Objevili se u nich na zahradě, kde už na ně čekal Charlie. Susan vyčerpáním omdlela, bylo to na přemístění daleko a ještě byli čtyři. Charlie se k ní hned rozběhl.
,,Co to? Nechte nás jít." ,,Prosím." Dodala tišeji Diana, když k nim doběhl. ,,Sundej z ní tu nohu." Zavrčel na Siriuse a namířil na něj hůlku.
,,Něco udělej a šlápnu jí na ten krk pořádně." Vyhrožoval a rukou schoval Dianu za sebe a nohu přitlačil víc Susan ke krku.
,,Věř mi, že ji nechceš zabít, zabil bych tě já a pak ještě několik dalších." ,,Nic nevíš." ,,Vím co potřebuju a říkám to naposledy, sundej tu nohu z krku mé manželky." Dával důraz na každé slovo.
,,Udělej to Siriusi." Pomalým, nevěřícným krokem se k nim blížila Zoe s Miou v patách. ,,Hned." Dodala Mia s obavou.
,,Zoe, Mio?" Zajíkla se Diana. ,,Ahoj, sundej z ní tu nohu, nechceš aby umřela." Promluvila Mia a sklonila Charlieho hůlku, ony samy je neměly.
Ozvalo se tiché lapání po dechu, Charlie se napnul a sledoval ležící Susan.
,,Nikdo umřít nemusí." ,,Není důvod." Mluvily střídavě a naléhavě. ,,Nikdo si umřít nezaslouží." ,,To ani předtím." Vystoupila žena zpoza Siriusových zad. ,,Přesto jsou Lily, James a Myška mrtví."
,,Susan bude mrtvá jen pokud jí z toho krku okamžitě nesundá tu nohu." Zavrčel, nově příchozí, Severus naštvaně, Sirius vyděšeně a překvapeně uskočil dozadu od osoby s černou kapucí na hlavě. ,,Cože?" Vyjekla Dia.
Charlie se k Susan hned vrhnul, ta mělce dýchala, otočil ji na zadá, aby viděl jak na tom je.
,,Jak-? Já myslel-, ona tam tak ležela-." Zadrhával se Sirius. ,,Radši nemysli." Zavrčel naštvaně Charlie.
,,Byla v bezvědomí." Vstřícně odpověděla Zoe a šla k nim, aby svou dávnou kamarádku mohla přivítat.
Charlie zvednul bezvládnou Susan do náruče a odešel s ní do domu, bylo mu úplně jedno, že zůstali na zahradě. Susan byla jediné co ho teď zajímalo, musel zjistit, jestli nemá nějaký rozštěp.
,,Jak je ti?" Pohladil ji po tváři když otevřela oči. ,,Hrozně." Zachraptěla tak, že ji skoro nerozuměl. ,,Měla by si se sebou něco dělat miláčku. Je to po druhé za den co se o tobě musím starat." Dobíral si ji, s námahou otočila hlavu, aby viděla na hodiny.
S: Je po půlnoci, takže poprvé.
Bylo pro ni jednoduší se dotknout ruky, než namáhat pohmožděné hlasivky.
,,Co se to děje?" Došel k nim Prokyon, který stále nic nechápal, protože zůstat uvnitř domu.
,,Právě se přemístila z Anglie do Rumunska se dvěma lidmi a hipogryfem, co by jsi řekl?" ,,A Snape tady dělá co? Zase jsem od něj dostal moc pěkný pohled." ,,Předpokládám, že kvůli Susan, je to její kmotr, věděl co se stalo, narozdíl od nás dvou." Odpověděl místo své ženy a zvednul se, aby šel do kuchyně.
Dolehl k nim hluk z kuchyně, zrzka poznala, že se Severus dohaduje se Siriusem.
,,Jak je na tom?" Zeptala se lítostivě Dia, dvanáct let, žila s tím, že je jejich malá zrzka mrtvá a pak ji málem zabijí oni. ,,Při vědomí." Prošel kolem nich Charlie a začal ve skříňce hledat lektvary i s nimi se vrátil zpět do obýváku.
,,Měla by si chvilku ležet." Povzdech si Charlie když viděl, že si Susan, s Prokyonovou pomocí, sedla. Naprázdno otevřela ústa jako by chtěla mluvit, ale nezvládla to.
S: To by se mi to blbě pilo.
Převzala si to od něj, když se k ní posadil.
,,Znáš nějaké kouzlo na rozšláplé hlasivky?" Naštvaně se zeptal, Susan se konejšivě usmála a pohladila ho paži než přikývla.
ČTEŠ
Who are you? I'm your found woman.
FanfictionŽivot Susan se během školy dal do pořádku, jenže po škole se jí zase zhroutil jako domeček z karet. Zase nevěděla kam patří a jak se s životem srovnat. Charlie se odstěhoval do Rumunska, Susan zůstala v Anglie a to je velká dálka na to, aby dokázali...