"Back..."

184 24 25
                                    

Newt

'Rue wordt wakker alsjeblieft,' geschrokken komt ze overeind, ze hijgt lichtjes en zweet tekent heel haar lichaam. 'Het is oké het was alleen maar een droom. Het was alleen maar een droom...' Fluister ik zachtjes in zijn oor terwijl ik haar dicht tegen zich aan trekt. 'Neem een lekkere warme douch om te ontspannen oké? Ik maak wat thee voor ons.'
'Bedankt... Newt,' is alles was ze uit haar mond krijg als ik haar overeind heb geholpen en naar de badkamer heb gebracht. Ik loop naar de keuken en doe wat water in de waterkoker. Twee mokken pak ik uit het bovenste kastje aan de rechterzijde als ik vervolgens ze op tafel neer zet en de honing pak die Rue altijd in haar thee doet. Twee armen slaan zich van achter om mijn lichaam en ik voel dat dezelfde gene zijn of haar hoofd tegen mijn schouder aan legt. 'Newt? Heb ik je wakker gemaakt?' Ik draai me om naar Rue en til haar op zonder dat ik antwoord geef op de vraag. Ik leg haar neer op ons bed en druk een kus op haar kruin.
'Wacht hier, ik kom zo terug met het drinken,' fluister ik haar toe als ik vervolgens haar loslaat en weer terug loop naar de keuken waar het water inmiddels gekookt is. Ik schenk de glazen vol en doe de honingthee in Rue' mok om voor mezelf vervolgens verse munt in het kokende water te doen. Ik houd van de smaak en zij van de geur. Een klein scheutje honing gooi ik er bij Rue bij als ik vervolgens de mokken op pak en terug loop naar onze slaapkamer. Ze ligt als een balletje op bed maar zo te zien is ze nog wel wakker.
'Je hebt nog altijd mijn vraag niet beantwoord,' ik glimlach en geef haar de thee waar ze gelijk haar handen om heen sluit. De witte trui waarin ze sliep is over haar knieën heen getrokken. Ze kijkt me met kleine zeegroene ogen aan maar toch zijn ze groot genoeg om me te betoveren. Keer na keer na keer, steeds opnieuw weten die ogen me te betoveren.
'Het geeft niet dat je me wakker hebt gemaakt en als zoiets nogmaals gebeurt beloof me dan dat je me wakker maakt Love,' voorzichtig went ze haar hoofd af als ik een kleine bloos op haar wangen zie verschijnen, 'kijk me aan Rue. Ik meen het als je ooit ngo een nachtmerrie hebt of niet in slaap kan komen maak me dan gewoon wakker.' Ze knikt en kijkt me weer aan met een voorzichtige glimlach op haar gezicht.
'Je bent echt heel erg lief,' fluistert ze me toe als ik naast haar op het bed ga zitten en mijn arm om haar heen sluit terwijl ik in mijn andere hand mijn thee houdt.
'Jij bent nog altijd liever,' fluister ik haar toe en trek haar nog iets dichter tegen me aan.
'We gaan er geen wedstrijdje van maken wie liever is Newt dat is gewoon niet leuk,' fluistert ze zacht waarna ze haar thee opdrinkt en langzaam aan weer tegen me aan in slaap begint te vallen. Ik drink mijn eigen thee op om haar vervolgens languit op het bed neer te leggen en de kopjes van de thee weg te zetten. Mijn voeten dragen me weer terug naar de kamer waar ik met een glimlach op mijn gezicht naast de liefde van mijn leven ga liggen.

Minho

Ik open de deur van het appartement van Rue, Newt en Anita maar niemand is er te bekennen. Ik open verscheiden deuren als ik Rue en Newt naast elkaar op een bed zie liggen. Ze slapen. Ik wil de deur weer dicht doen als ik zie dat Rue een beetje overeind komt.
'Minho waarom ben je hier?' ze wrijft de slaap uit haar ogen en komt een beetje overeind maar Newt' arm houdt haar tegen. Ze haalt zijn arm weg en komt naar me toe gelopen.
'Thomas vroeg of ik Anita even op kon halen om naar het zwembad te gaan,' ze knikt en leunt tegen de deurpost aan als ze vervolgens naar de deur een stukje verder op wijst.
'Daar ligt ze. Doe zachtjes, ik wil niet dat hij wakker wordt,' ik knik naar Rue die de kamer weer in loopt en de deur achter zich dicht trekt. Ik loop naar de deur toe die ze heeft aangewezen en precies als ik de deur wil openen wordt hij vanbinnen opengemaakt.
'MINNIE,' kiert ze vrolijk en strekt haar armpjes naar mij uit. Ik til het meisje op om vervolgens de tas van het bed af te pakken. 'Ik wil mama en papa nog een kusje geven.' Zachtjes lach ik om het kleine meisje om haar vervolgens de kamer van Rue en Newt in te laten gaan. Ik lach als ze niet veel later terug komt gevolgd door Rue.
'Zorg goed voor haar. En geef het door aan Tommy,' ik knik naar mijn beste vriendin om haar vervolgens een knuffel te geven en dan Anita mee te nemen naar mijn appartement.
'Thomas! Anita en ik zijn er,' gil ik door het huis heen en et Anita weer op de grond neer. Ik loop naar de keuken en schenk wat te drinken in voor Anita en voor mezelf. 'Alsjeblieft.'
'Dank je Minnie,' zegt ze lachend en huppelt de keuken uit naar de woonkamer toe.

A/N:
Dear Readers,
Zoals de mensen die mij volgen misschien weten ben ik bezig met nog een verhaal.
Maar daar voor heb ik nu nog 6 (vrouwelijke) personages nodig dus wil je er in gelieve dit in te vullen:
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:
Taak:
Met wie ik wil:
Karakter:
Uiterlijk:
Kleren:

Group: A
Subject: A...
The ......

Back To Where We BelongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu