Bir zamanlar deniz yıldızı olarak anılan ben bugün bir deniz olarak adlandırıldım, çünkü deniz yıldızları insan öldürmezler dediler bana sen deniz yıldızı olamazsın senin gibi bir katil deniz yıldızı olamaz olsan ancak deniz olursun dediler.O an yıkıldım ben tüm her şey üzerime çöktü,bir zamanlar deniz yıldızı olan efsa deniz olarak kendi içinde boğuldu ve yaşamını kaybetti,evet duydunuz efsa öldü.
1.вσ̈ℓϋм
Efsa o gün söylenilenleri kaldıramadı,ve hayatını kaybetti.
Efsa katil değildi ki sadece küçük kız kardeşine dokunan o adamı ondan uzaklaştırmak istemişti tek isteği o'ydu ama yanlışlıkla öldürmüştü onu.Suçlu efsa'mıydı sizce?yoksa o adam mı?.
Herkes efsayı suçladı,efsaya katil dedi ama asıl nedeni sormadı,bir bilgisi yoktu kimsenin neden öldürdüğüyle ilgili,çünkü tek bildikleri efsayı kötülemek onu intihara teşebbüs ettirmekti,ve sanırım başardılar çünkü efsa öldü.
Efsa'nın bir mezarı bile yoktu ona bir mezarı layık görmemişlerdi,bir ağacın altına gömmüşlerdi.
•••
Ahsen bir gece yatağına uzanmış ölen ablası için ağlıyordu, ablasının ölümünün üzerinden henüz on gün geçmişti,ama onu çok özlemişti.
...
Ağlarken bir anda bir ses duydu Ahsen,
"Ağlama güzelim,ben iyiyim bak"dedi ablası.Ardından "Abla ama seni benden aldılar" dedi, gözünden bir damla yaş daha düşerken."iyi olacağız güzelim,iyi olacağız"dedi ablası,ardından küçük bir fısıltıyla "yapacaklarım için affet beni küçük kardeşim" dedi ve kardeşinin bedenine sığındı o gün Efsa Çevik....
İşte o gün Efsa kendi intikamı için kardeşinin bedenini aldı.Kardeşini ise karanlık bir yere hapsetti.
Son sözleri şunlardı kardeşi için;
"Yapmak zorundaydım küçük kardeşim,affet beni..."Sakın korkma orada,seni kurtaracağım söz." Diyerek derin bir uykuya daldı ahsenin bedenindeki Efsa.
1.bölümün sonu.