Upadłam na podłogę. Widziałam tylko na jedno oko, a wizja z drugiego już się rozmywała...ja, N i Tessa byliśmy już w windzie, przed nami stała V, walczyła ze strażnikami...Wszystko robi się coraz gorsze i gorsze...traciłam już kontakt z rzeczywistością. Wtedy usłyszałam trzask. Winda się zapada.
- V! - głos N'a rozmywał mi się...Co dziwne, zaczełam słyszeć jakby...pipczenie?...
Okulary V spadły na podłogę, a Sentiele ją otoczyły, błyskając na nią światłami i roztrzaskując okulary.
Dzieliły nas sekundy od wpadnięcia nicość.
- V! Potrzebujemy cię! - N dalej krzyczał w panice.
V odwróciła głowę się w naszą stronę. Ale nie ruszyła się centymetr Popatrzyła się na mnie z delikatną trwogą
- Nah...Uzi...ufam ci...
- V! BŁAGAM! - głos N'a załamywał się
Botka odwróciła się w naszą stronę i...z-zasalutowała...Próbowałam krzyknąć...Ale straciłam przytomność...
...............................................................................................Po chwili poczułam dziwny zapach. Niby czysty, ale kaleczący mój...nos? Czekaj- od kiedy ja mam nos?
- Budzi się!
Otworzyłam jedno oko, biało-błękitne pomieszczenie.
Nademną stał...CZŁOWIEK?!
Zerwałam się z łóżka, jednak po chwili z powrotem się położyłam przez ogromny ból głowy.
- G-Gdzie ja jestem?! Kim jesteś?!!
- w szpitalu. Byłaś w śpiączce przez rok. A ja jestem pielęgniarką.
C-Co?....
( Wytłumaczenie: Suzie [główna bohaterka] zapadła w śpiączkę, w której była przez rok, podczas tego wydarzyło się w serialu do ep.6 Czekajcie na pierwszy rozdział i dajcie znać co myślicie o tym!)~eng~
I fell onto the ground. My vision was only on one eye, but it was also horrible. Me, N and Tessa were already in the elevator, in front of us, was V, fighting with Sentiels. Everything is getting worse and worse. I started to lose contact with reality, then i heard a crack. The elevator is slowly falling.
- V! - N's voice was blurring for me...what was weird..i heard...beeping?...
V's glasses fell onto the floor. Sentiels surrounded her, Flashing their lights on her and breaking the glasses. We were seconds apart of falling into nothingness.
- V! We need you! N continue to scream in panic.
V turn her face to us, but didn't move an inch. She looked at me with fear.
- Nah...Uzi..i trust you..
- V! PLEASE! - N's voice was breaking.
She turns around to us completely and...saluted...I tried to scream but i lose my consciousness...
...............................................................................................
After a while, i feld a strange smell...it was clean but it still hurts my...nose?
Since when i even have nose?
- She's awake!
I opened one of my eyes. White and light blue room. Above me was standing....A HUMAN?!
I got up right away, but eventually, i lean back because of huge headache.
- W-Where am I? Who are you?!!
- In hospital, You were in coma for a year. And I am a nurse.
- W-What?....
(Explanation: Suzie [Main charakter] fell into a deep coma, in which she was for a year. All the things that happened in MD og series, happened meanwille this [until ep.6]. Wait for the first chapter and let me know what you think 'bout this one!)
CZYTASZ
Dwa Światy.../Two Worlds.... ||MD fanfic/human AU (PL + ENG)||
Science Fictionco jeśli wszystko było snem?/ what if everything was a dream? książka zaczyna się po ep.6/the book starts after ep.6