Davi silva santos:
Düşüncelerimin üzerinden yarım saat geçse bile, yinede sorularım geçmiyordu. Aksine yeni sorular beynimde canlanıyordu. Cevapını bulamadığım sorular. Bu kıza neden bana karışık duygular hiss ettiriyo? Genellikle, önüme çıkan ister adam, ister kadın olsun fark etmez. Hiç bi zaman onlara karşı bir şey yapmak isteyince, bu kadar düşünmezdim. Ama bu kadın ona karşı bisey yaptığımda bir kaç kere düşündürüyor. Ama neden? Mavide ne varki? Onda bu kadar özel şey ne ? İlk kez annemden sonra, tek kardeşime gülümserdim. Ama şimdi bi kadına karşı gülümsedim. O kadın bana iyi hiss etdiriyordu. Ama neden ona karşı bu kadar kabaydım? Of aklımda o kadar cevapsız kalan sorular varki,? Ama hepsini çözmem için o kadının burada, yanımda olması gerekiyordu. Onu bulmam şartdı. Gecenin saat 2 di. Eve gidicektim. Artık bu olaydan sonra mekan beni baya basıyordu. Eve geldiğimde , ilk mutfağa doğru irerleyip, Dolaptan bi içki alıp, odaya taraf gitdim. Sanki nefes alamıyordum. Pencereyi açtım. Dışarıya bakıp, seyr etmeye başladım. İnsanları, keyifleri yerinde olan çocukları, aileleri. Bu geceden sonra umutlarım yeniden doğdu. Belkide, yeni bi hayat kura bilirdim. Sonra koltukta oturarak gökyüzünü izlemeğe başladım. Öylecede uykuya dalmıştım.
Mavi Arslan:
Sabah olmuştu. Artık ben uyanınca sabah saatın 11 i olmuştu. Elime telefonu alınca, Serenaydan "Bebeyim, bizim universiteden önce gitmemiz gereken bi yer vardı, oraya uğrayıp öyle gelicez universiteye, merak etme saat 2 ye kadar yetişiriz. Sana iyi kahvaltılar." Diye mesaj yollamıştı. Bende "tamam canm" yazıp yollamıştım. Kahvaltı yaparken, dünkü olay aklımdan çıkmadığını fark etdim. Biraz daldıktan sonra hemen giyinip, evden çıkıp arabaya doğru gitdiğimde arkadan birilerinin benim ağzımdan tutduğunu fark etdiğimde, elini ısırmak istemişdim ama o sırada çoktan bayılmıştım. Gözümü açınca karşımda davinin olduğunu fark etdim. Beni farklı ama masum gözlerle izliyordu. Ama bu kez kendimi toparlayıp normal şekilde konuşmağa başladım. "Ne istiyorsun benden?" Sorduğumda " seni" diye yanıt aldım. Şaşırmıştım dünki olaydan sonra. Daha sonra sakince "dün öyle gözükmüyordun ama?" Sorunca gözüm masadaki dosyanın üzerindeki Mafdav yazısına kaydı. İçimdeki inata yenik düşüp, o sorumu cevaplayamadan 2 ci sorumu sordum. "MAFDAV'ın analamı ne? Ne demekki?" Sorduğumda " Anlamı Mafya Davi" diye cevap verdi. "Sana Mafdavmı söylerler?" Cevabında " genellikle evet, doğrusu senin beni tanımamana şaşırdım. Çünki beni her kez Mafdav lakapıyla tanır." Söyleyince biraz çekindim. Ama buna rağmen halada onun yanında iyi hiss ediyordum. "Mavi, bak dün gece nolduysa oldu, hiç bir fikrim yok. Ama şunu iyi biliyorumki, sen bana çok iyi geliyorsun. Sen bana farklı hiss veriyorsun. Sana yapdığım iğrenç şey için senden özür diloyorum. Hatta sana karşı sana hoş olmuyan yaptığım her şey için." Söylediğinde benimde onsuz yapamayacağımı anlayıp, duramayıp boynuna sarıldım. Sonra bende ona "bende sensiz yapamam Davim." Söyleyip ona karşı hislerimi istraf etdiyimde "Benimle evlenirmisin?" Teklif edince " Evet , evet" diye onaylayıp, bi süre sarıldık böylelikle.