BxBxG
Açtığım videodaki kadın usulca üzerini soyunurken giydiği kırmızı jartiyer kendini gün yüzüne çıkarıyordu. Arkasındaki çıplak adam ona yaslandığında iki elini de kadının memelerine koydu. Hızla zaten açılmak üzre olan bez parçasını çektiğinde memeleri avuçlamaya başladı.
Kadın delice inlerken parmaklarımı giydiğim jartiyerin üzerinden memelerime gitti. Kendimi o kadının yerine koyarak gözlerimi kapattığımda videonun devamını biliyordum. En sevdiğim buydu. Defalarca kez izlemiştim. Ezbere biliyordum.
Memelerimi yumuşak hareketlerle ovarken bacaklarımı kendime çekip araladım. Bir elimi yana atıp yengemin doğumdan sonra çökme için aldığı vakum pompasını aldım. Meme ucumu tutup çektiğimde biraz olsun sertleşsinler istiyordum ama nafile. Pompanın cam kısmını yuvarlak demirin içine yerleştirdiğimde vakumlamak için yavşça mekanizmayı çektim.
Meme uçlarım camın içine sıkışarak bir parmak kadar yükseldiğinde acıyordu ama zevki daha çoktu.Mekanizmanın ucunu göbeğime bıraktığımda memelerim aşağı çekiştirildi. Bunun zevkiyle dişlerimi sıktım.
Oturduğum yerde eğilip açtığım bacaklarımın arasına ağzımdaki tüm sıvıyı tükürdüm. Parmak uçlarım ürkekçe kadınlığıma gittiğinde ufak dokunuşlarla masaj yapmaya başladım. Yumuşak hareketlerle kendimi tatmin etmeyi umuyordum.
Vajinamdaki haraketler hızlandığında içimde bir kıpırtı oluştu.
Lan!
O hareketler benim elimden değildi!
Hızla kirpiklerimi araladığımda bacaklarımın arasında iki kafa vardı. Bir değil, İKİ hemde.
Gözlerim kocaman açılırken titrekçe konuştum. "Siz n'apıyorsunuz?" Kendimi geri çekememiştim bile.
İkiside aynı anda yüzünü bana kaldırdıklarında sokak lambasından çarpan ışıkla birinin sarışın birinin kumral olduğunu gördüm. Sarışın bebek suratlı çocuk anında kızarırken "Eee, şey... Yardıma ihtiyacın var gibiydi. Çok özü-" diye sevimli sevimli konuşuyordu ki kumral hafif sakallı olan kalın, tok sesiyle lafını kesti.
"Asıl sen benim arabamın içinde n'apıyorsun küçük hanım?"
Ne yaptığım gayet açıktı. Ayrıca onun arabası? Güldürmeyin beni. Evimde yatağımdayım ben. Huzurla kendimi tatmin edip uyuyacağım.
Oflayarak başımı arkaya attığımda kafamı çarptığım sert şey anlık gözümü açtı. Amına koyim ben epey lüks bir arabanın arka koltuğuna bacaklarımı açmış yatıyordum basbayağı. Hassiktir. İçtiğim alkolün her damlası siksin beni.
Adamların karşısında memelerimde pompa apaçık vajinamla duruyordum. Hızla bacaklarımı birbirine yaklaştığımda bebek suratın araya koyduğu eli engelim oldu. Hani utanıyordu lan bu.
Hareketine zıt bir utançla "Eee, şey... Yardım edeyi-" derken arkasındaki keleküte herifin boğazını temizlemesiyle durdu. Başını ona çevirip sevimli bir ifadeyle sordu. "Edelim mi yani?"
Adamın cevabı ise hiç gecikmedi. "Olmaz bebeğim. Bu küçük hanımın reşit olmadığına eminim."
Ben mi küçüğüm? Hah.
Kafam tekrar gitmeye başladığında içime bir sex canavarı düşmüştü sanki. Klitorisim okşamam için zonklarken elimi hiç düşünmeden oraya götürdüm. Yumuşak ama hızlı gitgellerle parmaklarımı oynatıyordum. Bu sırada bir iki ses duymuştum ama umursamadım. Vajina duvarlarım kasılmaya başladığında hevesle hızlandım ama saniyeler sonra kasılmalarım durdu. Sıçayım ya!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bölümlük
De TodoKitap TAŞŞAANA yazılmıştır, aptal yorumlarınızı kendinize saklayın! Her ne kadar şu yaş sınırı okusun desemde herkesin okuyacağını bildiğim için bir uyarı yapmıyorum. Ama İÇERDE HER BOK VAR. KESİNLİKLE +18DİR. Evet bu kitabı okuyanların yaşı yok, he...