Başlangıç tarihi kısmı...
(10 Ekim 2024)Zevkli okumalarrrr♡
En karanlık an, şafağın en yakın olduğu andır.
-" Umut en büyük kötülüktür , çünkü işkenceyi uzatır Esfa ."
Genç kız ince satenden elbisesini küçük avuçlarına hapsetti . O adamın sesine bile katlanamıyor , her konuştuğunda kulağını kapatıp oradan gitmek istiyordu . Adam ise sırf onu kışkırtıp bir kaç laf alabilmek adına daha çok konuşuyor hep dibinde bitiyordu . Bu evliliği o istemiyor olabilirdi ama adamda istemiyordu ve genç kız gibi çocukça hareketler sergilemiyordu . Onunda büyüyüp gerçekleri anlaması şarttı .
-" Çık bu odadan ."
Genç adam ağzından bir çift laf aldığı kadına aynadan baktı . Dudağının kenarı kıvrıldı . Ona onunla asla konuşmayacağını söyleyen müstakbel nişanlısı konuşuyordu işte ! Sadece nefret kusmak için bile olsa o Esfanın keçi inadına anca bu kadar oluyordu .
Esfa omzunun kenarından arkaya bir bakış attığında hâlâ o adamın , kapıya yaslanmış onu izlediğini görünce bütün sinirleri bozuldu . Dantel tül karışımı olan elbisesinin uçlarından tutarak sandalyeden sert bir şekilde kalktı .
Adam Esfanın bu yaptığına daha da güldü . Şimdi karşısına geçecek ve onunla kavga edecekti . Bu onu eğlendiren nadir şeyler arasındaydı çünkü bu küçük kızın kendi kendine bağırıp çağırması ona komik geliyordu .
-" Git dedim Alaz !"
Şimdi Esfa beyazlar içinde Alazın tam karşısındaydı ... Alaz ondan etkilenmediğini düşünsede Esfayı baştan aşağı süzmekten kendini alamadı . Esfayı hâlâ kundaktaki küçük kuzeni olarak görüyordu ama... Beyazlar içinde karşısında dimdik durunca pekte küçük olmadığına karar verdi .
-" Gitmeyeceğim ."
Alaz bir adım atarak kızın tam karşısında durdu . Gelinlik giyen bir genç kız , damatlık giyen bir delikanlı... Ortada ne gelin vardı ne damat . Onlar bunun farkındaydı ama basın nedeniyle bu büyük ihtişamlı düğünü yaptırmak zorunda kalmışlardı .
-" Çık şu odadan yoksa seni yengeme söylerim !"
Alaz tekrar güldü , kız tekrar nefret etti .
-" Kayınvalidene kocanı mı şikayet edeceksin ?"
Alaz Esfayla eğleniyordu . Esfa bunu biliyor üstüne gidiyordu . Onların anlaşma tarzı artık alışılagelmişin çok uzağından geçiyordu . Esfa ellerini incecik beline yerleştirdi . Kafasını hafif sağa yatırarak o da gülümsedi .
-" Hayır kocacım ! Annene düğünden önce damadın gelini görmesi uğursuzluk getirir derler diyeceğim . O da oğlunu alıp çekip gidecek !"
Alazın gülümsemesi soldu . Kahretsin ki bu kız fazla zekiydi . Alaz ciddi bir duruşa geçince Esfa da altında kalmamak adına dikleşti . Şimdi ikisi de ciddi ciddi birbirlerine bakıyorlardı . Tam iki ay önce bu günler karşılaşmışlardı . Hemde evleneceklerini öğrendikleri gün !
Esfa bu yüzden Alaza hiç alıcı gözüyle bakmamıştı . Oysaki Alaz 1.80lerinde geniş omuzlu hatta Esfaya göre güzel kokulu biriydi . Ama ! O adam... O adam düzenbaz , sahtekar herifin tekiydi . Onu beğenmeyi geç onun soluduğu oksijeni bile içine çekmek istemiyordu . İliklerine kadar nefret ediyor bunu söylemekten hiç çekinmiyordu .
-" Oğlu da seni yanında sürükleyecek ."
Sırf Esfa sinirlensin diye bunu söylemişti . Bunun farkındaydı çünkü Alaz da içten içe Esfayı görmek dahi istemiyordu . Lakin mecburdu . O arsalar için buna mecburdu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESFA +18
Short StoryEsfa & Alaz... -" Sadece iki yıl Esfa, tamam mı ! İki yıl sonra boşanacağız ve bu boktan evliliği bitireceğiz ." (+18 sahneler mevcuttur!) Lütfen en azından kitabın ilk bölümünü okuyarak kütüphaneye ekleyip eklememe kararı alın...