Bölüm 2

25 4 0
                                    

Bunu yapan o şerefsizleri bulucaktım.Amma annemi kurtarmalıyım.Koşmaya başladım sadece koştum, koştum.Kendimi toparladım güçlü olmalıydım ben güçsüz biri diyilim.Burdan çıkıcam ve annemi kurtarıcam.
Var gücümle koşuyordum amma çıkış yoktu.Orman çok böyük bir yerdi.Koş koş bitmiyor.Stress geçiyorum annemi kurtarmak istiyorum.
O kadar çok koşmuşdum ki terlemiştim.Kiyafetlerim vücüduma yapışmıştı.
Nihayet bir yol buldum.Evet evet çıkış yazısını gördüm çıkışı bulmuştum.
Ormandan çıktım çok Şükür biraz ilerledim amma araba falan yoktu burda olsun ben koşmaya devam ettim.
Koşarken aklımda bazı sorular vardı
Bu mektubu getiren adam beni nerden tanıyordu?
Ben bu adama naptım ki?
Benden ve annemden ne istiyordu?
Neden benimle oyun oynuyordu?
Nihayet bir kaç araba karşıma çıktı.
El yaptım amma durmadı.Zaten durmazdı neden dursun ki beni tanımıyor bile.
Bir kaç defa yaptım lütfen dururmusunuz!
Yalvarıyorum benim acil bir yere yetişmem gerek!
Yalvarıyorum size lütfen!
Amma yinede kimse durmadı.Ben napacağımı iyi biliyordum.Yolun ortasında durdum.
Bu zaman kırmızı bir araba durdu.Sarışın uzun saçlı, hafif bir makyaj yapmış bir kadındı.
Ona doğru yaklaşdım.Lütfen beni istediyim yere götürürmüsünüz yalvarıyorum lütfen çok acil.
Kadın sanki benden korkmuş gibiydi bakışları öyle söylüyordu.Tamam tamam buyrun geçin dedi.
Korkmasında haklı zaten üstüm başım kirli saçım kabarmışdı.Ben kendimden korkuyordum zaten.
Hiç tanımıyordum bu yolları tanımadığım yerlerdi.Acaba saat kaçtı şuan 2 saat olmuşmudur?
Yok ya bence olmaz.
Kendi kendime düşünüyorum.Bu adamların derdi benle neydi?
Ben bu adamlara ne kötülük yapmışdım?
Hiç birini tanımıyordum.Amma bunların benle derdi neydi?
Bu adamlar kimin adamlarıydı?
Babamın mı?
Yok o olmaz bence hem kaç yıldır bizimle işi yoktu bence o diyil ya.
Kendi kendime düşünüyordum.
Kadın da yavaş gidiyordu.Benim annen tehlikede ölüm kalım meselesi bu.Bu gidişle olmaz yetişemem ben.
Şey rica etsem biraz hızlı gidebilirmiyiz.
Tamam bende hızlı gitmeye çalışıyorum zaten merak etmeyin de yani özel diyilse nereye gidiyorsunuz?
Merak ettim de.
Naneyi yedik şimdi ben bu kadına ne diyicem.Söyleyemem gider polise söyler olmaz annemi öldürürler o zaman.
Buldum.
Doğuma gidiyorum.Hala olucam da.Amma kocası burda diyil.İşle alakadar gitmiş yalnız kalmış yani sadece annesi bende ona destek olucam onun için annesi dedi sende gel.
Ay ne güzel kız mı? erkek mi?
Kız kız
Allah analı babalı büyütsün İnşAllah.
Benimde çocuğum olmadı hiç bir zaman .
Kısırım yani hiç bir zaman olmuyucak.
Kadın benimle muhabbet etmek istiyordu.
Öyle söylemeyin olur bir gün.
Yok artık imkansız.Zaten alıştım.

Bu arada ne kadar kaldı?
Benim bir an önce yetişmem gerekti yoksa annem ölücekti.Canımdan çok sevdiyim insandı o benim.

Az kaldı merak etmeyin derken araba bozuldu.

Of şansıma tüküreyim.

Merak etmeyin.Şimdi tamir ederim yetişicek.

İkimizde arabadan indik.Kadın arabayı kontrol etti.
Teker partamışdı.Amma neden ses gelmemişdi ki?

Of kalbim durucaktı.Annemi of annemi belkide öldürmüştüler.

Sığortayı arıyorum ben.
Tamam dedi.

Biraz geçtikten sonra sığorta geldi.Arabayı götürdüler,bizide diğer başka arabaya aldılar.Kalbim durucaktı.Annem belkide ölmüştü artık.Eğer o ölürse kendimi affedemem.Vicdan azabı ile yaşarım.Benim yüzümden onu kaybedemem.Bir an önce yetişmem gerek az kaldı yetişicem diyerek kendimi avutdum.

Bir saat sonra evime yetişdim.Koşarak eve gittim kapıyı açtım.Kimse yoktu annem yoktu annem yoktu annem nerdeydi?
Annemi yoksa öldürdülermi??
Anne nerdesin?
Anne
Bütün odaları gezdim.Amma annemi bulmadım annem yoktu belkide belkide o,o ölmüştü benim yüzümden o ölmüştü.Yerde oturdum.Ağlamaya başladım.İçten-içe ağlıyordum.Göz yaşlarım su gibi akıyordu.
Birden kapı çaldı.Açmaya gittim.
Açtım etrafa baktım kimse yoktu.Yerde bir zarf vardı.Zarfı yerden alıb,kapıyı kapatım.Mektupuda eğer onu seviyorsan ormana gel kurtar yazıyordu.
Lan başlayacam senin oyununa.
Dalga geçiyor bu manyak.
Ben bu manyaklar için araba almam gerek.
Araba kullanmayı pek sevmem.
Kapı açıldı.İçeriye giren annemdi.
Ben rüya görüyordum galiba.
Evet evet annemdi marketden geliyordu elinde poşetler vardı.
Peki ormanda kim vardı?
Hani annemi kaçırmıştılar?
Anneme koşarak sarıldım.Annem tabi hiç bir şeyden haberi yoktu.
Noldu güzel kızım benim?
Anne iyisin dimi?
İyiyim kızımda sana noldu?
Anne sana birşey yapmadılar dimi?
Kim Edacım?
Ay ağzımdan kaçırmıştım anneme söylemek istemiyordum korkutmak istemiyorum annemi.
Anne ben bir ruya gördüm de boş ver.Etkisinden çıkamadım kusura bakma sen.
Tamam kızım şimdi sana güzel bir çorba yaparım geçer gider merak etme sen.
Yok anne aç diyilim merak etme zaten işe gitmem gerek benim.
Yeni kitablar gelmiş onun için.Hemde kaç gündür kapalı oldu.
Tamam ben yaparım gelince içersin.
Teşekkürler annem diyerek öptüm.Ve evden çıktım.Taksi çağırdım ve gittim.Mağazayı açtım bir kaç müşteri vardı.
Onlar gittikden sonra yalnız başıma kaldım.
O ormanda kimdi??
Annem evde olduğuna göre kim ola bilirdi?
Yoksa başka bir annem demi var??
Neden anneni kurtar demişti?
Benim annem evdeydi.Başka kim ola bilirdi?
Bunu anneme bile söyleyemedim.Zaten de kadın bide hasta mahv olur.

Dünyadan Uzak Bir YerWhere stories live. Discover now