İddianın Kazananı

5.8K 30 0
                                    

Derya işe geldi ve annesinin akşam söylediklerini düşünmeye başladı.Aslında yapabilirdi bunu.Taylan; taş,kağıt,makas oyununda gayet iyiydi.Diğer iddia başka bir şeyle ilgili olmalıydı.Aslında satranç oynayabilirlerdi.Zaten market de boştu ikisi de kasada oturuyorlardı boş boş.

-Derya:Taylan gel satranç oynayalım.

-Taylan:Olur aslında ya.Boş zaten dükkan gelen giden yok.Sıkıldık biz de.İddialı olsun ama yeneyim yine seni de gör.

-Derya:Tamam o zaman sen bilirsin

Derya'nın planı işliyordu.Derya maçı kazandı ve sıra anlaşmaya geldi

-Derya:Ee Taylan ne yaptırsak sana.

-Taylan:Tamam ya.Bugün yaparım senin işlerini.

-Derya:Olmaz öyle.Kurnazlık yapma.İşim yok zaten bugün

-Taylan:E ne yapacağım o zaman

Derya ayakkabılarından birini çıkarıp Taylan'a uzattı."1 dakika kokla bunu.",dedi.Beyaz çoraplarının altı artık sararmaya başlamıştı.Neden koktuğu belli olmuştu diğer ayakkabılarının da.

-Taylan:Ne anlatıyorsun sen ya

-Derya:Dediğimi yap.İddia kazandım o kadar.

-Taylan:En fazla 10 saniye

-Derya:Dediğimi yap sen.Kazansaydın o zaman.Ben yine de sana insaflı davranayım 40 saniye kokla.

-Taylan:Niye yapıyorsun bunu.

-Derya:Geçen koktuğunu söyledin ya alış diye.(Gülerek)

-Taylan:Aç kronometreyi.

Derya kronometreyi açtı ve Taylan Derya'nın ayakkabılarını koklamaya başladı.Taylanın daha onuncu saniyede ciğeri solmuştu.Derya Taylanın zorlandığını görükçe ayakkabıyı daha da sert bastırıyordu. 

-Derya:Çek içine iyice taylan.Nefes sesini duyamıyorum ben senin

Taylan'ın nefes sesi duyulmaya başlamıştı.Geri kalanında sesi gayet de duyuluyordu.

-Derya:Bitti.

Derya ayakkabısını taylanın ayağından çekti ve ayakkabıyı Taylan'a verdi

-Derya:Giydir ayakkabımı

-Taylan:Kendin giy onu da.

-Derya:Taylancım dediğim gibi iddia.Bunu da yaparsan başka bir şey istemeyeceğim iyi düşün

-Taylan:Aman ya.Getir ayağını

-Derya:Eğil giydir işte.yoramam kendimi

Taylan homurdanarak Derya'nın ayakkabısını giydirdi.O esnada da Derya telefonuyla ilgileniyordu.Annesiyle mesajlaşıyordu.

-Derya:Anne bak sana bir video atıyorum.Çok fena.

-Meltem:At bakayım kızım.

Derya kronometreyi açıp hemen video çekmişti.Taylan'ın bundan haberi yoktu.

Meltem:Kızım ben şaka yapmıştım sana.Sen ciddi ciddi yapmışsın dediğimi :)

-Derya:Ne sandın beni sen anne.

-Meltem:Annesinin kızı işte.Neyse kullanırız bu videoyu biz.

-Derya:Ne Yapacağız ki

-Meltem:Videoyu gösterip birkaç teklif yapacağız.

-Derya:Taylan kabul etmez hayatta

-Meltem:Sen bana bırak kızım.Dün doğmadım ben.Sen bu akşam Taylan'ı bizim eve davet et.Ben videoyu çay içerken televizyona yansıtacağım.O zaman düşünsün kendi.Bugün Tv'de gösteririm yarın arkadaşlarına atarım.

-Derya:Çok fenasın anne.Neyse davet edeyim ben eve.

Derya'nın da aklına yatmıştı bu fikir.Taylan'a gıcık oluyordu zaten bir haftadır.Birkaç iş yaptırırlardı işte.Onu annesi düşünürdü zaten.Meltem'den korkulurdu.

-Derya:Taylan akşam bize gelsene.Çay içeriz

-Taylan:Olur Derya.Uyar bana.





Anne Kızın HakimiyetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin