𝐶𝑎𝑝𝑖𝑡𝑜𝑙𝑢𝑙 𝑋𝑋𝑋:𝑈𝑛 𝑚𝑖𝑛𝑐𝑖𝑛𝑜𝑠 𝑝𝑒𝑟𝑓𝑒𝑐𝑡

48 10 3
                                    

- Nu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Nu...
Nu se poate...Taehyung minți nu-i asa?a spus șatena cu glasul tremurat în timp ce privea în continuare catre chipul brunetului din fața sa,șocată de vorbele sale.

Brunetul a zâmbit având în continuare mâinile reci așezate pe obrajii șatenei,în timp ce fata privea în continuare fix în ochii sai reci și întunecați în care parcă nu mai exista urma de lumina.

- Hă...
Vezi asta e principalul tău defect Myeong,te încrezi prea ușor în oameni,și tocmai de asta ajungi sa suferi!a spus rece Taehyung vrând apoi sa se îndepărteze de satena,însă în clipa următoare mana sa a fost prinsa de mâna tremurânda a fetei care îl privea acum șocată având lacrimi în ochi.

- Taehyung...s-a întâmplat ceva?
Am făcut ceva greșit?Acesta nu ești tu...Taehyung cel pe care îl cunosc eu nu ar face niciodată asa ceva,el pur și simplu nu s-ar juca cu sentimente-

- Am vorbit serios mai devreme,Myeong...
Taehyung pe care îl cunoști?Vorbești serios?Încă crezi în el?Ești chiar mult mai fraiera decât as fi crezut!a spus brunetul batjocoritor privind înspre chipul șocat al șatenei.

- P-poft-

- Eu și cu tine nu putem fi împreună Myeong,asta e singurul adevăr!
Iar cât despre acel Taehyung pe care l-ai cunoscut...ei bine...cred ca și el este tot o minciuna...

A spus brunetul privind fix în ochii lui Myeong,care erau acum roșii din cauza lacrimilor,a înghițit în sec distrus de imaginea din fața sa,era ea...cea de care era îndrăgostit,era atat de rănit încât nici nu putea privi constant la chipul celei din fața sa,
el îi provocase acesta durere,el era acum precum cei de care ea era intimidata în trecut,el era acum cel care îi rănise inima...iar partea proasta era,ca ar fi făcut orice doar sa nu o vadă pe ea asa,o iubea în continuare la fel sau poate chiar mai mult,însă nu a avut de ales,în fața presiunii creeate de părinții săi și de condițiile impuse de familia Jeon,pentru restabilirea contractului,asta era singura modalitate de a le recastiga simpatia, simpatie pe care brunetul nu dădea doi bani...însă în lumea în care traia el,asta nu prea conta,cuvântul părinților sai era lege,și tot ce putea face era doar sa se supună.

- Nu pot sa cred...nu pot sa cred ca m-am îndrăgostit de cineva ca tine...
Eu...eu chiar am crezut în tine Taehyung,am crezut ca nu ești ca restul...dar se pare ca m-am înșelat!

A spus satena trist apoi și-a îndepărtat micuța mana de pe bratul lui Taehyung și a pornit înspre scări, părăsind în graba balconul.

- Myeong?
Ce s-a întâmpla-

- Nu-i momentul acum Jungkook...
A spus satena cu lacrimi în ochi evitându-l pe brunet și coborând în graba scările.

Pov Taehyung

Am privit trist cum Myeong a coborât cu lacrimi în ochi scările,nu-mi doream asta,mâna mea își dorea sa o prinda pe a sa și sa o opresca,sa o cuprind într-o îmbrățișare doar pentru a o face sa nu se îndepărteze de mine,voiam sa îi spun ca eram un mincinos,ca tot ceea ce i-am spus nu era adevărat,ci era doar o poveste pe care alții m-au pus sa o spun,voiam sa îi spun cât de las eram,ca nu am avut curajul sa îi spun ca o iubesc și sa îmi înfrunt familia,deși am spus ca as face totul pentru ea,și am promis ca o voi proteja,se pare ca cel de care ar trebui sa o protejez sunt chiar eu...

O inimă༆𝐊𝐢𝐦 𝐓𝐡𝐯Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum