Nu te îndepărta,
Căci, ca tine nu voi mai găsi,
Întrucât tu ești unica in lume,
Pe care n-am încetat nicicând a o iubi.
- Marian. SZED
Mi-am șters uleiul de pe mâini pentru a putea răspunde la telefon, apelurile lui Dodo începând să ma enerveze. Uram sa fiu intrerup din muncă când nu era ceva important, iar din partea prietenului meu ma puteam astepta la orice.
- De ce ma tot suni?, m-am asezat pe unul din scaunele libere pe care le aveam în garaj, luand ultima gură din doza de energizant. Sunetele pe care le auzeam pe partea cealaltă a telefonului mă facuse sa-l îndepărtez de la ureche, idiotul trăgânduși-o cu cine stie ce panaramă.
- Zed, frate...uh, ah, voiam sa-ti zic ca deseară iubita ta se vede cu... mmm, Hades...
- Sa te ia naiba Dodo. Si cu asta am inchis apelul, simtind cum tot ce mâncasem azi avea sa iasa in orice moment. Mi-a intors stomacul invers, si imi venea sa-i mut gura aia undeva sa nu o mai poată casca veci.
Apoi gandul meu zburase la Hera si Hades, magarul care doar isi batea joc de toate fetele si, era cunoscut ca cineva agresiv in zona noastră. Nu aveam de gand sa o las sa se vada cu el, asa ca m-am ridicat de pe scaun, fugind in camera pentru a-mi putea face un dus. Gândul ca ea ar putea iesi cu alt baiat mă înnebunește, nedorind sa stiu ca ar putea iubi pe altcineva. Eram mult, mult prea egoist gândind astfel, insa mi-o doream mai mult ca oricine, si nu aveam de gand sa o pierd deloc pe Hera. Am bagat cheile in contact pentru a porni mașina, insa ma razgandisem imediat, luand motorul ce statea parcat chiar in garaj. Nu stiam mai exact de ce simteam nevoia de a ma baga in treburile ei, dar eram si eu curios sa vad ce voia Hades de la ea, încât sa o cheme să se vadă decât cu el, si nimeni altcineva. Cineva ca si el nu ar putea sa o faca fericita pe Hera.
De fapt, nici eu nu am facut-o. Am fost decat un dezastru in viata ei, insa ea m-a acceptat si iubit cu tot cu greul avut dupa mine. Probabil n-am facut-o decat sa plângă, dar si asa, ea a fost acolo pentru a-mi sta alaturi cand cedam psihic sau fizic.
Desi stiam ca o durea si pe ea, a continuat sa-mi mângâie spatele cu gandul de a mă incuraja sa nu renunt. Nu spuneam nu, imi lipseau acele îmbrățișări dese pe care mi le dadea de fiecare data cand simtea nevoia, sau pupicii aia pe toata fața, țipetele de bucurie atunci cand veneam acasa de la muncă și imi povestea tot ce facuse in ziua respectivă.
Mi-e dor de ea.
Si, desi e atat de aproape acum, o simțeam foarte departe.
Parcasem motorul lângă celelalte, dand de gașcă, si mai încolo de ei fiind Hera si Hades care radeau din nu stiu ce motiv. Limbricul ăla ma enerva la culme, asa ca m-am îndreptat spre ei cu motivul de a-mi saluta fata. Mă mânca puțin sa comentez, dar stiam ca Hera avea sa se supere pe mine daca faceam asta, asa ca trebuia doar sa stau cuminte pentru ea.
Privirea ei se luminase in momentul in care daduse cu ochii de mine, Hades intorcandu-se si el pentru a vedea ce o facea atat de fericita pe Hera. Era doar un ratat in ochii mei, si nici macar nu ma speria cu nimic, asa cum ii speria pe ceilalți din jurul lui.- Zed!, brațele sale se aflau acum in jurul trupului meu, sarutandu-i fruntea. Parca uitase de tot de Hades si ceea ce ii vorbea, caci nu se mai dezlipea deloc de mine, ceea ce imi dadea o satisfactie sa-l vad pe nemernic cum ne privește cu o fata de câine plouat .
- Ce faci aici?, intrebarea mea il facuse pe Hades sa ma priveasca incruntat, iar pe Hera sa ma privească lung.
- Hades m-a intrebat daca vreau sa ies cu el doar.
Doar? Stiu ce are in minte si clar n-am sa o las sa iasă cu el. Si nu doar de asta, ci si pentru ca ea era decât a mea.
Mi-am schimbat privirea, Hera observand acest lucru deoarece isi lasase capul pe pieptul meu.- Hades, esti de treabă, sincer. Dar am sa te refuz pentru ca Zed e mult mai important acum, bine?
Hades nu a mai spus nimic, plecand de langa noi doi nervos cel mai probabil. I-am prins barbia pentru a se uita la mine, asa ca am profitat si i-am sarutat buzele scurt. Inca nu eram împreună, dar știam că adora sa fac asta, si nici mie nu-mi parea rau ca accepta faptul ca o faceam de cate ori voiam.
Obrajii sai erau roșii, știind imediat ca se rusinase din cauza asta.- Her, nu vreau sa crezi ca te tin cu forta langa mine, bine? Daca tu vrei sa iesi cu vreun alt capcaun, atunci o poti face, stii?
Ei bine, nici eu nu-mi credeam cuvintele, dar nu voiam sa creadă ca o tin cu forta langa mine. Chiar o iubeam, si stiam ca o sa doara daca o pierd de tot insa, nici nu mi-ar placea sa o vad cu altul.
I-as muta fața de la loc.- Zed, eu vreau doar sa înțelegi ca nimeni altcineva nu-ti va putea lua locul. L-am păstrat atata de mult timp pentru tine, ca apoi sa dau cu piciorul cand tu stai chiar in fata mea?
Sunt aceleași sentimente Zed, bate la fel de puternic ca si in prima zi, stii? Nu ma lăsa să plec Zed, nu ne lasa sa ne distrugem din nou.
Glasul sau era tremurat dandu-mi de inteles ca mai avea un pic si plangea. I-am luat fata in maini, si i-am privit albastrul ochiilor, dandu-mi seama abia acum ca ea chiar isi dorea sa nu ne pierdem de tot unul pe celalalt. Nu aveam sa mai permit acest lucru deloc, niciodata nu voi mai permite ca Noi sa nu mai existe in această viață.- Noi nu o sa ne mai distrugem, Hera. M-am intors aici pentru a repara ce am stricat, nu sa dau cu piciorul in sansa de a te recupera inapoi de tot. Imi doresc ca tu sa fii cea care imi zambeste dimineața.
Nu știu cum sa o spun mai exact dar, Her...hai sa o luam de la capat.- Sunt doar a ta, Zed. Si vreau sa stii ca indiferent de ce o sa se întâmple cu noi doi, eu voi continua sa te caut indiferent de orice.
Buzele sale le sarutau acum pe ale mele, auzind cateva mormaieli din partea ei, semn ca cel mai probabil acesta era un raspuns pozitiv. Era din nou iubita mea, insa de data aceasta nu mai aveam de gand sa plec sau, sa ma comport ca ultimul magar cu ea.
Stiam ca merita ceva mai bun, dar am hotărât sa devin eu mai bun pentru ea.