Her yer bembeyaz. Etraf çiçeklerle dolu. Kulağımı sağır eden müzik sesleri. Oturduğum sandalye kalçamı rahatsız etse bile kalkamazdım. Sırf annemin zoruyla gelmiştim bu iğrenç düğüne. Annemi beyazlar içerisinde görmek benim midemi bulandırıyordu. Evet düğün annemin düğünüydü.
Annem tanımadığım bir adamla dans ediyordu. Adam gençti baya bi. Uzun boyu,esmer teni, siyah saçı ve kahverengi gözleri vardı. Adam yakışıklıydı fakat annemin babamdan sonra bir başka adamla evlenmesi mide bulandırıcıydı.
Adamla annemi öpüşmesi midem bulandırıcığı daha da attırdı. Keşke hemen bitse bu şey.
★
"Ben bu adamı istemiyorum anne!" diyerek bağırdım anneme. Annem ve o adam bana kızgın bir şekilde bakıyorlardı. Gerçeği o adam fazla da kızgın gibi bakmıyordu. Belki de beni haklı buluyordu. Onu bilmiyorum. "Jeon Jungkook kabullen Kim Taehyung senin üvey baban artık!" diyordu annem. Adamı ismi Kim Taehyungmuş onu öğrendim.
Annemi anlamsız laflarını dinlememek için yukarıya çıkıp odamı kapısını kapattım. Üstümde olan takım elbiseyi çıkarmadan çalışma masama geçip kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başladım.
Aradan sonra biri kulağımdaki kulaklığı almasıyla irkildim. Hemen arkama baktığımda Kim Taehyung kulaklığımı almış ne dinledihini bakıyordu. Sinirle kalkıp kulaklığımı aldım. Kim Taehyung gülümseyerek "Lady Gaga'nın şarkıları hoşuna gidiyor sanırım" dedi. Lady Gaga fanıyım evet. "Sevemez miyim?" dedim. İç çekerek oturduğum sandalyeyi yatağa doğru çevirip yatağa oturdu. Gülümseyerek "Bak Jungkook belki bu evliliğe karşı olabilirsin ama sana söz veriyorum çok iyi bir üyev baba olacağım" dedi. Sustum.
Bir süre yüzümü inceledi. "Yakışıklı çocuksun" diyip odamdan çıktı. Kim Taehyung denilen aramı evden gitmesine sağlamalıydım. Hemen!
Günlüğümü çıkarıp hemen boş bir sayfaya "Annemi senden nefret etmesine sağlayacağım Kim Taehyung." yazıp yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Boy |°•TAEKOOK•°|
FanfictionJeon Jungkook'un babası ölünce annesi Bayan Jeon Kim Taehyung adamla evlenir. Jeon Jungkook ve Kim Taehyung ilk başlarda birbirinden nefret ederler fakat o nefret aşka dönüşür.