NORA ANLATIYOR : BUGÜN SİZE OLANLARI ANLATAYIM. BUGÜN KAYKAY PARKINDA TEMİZLİK VARDI.NE YAPICAZ BİLMİYORUM.YANIMDA YATAN AMA UYUMAYAN ROSS A BAKTIM.
NORA : ROSS BUGÜN KAYKAY PARKI KAPALI NE YAPICAZ?
ROSS: BİLMEM . SEN NE İSTERSEN ONU YAPARIZ.
NORA: NE İSTEDİĞİMİ BİR BİLSEM...........HAH BULDUM.ALIŞVERİŞ MERKEZİNE GİDELİM.
ROSS: PEKİ KAHVALTIDAN SONRA ÇIKARIZ . HADİ ŞİMDİ GİYİN VE AŞAĞIYA GEL.
DEDİ VE ODAMDAN ÇIKTI. BENDE ÇIKTIM.ALT KATTAN NEFİS KOKULAR GELİYORDU. AA NİNA ???
NORA: NİNA GENELLİKLE KAHVALTIYI SEN HAZIRLAMAZDIN VE NE OLDU?
NİNA: İAN VE BEN HARİÇ DİYERLERİ KANADA YA GİTTİLER.
NORA: NEDEN ?
NİNA: BİR BİLSEM. NEYSE. ROSS NERDE ?
NORA: BANYOYA GİRECEKTİ.
NİNA: NE İAN DA BANYOYA GİRECEKTİ...
İKİMİZDE KOŞA KOŞA BANYOYA GİTTİK . TAMDA TAHMİN ETTİĞİM GİBİ İAN VE ROSS LAF DALAŞINA BAŞLAMIŞLARDI. NEDEN BİLMİYORUM AMA BU İKİSİ HİÇ ANLAŞAMAZLAR. BEN ROSS U TUTTUM.NİNA DA İAN I . BİRBİRLERİNDEN AYIRDIK AMA HÂLÂ LAF YARIŞI DEVAM EDİYORDU.
İAN: İLK ÖNCE BEN GELDİM.
ROSS: HAYIR BEN GELDİM VE HAVLUMU BIRAKTIM .
DEDİ VE YERDEKİ SARI HAVLUYU GÖSTERDİ.
İAN: SEN HAVLUNU KOYMUŞ OLABİLİRSİN AMA BENDE TRAŞ MAKİNEMİ KOYDUM.
NİNA: AYY ŞİMDİ BAYILICAM. UZAK DURUN BİRBİRİNİZDEN SİZİ KAS YIĞINLARI.
NORA: YA EVET YA HEM KAHVALTI SOĞUCAK.
İAN: PEKİ PES AMA BU SON OLMAYACAK LYNCH.
ROSS: OLMİCAK ZATEN MERAK ETME YİNE DÖVÜŞCEZ.
NORA: TAMAM TAMAM.
DEDİK VE SOFRAYA OTURUP YEMEK YEMEYE BAŞLADIK.
........................YEMEKTEN SONRA AVM............................
AVM YE BEN, ROSS VE NİNA GİTTİK. NİNA VE BEN KIYAFET DENERKEN ROSS MOR KOLTUKLARDAN BİRİNE OTURDU VE BİZİ OYLAMAYA BAŞLADI.
BEN İLK ELBİSEMİ MOR VE ÇOK PARLAK OLARAK SEÇTİM.NİNA İSE KIRMIZI VE SADE KISA BİR ELBKSE SEÇTİ.ROSS : NORA: ÜSTÜNDEKİ ÇOK PARLAK.AMA NİNA BAK ÇOK TATLI OLMUŞ.
NORA: BRAVO NİNA BU ELİ SEN KAZANDIN. İKİNCİ İÇİN ÖYLE SÖYLEMİCEM AMA ÇÜNKİ BEN KAZANICAM.
DEDİM VE GÜLÜŞTÜK VE KABİNLERE GERİ GİRDİK.
BEN BU SEFER SİYAH ÇOK YÜKSEK TOPUKLU AYAKKABI VE SARI KISA BİR STRABLEZ ELBİSE GİYDİM.NİNA İSE MAVİ UZUN TAŞLI BİR ELBİSE VE ALTINA SİYAH FAZLA TOPUKLARI OLAMAYAN BİR AYAKKABI GİYDİ.ROSS: NİNA BU SEFERDE SEN ÇOK PARLAK OLMUŞSUN .
SONRA KABİNDEN BEN ÇIKTIM VE ROSS :
ROSS: NORA YÜREĞİME İNDİRECEKTİN. ÇIKART ŞUNU ERKEKLER VAR.
NORA: NEDEN ? YOKSA SEN-
ROSA: EVET KISKANDIM ÇOK FAZLA GÜZELSİN.
HEMEN ESKİ KIYAFETLERİMİZİ GİYİP AVMDEN ÇIKTIK.GİDERKEN ARKAMIZDAN BİR ARABA GELDİ VE BENİ VE NİNA YI ZORLA ARABAYA ATTI.
YA İŞTE BÖYLE GEÇTİ GÜNÜMÜZ ŞU AN İSE BİZİ KAÇIRAN ESKİ SAPIĞIMIZIN EVİNDEYİZ. VE BİR UMUT BELKİ ROSS BİZİ KURTARMAYA GELİR...
"sonraki bölüm devam bölümü"