.
Yemekhanede yemeğimi yemeye çalışıyorum , çalışıyorum çünkü etrafımda bir çok aptal vardı belki tek aptal olmayan kişi felixti. Felix aptal değildi sadece arkadaşsız kalmaktan koruyordu biz ortaokulda çok yakındık ama aramıza bir takım olaylar girdi...
Felix beni zorbalayanların arasındaydı ama sesini çıkarmıyordu. Bu canımı oldukça yakıyordu.
Masada tek başıma otururken onlar yine gelmişti. Sözde arkadaşım olan zorbalar beni her türlü şeyden vururlardı. Ben ise sesimi çıkartamıyordum kendimi ifade edemiyordum.
"Hey ji doymuş gözüküyorsun yemeğini bize vermek ister misin? "
"Deme öyle taehyun evde bişey yiyemiyor bırak burada istediği kadar doysun. "
Gülüşmeler kahkalar acınası bakışlar. Beklemediğim kişiler...
"Jİ Mİ ONUN ADI BUMUYMUŞ EVDE BİŞEY YİYEMİYORMU CİDDEN. "
Bunu diyen bi gün önce kafasına top attığım çocuktu. O yüz bana bumları söylüyordu. Melek gibi olan yüz.
Ani şekilde yüzümü ona çevirdiğimde sanki dediği sözle bakışları arasınds bir bağlantı yoktu. Onun etkilendiğim yüzünden bu sözleri duymak kalbimi acıtıyordu. Evet ondan etkilenmiştim.Yanıma alaycı bir tavırla oturmuştu tavşan çocuk. Diğer zobalar, aralarına yeni bir zorba geldiği için seviniyorlardı.
"Naber ji"
Diyip yanağımı alaycı şekilde sıkmıştı. Bundan rahatsız olmam gerekirken alaycı şekilde de olsa yanağıma dokunması hoşuma gitmişti. Aptalsın ji. Gerçekten.
Sesimi bile çıkartamazken o bana piç gülüşü atıyordu. Tabağımı alıp masadan kalkerken kolumu tuttu. Sertti."Beni görmezden mi geliyorsun? Dünki yaptığından sonra"
Dünki olanlar onu unuttu zannediyordum. Sesimi çıkarmadım ve elinden kurtulmaya çalıştım. Acaba napacaktı bana aşırı stres olmuştum ama mallığımdsn sadece kısık sesle
"Özür dilerim"
Demekle yetinmiştim. O ise bana malmışım gibi bakıyordu en son kolumu bıraktı ve bende oradan koşarak kaçmaya çalıştım. Ne oldu dersiniz, elimdeki yemekle beraber birinin çelmesine takılıp yere yapışmıştım. Herkesin gülüşü kulağımda yankılanıyordu. O ses bir süre dindi kulağımda çünkü bana uzanan bir el vardı.
O eski en yakın arkadaşım Felix ti bu felixin eli. Anında dolan gözlerimle elini tuttum. Tuttuğum gibi oradan hızla gitmek için beni koşturdu.
"Ji bacağın... "
Sadece ufak bir çizikti bu benim için hiçbişeydi önceden yaptıkları yüzünden heryerimin kan olduğunu bile hatırlıyorum şuanda da yaraydı ama ağrıyan yer dizim değildi...
"S-sorun değil acımıyor"
Kekeleyerek zorla konuşuyordum. Felix ise beni anlarcasına masum bir ifadeyle bakıyordu. O hala aynı felixti o bakışundan sonra emin olmuştum.
"Han ben herşey için özür dilerim"
Dedi ağlamaklı bir sesle.
"Han ben onların yanındayken sana yardım edemedim sesimi çıkartamadım saçma bir neden yüzünden küsmemize rağmen yanında olmadım ben hiç iyi biri değilim aptalın tekiyim Han ben çok özür dilerim beni affedebilir misin bilmiyorum ama çok özür dilerim Han "
En sevdiğim kişilerin tekrar tekrar benden özür dilemesinden nefret ediyordum. Felix şuan bunu yapıyordu.
"Yeter Felix özür dileme artık senin ne düşündüğünü neden bunları yaptığını çok iyi biliyorum özür dilemene gerek yok, ben senin benle konuşmanı bekliyordum affetmek için"
İkimizde ağlıyorduk. Ağlarken sarıldık ve bi senenin hasretini giderdik.
"Teşekkür ederim Han çok teşekkür ederim benle barıştığın için"
"Bende teşekkür ederim Felix"
Felix bana Han diyen tek kişiydi çünkü ben ji den nefret ediyordum.
En son okul bitmişti ve uzun zaman sonra aynı sınıfta olmamıza rağmen konuşmadıpımız bu dargınlık ikimiz içinde sona ermişti ve bu beni oldukça mutlu etmişti.
Tabii Felix le bizim tekrar arkadaş oluşumuz okuldaki zorbalara yeni bir uğraş olmuştu. Felix'in üzerine fazla gideceklerdi. Bunu düşünene kadar son dersin bitiş zili çoktan çalmıştı. Birlikte gidecektik.
.
"AAYY EVİMİZİN YOLUDA AYNIYMIŞ DÜNKİ OLANLARI UNUTMADIM Jİİ"
Bu cümleyi görmezden geldim çünkü şuan daha tehlikeli kişiler bana yaklaşıyordu. Felix ise evine çoktan gitmişti şuan tektim.
.
Bunların arasını hızlı yapıcam ama ilişki içinde çok anlaşmazlıklar olaylar falan olcak. Bu arada üşendiğim için diğer shipleri dahil etmedim. Hyunlix var bitek belki sonra diğerlerini eklerim.
Bunlar çok güzel ya of çıldırcam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
And You Still Don't Understand //minsung
Teen FictionHan içine kapanık, asosyal, özgüvensiz ve kendini sevmeyen biriydi minho ise;alaycı, herşeye sinirlenen, azda olsa psikopat bir çocuktu bu iki çocuk birbirlerinin her türlü sıkıntısını giderdiler onlar birbirleri için vardı.Yinede birbirlerini tamam...