1. Bölüm Alderaan

13 3 3
                                    


Merhaba millet nasılsınız umarım iyisiniz hikayeye başlamadan şunu belirtmek isterim. Güney Kore'deki soy isimler çoğu aynı olduğu için bazı karakterlerin hatta çoğu karakterin soyadına bir değişiklik yaptım . Şimdiden söylemek istedim. Arkadaşlar Alderaan kralının adı Taehyung ' ken V olucak . Böyle düşününerek okuyun.

☘️☘️☘️

Alderaan 'nın eşsiz manzarası eşliğinde elindeki içkisini yudumluyordu V . Tam karşısında ki kızıl gezegenin ışıkları yüzüne vururken de oldukça huzurluydu. Görkemli ve devasa evinin camla kaplı terasındayken hüküm sürdüğü bu kocaman gezegen ayaklarının altında seriliydi. İnsanların coşkulu yaşamlarını ve neşeli hareketlerini izlemek her zaman hoşuna gitmişti zaten.

Başını tekrar kızıl gezegene çevirdi. V' ye ... O ateşten onların gezen onların ısı ve yaşam kaynağıydı. Aynı zamanda da V' nin hem isminin hem de gücünün kaynağıydı. Annesi ' Her ne kadar korkutucu gözükse de insanlarımız ona muhtaçtır. Sen de V , gezegenimizi ısıt ve yaşat.' diyerek ona bu ismi ismi vermişti. Annesi oğlunun büyüyüp güçlü bir lider olacağını biliyordu. Doğarken onda ki ışığı ve gücü görmüştü Annesinden geriye kalan tek anı şeridinde o anıyı yüzlerlece belki de daha fazla kez izlemişti .

Annesi şimdi yanında yoktu am V annesinin istediği gibi gezegenin her zaman canlı ve coşkulu coşkulu kalmasını sağlayabilmişti. Halkına - babasının aksine-huzur ve yaşam sağlamıştı.

V gözlerini bir süre kızıl gezegenden ayırıp Alderaan' nın rengârenk doğasının gözlerinde oyalandı. Gezegenin doğanın eşsiz görkemini her yönüyle yansıtıyordu ve V yaşadıkça bunun bozulmaması için elinden her şeyi yapacaktı. Doğayı seviyordu ve doğa o var oldukça insanların acımasızlığından nasibini alamayacaktı. Hatta elinden geldiğince çocuklarını da buna aşılayacaktı.

Beline dolunan narin elleri gördüğünde gülümsedi ve başını çevirip sevdiği kadınına baktı. Doğanın yaşadığı gözlerini kendi mavi gözlerine hapsetti ve gülümsemesi genişledi. Ona göre Arin' nin eşsiz bir güzelliği vardı. Ona bu güzelliği sağlayan hafif esmer teni, açık kumral saçları yeşil iri gözleri ve pembe dolgun dudakları değildi. Onun güzelliği V 'nin aşkında gizliydi.

"Geleceğinden haberim yoktu Arin."

"Yüzündeki ifadeyi görmesem memnun olmadığını düşüneceğim." dedi Arin küçük bir çocuk gibi dudaklarını büzerek. Aslında bu mimikler hiç onluk değildi ama V bunun üzerine pek durmadı.

Tamamen ona doğru dönüp Arin' i kollarının arasına aldı. Ardından dudaklarına hafif bir öpücük bıraktı.
" Seni hep istediğimi biliyorsun Arin. Ama bunu erteleyen sensin."

V ellerini onun uzun açık kumral saçlarını bulup yumuşakça okşamaya başladı. Onu çocukluğundan beri tanıyor. Aslında çocuklukları beraber geçti ve birbirlerini çok iyi tanıyorlar. Ardından birbirlerine karşı olan hislerini açıkladır ve uzun zamandır da birbirlerini seviyorlar.

Arin'nin de onu sevdiğini biliyordu ama bu konu her açıldığı zaman olduğu gibi kız bakışlarını kaçırmıştı. V ona olan aşkını hiç gizlememişti ve hayatlarını birleştirmek istediğini her defasında belirtmişti. Çekimser kalan taraf hep Arin olmuştu.

V nedenini bilse de yinede sordu yumuşak sesiyle ." Sevgilim sorun ne?" dedi.

Arin kaçırdığı bakışlarını sonunda ağır ağır ona çevirdi. " Her zaman ki şeyler....
Biliyorsun , sen fazlasıyla meşgulsun .
Tüm şu liderlik işleri falan ...."

I AM AN ALİENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin