hellooo aşklarr umarım beğenirsiniz oy sınırını 10 dan başlatıyorum
Eger gelmezse malesef kitabın devamıda gelmez arkadaşlar. Neyse iyi okumalar bol bol yorum bekliyorum:)Gözlerimi açtığımda annemin Asya hadi kalk kızım kahvaltı hazır dediğini duyarak özlemimi gideremediğim yumuşacık yatağımdan kalktım.
Aramızda kalsın eğer biriyle evlenecek olsaydım bu kesinlikle yatağım olurdu. Hem böylece hiç ayrı kalmazdık.
Hemen elimi yüzümü yıkayıp pijamalarımla mutfağa.İndim misss gibi kokular geliyordu burnuma, masayı çekerek annemin önüne oturdum.
Yemek yediğim sırada annemin sürekli bana baktığını gördüm. Acaba bişey mi yapmıştım ne olmuştu ki.
-anne bişey mi oldu, bişey mi yaptım neden öyle bakıyorsun bana?
"Kızım ş... şey.."
-efendim anne
"Kızım ben yıllardır bir adamla görüşüyorum. Yani iki üç yıldır"
Bi an duraksadım babam bir trafik kazası sonucu ölmüştü ama aradan çok zaman geçtiği için annemin söylediklerine aldırış etmedim kısaca umursamadım.
-Olabilir anne.
"Kızım ve ben... şey ben o adamla evlenmek istiyorum"
Annemin cümlesiyle bir anda dondum cokta üzerine gitmek istemiyordum sonuçta onun hayatıydı istediği gibi yaşardı birsey diyemezdim.
-P... peki anne ben ne olucam.
"Asıl sorunda orda Kızım ben onur amcanla yani üvey babanla evlendikten sonra seninle beraber onur amcanın evinde kalacağız. Hem orda bir üvey abin olucak yani yanlız kalmicaksın."
İşte o cümleyi dedikten sonra beynimdeki tüm damarlar tıkandı ne yani şimdi ben tanımadığım bir adamın ve bir oğlanın evindemi kalacağım üstelik kalıcı olarak şaka mı bu.
-Bak anne evlenicem dedin tamam dedim ama bu çok saçma ya. Tanımadığım insanların evinde kalmam ben.
"Ama Kızım lütfen"
-anne saçmalama.
"Ama vala Kızım alışacaksın Hem ben onuru seviyorum Kızım lütfen annenin hattı için"
Annem beni nerden vuracağını çok iyi biliyordu çünkü onun için herseyi yapardım. Ama cidden şuan çok kararsız kalmıştım.
****
Annem bunun üstüne defalarca defalarca ve defalarca yalvardı bende mecburi olarak evet dedim açıkçası merak ediyordum ama gitmeye de hiç niyetim yoktu zaten 18 yaşındaydım ve o evdende kaçabilirdim. Hem bir kere gidip merakımı gidermekten zarar gelmezdi.
Uçağımız akşam 12 de kalkacağı için öğlene doğru hazırlanmaya başladık. onur amcanın yaşadığı yer istanbulmuş bizde adana da yaşadığımız için annem le onur amca pek görüşemiyorlarmış en sonundada evlenmeye karar vermişler.
Bavulumu cıkartım dolabımdan kıyafetler almaya başladım gerçi bütün dolabı aldım. Neredeyse bavul taşmıştı üstüne bide sac tokatlarım , havlular , okul Eşyaları , diş fırçası vb. Şeylerde alınca bavul hepten iflas oldu ama bir şekilde üstüne otura otura bavulu kapatmayı başardım.
****
Akşam 11 olmuştu saçımı ve makyajımı yaptıktan sonra annemle birlikte ayakkabılarımızı giyip evden cıktık. Ardından bir taksi çağırıp taksiciye bizi hava alanına bırakmasını söyledik.
Biraz yol gittikten sonra hava alanına gelmiştik hemen İstanbula bir bilet aldık ve beklemeye başladık
****
Biraz bekledikten sonrada anons etmişlerdi ve uçağa geçmiştik. Size çok garip gelecek ama ben hayatımda hiç uçağa binmedim. Şey aslında uçaktan korkuyordum haliyle yüksekliktende.
Hostesler tekrardan anons yaptılar" lütfen emniyet kemerlerinizi takınız uçak birazdan kalkacak" emniyet kemerimi hemen taktım. Annemin elini sıkıca tuttum ve derin bir nefes aldım. Sakinim... sakinim... çok sakinim.
Ve işte uçak kalktı gözlerimi kapadım ve sanki evdeymisim gibi koltukta oturuyormuşum gibi rahat olmaya çalıştım. Fakat annem korktuğumu fark etmiş ki.
"Kızım iyimisin"
-E... evet anne
"Sakin ol kızım hiçbir şey olmayacak hem sende korkunu yenmiş olursun güven bana"
-T...tamam anne
Gözlerimi bir an olsun açıp çantamdan bir kitap aldım. Kitap okuyarak dikkatimi dağıta bilir ve uçak ta olduğumu biraz olsun unutabilirdim.
Bir kaç saat kitap okuduktan sonra tam kitabı bitirecekken hostesler "sayın müşterilerimiz uçak birazdan inişe geçecek"
Evvvveeeet gelmiştik sonunda bu uçak serüveni bitmişti. Kurtuluyordum.
****
Uçak iniş yapmıştı ve hava alanından çıkmıştık çıkar çıkmaz bizi arabasıyla bir adam karşılanmıştı o adam da onur amcaymış aslında sert bir yüzü yoktu tam tersi çok yumuşak bir adam gibi duruyordu.
Annem le biraz konuştular ve bizi arabasına aldı sanırım onur amcanın evine gidiyorduk.
"Eee Kızım ismin Asya mıydı
-E... evet onur amca
"Ne kadar güzel bir kızmışsın tıpkı annen gibi"
Annemle onur amca ufak bir sırıttı ve neredeyse yol boyu konuştuk sorular sordu.
"Kaç yaşındasın"
-18
"Kaçıncı sınıftasın "
-lise son
"Boyun kaç"
-1.64
"En sevdiğin cicek söylede doğum gününde alayım"
-Gül
"Peki doğum günün ne zaman"
-25 Kasım
"Oo yaklaşmış kutlarız"
Evet doğum günüm baya yaklaşmıştı biz 17 kasımdaydık ama asılkonu bu değildi. Onur amcanın yakınlaşmamız için sorular sorduğunun farkındaydım ama bir yerden sonra soruları gerçekten bunalttı.
Allahtan eve gelmiştik sanırım. Ve araba durdu.
"İşte geldik Kızım ve karıcığım"
Arabadan indik. Ardından kafamı kaldırıp baktığımda saray gibi bir evle karşılaştım çok güzeldi, kocaman dı, hayallerimdeki evdi.
Biraz baktıktan sonra da annemin "hadi gel kızım" sesini duyarak arkalarından gittim onur amca buyurun diyerek kapıyı açtı acaba yeni hayatım nasıl olacaktı.
Selaaaaaam bebişler
Nasıldı asıl 2. Bölümde herşey belli olacak :)
Dediğim gibi oy sınırını 10 dan başlatıyorum bol bolda yorum yapmayı unutmayın bebişlerr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİ 18+
RomanceAnnem tarafından üvey babamın evine götürüldüm orada bir üvey abim vardı ilk başta birbirimizden nefret duyardık ama sonuçların bu kadar ilerleyeceğini nerden bilebilirdim ki.