Bölüm-3(Keşin tekisin!)

1.3K 60 4
                                    

Aslıdan

Sabah uyandığımda Şahin öküzünün bana ahtapot gibi sarıldığını gördüm.Manyak.Sanki bıraksa kaça biliceğim.Aptal işte!
Ahh ama itiraf ediyorum bu hali çok tatlıydı.Saçları dağılmıştı bir de dudaklarını büzmüş gülümsüyordu.Sanırım ruya görüyordu.Bir şey mırıldanmaya başladı.

"Aslım kızımız tıpkı sana benziyor"

Oha kızımız dedi!

"Şahin uyan hadi"

"Ben de seni seviyorum Aslım"

"Ya Şahin boğuluyorum"

"Evet birtanem ben de seni çok özledim"

"Ya saçmalama uyan"Yavaş yavaş uyanmaya başladı galiba.

"Aslım günaydın"

"Günaydın"Aslında bana Aslın dememesi için terslemek istiyordum ama kızmaya bile kıyamadım.Ahh bu hali çok masumdu.Her ne kadar bazen biraz yani birazdan daha çok aman yani baya baya kaba olsa da bazen öksüz bebek gibiydi.Kalbini kırmak istemiyordum son zamanlarda.

"Ben kahvaltı hazırlicam"

"Beraber hazırlayalım"

"Ama...Off peki"

"Huysuz"

"Sensin o kaçırdın beni"

"Niye?Kız kaçırınca huysuz mu olunuyo?"

"Çok komiksin sen!Ya sen adam kaçırmak kaç yıldan başlıyor biliyormusun acaba?"

"Kaç yılmış?"

"En azı 15 yıl"Tamam biraz abartmış olabilirim.

"Ahhahah Aslı senin kafana saksı falan mı düştü?"

"Ya salak!"

"Yerim seni "

"Off yaparsın sen onu da yaparsın pis ayı!"

"Bağırma lan!"

Korkmuştum ve en önemlisi gözlerim dolmuştu.

"Ta...Tamam kızma"Hemen toparlanıp aşağıya indim.Bana bağırmasını istemiyordum.Her ne kadar dirensemde korkuyordum ondan.
Buz dolabından salatalık domates alıp doğramaya başladım.Mutfağa geldi.Arkadan belime sarıldı.Boynumu öpüp koklamaya başladı.

"Ağlama"

"Neden?"Sesim titrek çıkıyordu.Sanki keyfimden ağlıyordum.

"Ağlamanı istemiyorum"

"Bu yüzden ağlatıyorsun değilmi?!"Sesim sonlara doğtu yükselmeye başladı.

"Bunu sen istedin"

"Ben hiç bir şey istemedim!Ben bu hayatı istemedim!Annemi kaybetmeyi istemedim!Babamdan eziyet görmeyi istemedim!Senin beni sevmeni hiç istemedim...Ben bu hayatı istemedim Şahin"

Göz yaşlarım yanaklarımdan süzülmeye başladı.Hıçkırarak ağlıyordum.

"Aslııı...."
Onunda gözleri dolmuştu.Ne yani ağlîyormuydu.

"Neden ağlıyorsun?Beni bu hale getiren sensin!"

"Seni seviyorum Aslı"

"Ama ben sevmiyorum!Nefret ediyorum.Anladınmı beni?!"Boğazım yırtılana kadar bağırmıştım.

"Seviyorum lan seni!Aşığım lan sana!Benimsin lan sen!"

"Değilim anladınmı değilim!Hiç bir zaman da olmayacağım!"Ve yüzümde hissetdiğim tokat!Bana vurmuştu!Ağzımda metalimsi bir tat hissettim.Dudağım patlamıştı.

ParamparçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin