16. Bölüm ' Mardin Güzeli '

589 16 10
                                    

Bu bölümün devamı da akşama gelecektir!
Lütfen oy vermeyi unutmayın..
Yorumlarda düşüncelerinizi merak ediyorum

****
Beril Mira Safir

Gün çoktan aymıştı. Karan'ın kolları belime sımsıkı sarılıydı. Kafası boynumdaydı. Dün gece yaşadıklarımız aklıma gelince gülümsedim. Dün gece birbirimize ait olmuştuk.

Mardin.. birçok ilklerimin olduğu şehirdi artık benim için. Muhteşem evlenme teklifi almış gecesine ise Karan'a ait olmuştum.

Sabah saat dokuzdu. Konaktakiler gece geç geldiğimizi gördüğü için kaldırmamıştı kahvaltıya sanırım. Karan'ın saçlarını okşuyor yanağına elimi sürtüyordum.

Bugün daha çok bu şehiri keşfetmek istiyordum. Çünkü akşama Uçak ile İzmir' e gidecek aileler tanışacaktı. Daha fazla oyalanmadan kalkmaya çalıştım. Karan kıpırdanmış daha çok sarılmıştı.

'Sevgilim kalkalım hadi acıktım.' Karan bir şeyler söylemiş ama yüzü boynumda olduğu için sesi boğuk gelmişti. Ne dediğini anlamasam da kalkmak istemiyordu.

'Kocam,erkeğim kalk hadi.' Demiş ve yanağını öpmüştüm.

'En güzel sabahım. İşte şimdi gün aydı..'

'Normalde filmlerde falan erkek önce kalkar karısını öper ama bizde neden böyle oldu Karan?' Karan sorumla gülmüş kalkıp dudağımdan öpmüştü.

' Yavrum benim dün gece biraz fazla yordun sanırım bir daha benden önce kalkmana izin vermem!'

'Ben mi yordum sen mi yordun acaba orası tartışılır!' Demiş ve omuzlarında yatağa itmiştim.

Tam kalkacağım sırada Karan kolumdan tutup üzerine çekmişti. Onun üzerine düşmemle dudağıma yapışmıştı. Öpüşüne karşılık vermemiştim.

'Güzelim ileriye gitmeyelim diye sırf karşılık vermiyorsan bunun acısını gece alırım haberin olsun!'

'Karan akşam tanışma var. Ben evde kalacağıma göre size başka bir ev ayarlarız. Dolayısıyla bir süre yan yana yatamayacağız sevgilim.'

'Ne demek yatmayacağız! Yok öyle bir dünya güzelim!'

'Var öyle bir dünya canım!' Demiş ve tekrar kalkmaya çalışmıştım.

'Dur bakalım sen ortaya bir bomba attın kaçamazsın açıklama bekliyorum!' Karan'ı ikna etmek yine zor olacaktı belli ki.

'Ay hayatım ne açıklaması? Gayet açıktı söylediklerim. Mardin'de ki düğüne kadar ayrıyız bu kadar! Evdekilere ne diyeceğiz? '

'Sen orasını bana bırak! Ayrı yatmak falan yok güzelim. Aldım bir kere tadını bırakır mıyım hiç?'

'Ne yapacaksın çok merak ediyorum.' Dememle Karan cevap vermeyip göz kırpmıştı.

İkimiz de kalkmış banyoya gitmiştik. Dün gece duş aldığım için sadece elimi yüzümü yıkayıp çıkmıştım. Karan duşa girmişti.

Dolabımı açıp ne giysem diye düşünmeye başladığımda Mardin'in yöresel kıyafetlerinden giymek istemiştim.

Lila rengi, uzun pullu bir elbiseydi. Üzerinde çiçek işlemeleri vardı. Yine aynı renkte pullu yazması vardı.

Önce pijamalarımı çıkardım. Dolaptan elbiseyi çıkarıp üzerime geçirdim. Saçlarımı önce maşa ile dalgalandırdım. Yazmamı pulları alnıma değecek şekilde ayarlayıp arkadan yarısını topladım.

Safir'in Keskin'i ( +18 ) (Tamamlandı)Where stories live. Discover now