Giriş

15 3 6
                                    



Arkadaşlar bu benim ilk hikayem olduğu için bazı hatalar olabilir.
Lütfen bu kitapta bir emek olduğunu düşünerek okuyun bazı hatalar için ise kusura bakmayın.
İyi okumalar:)
İnşallah beğenirsiniz.

ALARA LAURA DARAL

Kulaklarıma alarmın ve ablamın bağırış seslerinin dolmasıyla gözlerimi açtım. Ablam gene sabah terörüne başlamıştı. 17 yıldır buna katlanıyordum. İstemeyerek yataktan kalktım.

Aşağı indiğimde babam ,annem ve kardeşimi kahvaltı ederken ablam ve abimi kavgasını izlediklerini gördüm.

Abim - Alp : ben senin çiçeğini ne yapıcam be
Ablam - Afet : yalan atma bana ve çiçeğim nerede

Kavgalarının arasına girerek;
"Abi sen dün elinde bir çiçeği sevgiline götürmüyormuydun?"

Ablam abimin çiçeğini sevgilisine götürdüğünü duyunca daha da çıldırmıştı. Yavaşça masaya oturarak kahvaltı etmeye başladım. 5 dakika sonra abim ve ablam masaya birbirlerini hırpalamış bir şekilde oturdular. Büyük ihtimalle yorulup molaya girmişlerdi. Daha fazla yiyemeden masadan kalkıp "Size afiyet olsun ben odamdayım." Dedim.

Odama geçince giyinmeye başladım bugün perşembe günüydü ama okul bir gezi nedeniyle kapalıydı bende hafta sonu çalıştığım kafeye gidip bugünde çalışmayı planlıyordum. Ailemin durumu vardı ama bir gelirimiz olsun diye abim ben ve ablam çalışıyorduk. Abim ve ablam okulu bitirdiği için hafta içi de çalışıyorlardı ama ben okuduğum için sadece hafta sonları çalışabiliyordum.

Üstüme kot şort , beyaz crop ve gömlek giyip salona geçtim abim ve kardeşim hazırda bekliyorlardı. Ablamda benim arkamdan gelince ayağı kalkıp yanımıza geldiler. Annemle babamla vedalaşıp yola çıktık. Abim ilk kardeşim Batu'yu okula bırakıp ablamla ikimizide indirip işine gidecekti.


                                      ~Üç saat sonra ~

Kafenin kapısından abim hızla içeri girip yanıma geldi. "Alara hemen benimle gelmelisin."

(Benim iki ismim vardı. Annem bana hamileyken babam ve annem iş için italyada oldukları için ben italyada doğmuşum ve annem ile babam farklı bir ülkede doğduğum için koyacakları ismin yanına yabancı bir isim daha koymak istemişler. Ama bana çoğunlukla Alara derler.)

Abimin telaşını benide korkuttuğu için hemen içeri girip çıkış izni aldım ve abimin yanına döndüm birlikte arabaya geçtiğimizde. Önde düşüncelere dalan babamı ,arka koltukta ağlayan annemi ve annemi teselli etmeye çalışan ablamı gördüm. Hepsi perişan haldeydiler. Ama kardeşim yoktu büyük ihtimalle okuldaydı.

Yolboyunca annemin ağlayışları dışında kimseden ses yoktu. Bu sessizliği bozarak "Biri bana neler olduğunu söyler mi?" Diye sordum.

Ablam "Gidince görürsün." Diyerek beni geçiştirdi. Kötü birşeyler olduğu kesindi ama ne olmuştu.

Yola çıktığımızdan beri telefonuma sürekli bildirim geliyordu. En sonunda dayanamayıp telefonuma baktım.

"Şok haberler dünyaca ünlü Monarilisa ailesi bir anda Türkiye'ye geldi."

Sosyal medyanın hepsi Monarilisa ailesinin Türkiye'ye gelişini konuşuyorlardı. Telefonda gezinirken araba birden durdu ve vardığımızı anladım. Arabadan indiğimde bir hastane ve hastanenin önünde bağıran haber spikerlerini gördüm. Hemen abime dönüp "Abi birine mi birşeyler oldu neden hastaneye geldik."diye sordum. Sorumu yanıtsız bırakarak elimi tuttu ve hastaneye girdik önde ben ve abim arkada ablam annem ve babam hastaneye giriş yaptık hastanenin üst katına çıktığımızda bir odaya girdik. İçerideki kişileri görünce bir şok geçirmiştim.


Şu anda Monarilisa ailesi ile bir hastane odasındaydım. Karşımda herkesin beni küçüklükten beri benzettiği Darla Lenora Monarilisa ile bakışıyordum. Dedikleri gibi gerçekten çok benziyorduk. Leroy Monarilisa , Darla Lenora Monarilisa ve iki tane erkeğin bana.
Bakarkenki özlemini gördüğümde yutkundum.

İçerideki doktor konuşmaya başladı. " Evet, Daral ve Monarilisa ailesi 17 yıl önce hastanede karıştırılma durumu yüzünden burdasınız."

Karıştırılma durumu mu?

Kafamı biraz daha odada gezdirince annemin kopyası olan bir kız gördüm. Kızla göz göze geldiğimizde herşey yerine oturmuş gibiydi. Ben şimdi bu kızla karışmış olabilirmiydim. Nasıl yani ben bir Monarilisa olabilirmiyim?

Nasıl yani benim 17 sene boyunca yaşadığım insanlar benim ailem olmayabilirmiydi. Başımı annem ile babama döndürünce başım dönüp gözüm kararırken belimde bir el hissettim. Bu el abimindi.

Bir iki dakika sonra kendime gelince odadaki kişilere bakmaya başladım. Son olarak benim yaşıtım olan kıza baktığımda gözlerinin kıpkırmızı olduğunu gördüm. Bu kızı hiç Monarilisa ailesinde duymamıştım. Doktor tekrar konuşmaya başladı.

"Şimdi kızları ve babaları kan almak için alıcam."


Yarım saat sonra

Kan aldırdıktan sonra odada beklemeye başlamıştık. Odanın kapası açılınca gözler odaya giren doktora döndü. Doktor elindeki zarfı bana ve yanımdaki isminin Kumsal olan kıza uzattı. Zarfı ben elime alınca Kumsal bana biraz daha yaklaştı. Zarfı açtığımda Kumsala uzattım. Kumsal titrek sesi ile okumaya başladı.

"Yapılan DNA testine göre Alara Laura Daral'ın 100%99.99 oranla Leroy Monarilisa'nın kızı olduğu ve Kumsal Yaşar'ın 100%99.99 oranla Çağrı Daral'ın kızı olduğu kesinleşmiştir."

Odadakiler ve ben donunca doktor konuşmaya başladı.

" Monorilisa ailesi ve Daral ailesi italyada yapılan iki doğumda bir hemşirenin Monorilisa ailesinin kızını Daral ailesine verdiği ve Daral ailesinin kızını ise Yaşar ailesine sattığı, Yaşar ailesinin ise kız 3 yaşına gelince çocuk yetiştirme yurduna verildiği ortaya çıktı yani Yaşar ailesi çocukları olmadığı için Daral ailesinin çocuklarını alması için bir hemşireye yüklü miktarda para ödediği ve Monarilisa ailesinin kızını da öldü diye göstererek kız çocuğunu Daral ailesine verildiği ortadadır."

Şu an bir kabusta olmak için dua ediyordum. Ama gerçekti. Karıştığımı algılayınca dünyam dönüp kararmaya başladı ve karanlık...

~𝓑𝓞̈𝓛𝓤̈𝓜    𝓢𝓞𝓝𝓤~

Kitabı yazmaya devam etmeli miyim?

Bölüm nasıldı?

En sevdiğiniz yer neresi oldu?

Kumsal'ın yurtta büyümesi

Monarilisa ailesinin kızlarının öldüğünü düşünmeleri

Sonraki bölümde ne olucak sizce?

Daral ailesi kızlarını bırakıcak mı?

MonarilisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin