Остання ніч/8 фінал/

72 7 0
                                    

У Хьона і Фелікса було все добре. Вони в один одному ціни не мали. Але це точно правда? що сталось з Ханом і Мінхо? Розповім вам в цій частині ( можливо )


Ранок вихідного дня. Сонце сьогодні світило не так яскраво як хотілося б. Передбачало біду.

" У Фелікса "

- Хьон а куди ти збираєшся?

На кухню зайшов Фелікс і побачив що Хьонджин кудись зібрався, в достатньо ранній час.

Не повертаючись в сторону Лікса промовив він:

- А?.. мені треба піти на роботу. А то без мене нічого не можуть ха-ха.

Фелікс зрозумів що щось тут не так, по скільки Хьона ніколи не викликали на роботу по вихідним. Він не був кимось дуже важливим там.

- а що там від тебе хочуть?

- ммм.. не важливо.

відповів Хьонджин, ніби не знаючи що сказати на питання Лікса.

- ну добре..

Феліксу це зовсім не сподобалося, але він зробив вигляд що повірив.

Хьонджин пішов на роботу а Фелікс залишився дома. Він собі місця не знаходив, і вирішив піти за своїм хлопцем. Він вийшов з квартири швидко зачинив двері, пробігши за хлопцем щоб не втратити його з поля зору.

По дорозі Фелікс зрозумів, що Хьонджин знайшов йому заміну, скоріше всього це був деректор компанії в якій працював Хьонджин, на якого Хлопець дуже давно заглядався, але Лікс не придавав цьому значення. Хьонджин завжди приділяв роботі більше часу, і кожен хто працював в цій компанії знав, що Хьонджин і голова компанії дуже близькі. Завжди між ними ходили не приємні чутки, які дуже не подобалися Ліксу. Але звісно здавалося що він собі щось вигадав.

"Біля місця роботи Хьонджина"

Фелікс зрозумів що щось не так ще давно, але підозрювати того хто тебе любить дивно, і він думав що це все його фантазія. Хьон часто затримувався на роботі, і став холодно до нього відноситись. Тоді все стало на місця, але Лікс хотів впевнитися в своїх догадках. І ось Фелікс вже біля компанії де працює Хьонджин. Він баче свого хлопця з тим самим деректором, такої ж модельної зовнішності як сам хлопець. Вони мило розмовляли і обіймалися. Догадки Фелікса підтвердилися, як він й гадав.

" В Хьонджина "

- Так ну план роботи зрозумілий, але я не розумію чому ти не покликав когось іншого.

🎉 You've finished reading Ти моє не вічне сонце 🎉
Ти моє не вічне сонце Where stories live. Discover now