat bize herşeyi sunar bazen, bazense sunduğu şeyleri acı bir şekilde geri alır. Gel benim hayatım ol, sun bana en güzel şeyleri, bazen o en güzel şeyleri geri al. Ama sen benim hayatım ol, varsın elimde ki herşeyin kaybı senin elinden olsun...