on uc

41 3 0
                                    

Aynali Kemer, Baris manco

  ,,,

  Reika’nın takıma gelmesiyle beraber Erika’yı da ikna etmesi bir olmuştu böylece artık takıma çağırmaları gereken altı kişi kalmıştı.

Tüm okul günü ise Jun’un sıradaki kişi için olan planlarıyla geçmişti.

Tagi Sugiyama.

Momoyama’nın kalecisi aynı zamanda Takuma’nın da yakın arkadaşı. Bir taşla iki kuş.

“Jun, yemeğini yiyecek misin?” Erkek kardeşinin sorusuyla yemek masasında olduğunu unutan Jun, aniden normal hayata dönmüştü. Okuldan geleli iki saat olmuştu ve o, yemeğini soğutmuş olmalı ki kardeşi uyarmak istemişti.

“Dalmışım, Riki.” Dedikten sonra ağzına lokmasını koyarak biraz da öyle dalmıştı.

Yemeğini bitirmesiyle beraber odasına geçmiş ve telefonuna bakmıştı. Shou’dan otuz yedi mesaj beklemiyordu.

  ,,,

Deli
Yemek yiyodum

Dalmisim

Nkldu

  KAPTANIMMM

tagi lisesinim basketbol takimindaymis

  Deli
Siz niye boyle bolundunuz amk

  KAPTANIMMM
bilmiyorum

Iletisimimiz oyle etkili degil

  Deli
E napcaz

  KAPTANIMMM
merkezdeki basketbol sahasina gel

Tagi ile oradayim

  Deli
Nw

GELIOM

BEN GELMEDEN TUM EKSINI YASAMIS OLMA

   KAPTANIMMM
Banktayım ben heyecanlanma


Deli
HAZIRLWNCAM BEN DAHA

BWKLE

  ,,,

Aldığı iyi haberle acele şekilde hazırlanan Jun, merkeze gitmek için bisikletine binmişti. Bisiklet yolundan geçen yayalara söverken içten içe Shou’nun tüm konuşmayı hemen yapmamasını diliyordu.

Kendisinin de göreceği bir drama olsa tadından yenmezdi ancak önceliği takıma girmeyi kabul etmesiydi. Basletbol sahasını bulduğu gibi bisikletini yakınlara park ettiğinde Shou’yu aramaya başlamıştı.

  🎀

  Erika’dan aldığı bilgiyle apar topar basketbol sahasına gitmiş olan Shou, Tagi’yi gördüğü gibi klasik konuşmalara girmişti.

Naber?

Nasıl gidiyor?

Ben de iyiyim.

Oturdukları bankta arada oluşan sessizliği bozup yeni bir konu açıyorlardı. Kısa ömürlü konular, işlerine pek de yarıyor değildi.

En sonunda Tagi, en başından beri aklını kurcalayan şeyi sormuştu.

“Buraya gelmenin farklı bir amacı olmalı, değil mi?”

“Sonunda...Sen sormasaydın nasıl başlayacağımı bilmiyordum.” Diyerek gülmüştü, Shou. Cidden bilmiyordu. O, jun gibi aniden söyleyemezdi.

“Nasıl başlayacağımı tam olarak bilmiyorum.” Şakaklarını ovduktan sonra sırtını iyice banka yasladı. “Aslında hiç aklımda yoktu, benim de aklıma takımla ilgisi olmayan biri soktu. ”

“Bu kadar stresli olmandan önemli olduğunu çıkarıyorum, Shou.”

Kafasını salladı,birkaç saniye sonra tekrar konuştu.

“Momoyama’yı tekrar birleştiriyoruz. Erika ve Reika çoktan kabul etti, üçüzlerle de daha görüşmedim.”

Tagi’nin yüzü düşmüştü. Shou’nun bunu söyleyeceğini düşünmemişti sonuçta Shou, çoktan futbolu bırakmıştı.

Üstelik bu teklif için kesin bir cevap vermek, kolay değildi. İki kişinin dönme ihtimali yoktu bile.

“Sessizliğinden kabul etmediğini mi çıkarmalıyım?” 

Tagi sıkıntılı şekilde nefes vererek kendini açıklamaya çalıştı.

“Sana güvenmediğimden ya da istemediğimden değil ancak beni garantiymiş gibi görme.” Etrafa bakındı, onlara doğru gelen sarışın çocuğu gördüğünde ayağa kalktı. Başka birine daha açıklamak istemiyordu.

“Diğerleri katılmadığı sürece katılmadığımı bil, Shou.” Dedikten sonra gitmişti.

Esmer tenli çocuğun gittiğini gören Jun hızlansa da yetişememişti. Shou’ya “Noldu?” der gibi bakarken yanına oturdu. Yüzünden iyi bir yanıt almadığı belliydi.

“Diğerleri katılmadığı sürece bu işte yokmuş”

...

Boktan bir bölüm oldu bir tik
Tekrar okumadan yayınlayacağım

Sınavlardannsonra ggo lurgusu da atıcsm

Tekrar Yap.|VkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin