Olin kävelemässä kouluun innoissani. Eilen saimme tietää, että kouluumme on tulossa uusi poika, ja vielä meidän luokallemme! Tämä teki minut iloiseksi. Olin saanut tarpeekseni luokkani oppilaista, että oli kiva saada uusia ihmisiä.
Kun olin kävelemässä käytävällä kohti luokkaa, tunsin perhosia vatsassani. Luokkaan saavuttuani näin uuden pojan seisomassa luokkamme edessä. Suuni loksahti auki...
Hän oli TODELLA KOMEA...niin komea että meinasin kastella housuni. Kävelin kuitenkin rauhallisesti omalle paikalleni. Sitten kun kuulin pojan puhuvan luokalle...Tunsin itseni oikeasti kastuvan. "Voi ei...", ajattelin huolestuneena.
Hänen äänensä oli matala, ja todella hienon kuuloinen. Kun katsoin hänen ulkonäköänsä tarkemmin, huomasin hieman lihaksia pilkistävän hänen tiukan t-paitansa alta. Se teki minut tuntemaan asioita, joita en ehkä haluaisi tuntea."joo, noh...mun nimi on Blade ja oon uus tääl", poika sanoi.
Ihastelin hänen ääntänsä niin kovasti, teki mieli vain olla hänen lähellään ja kuulla hänen ääntänsä koko ajan.
Bladen esittelyiden jälkeen odotin muiden luokkalaisten poistumista, jotta saisin kahdenkeskistä aikaa hänen kanssaan. Halusin tutustua häneen, ja kertoa kuka minä olen.
SEURAAVASS AOSASSA JATKUU😛😛😛