• Prolog •

68 8 5
                                    

Czasami osoby które spotykamy przypadkiem stają się całym naszym światem. Bez nich nie widzimy nic.
Sensu życia
Sensu uśmiechania się
Nawet, sensu wstawania z łóżka

A kiedy nam zależy na kimś, staramy się. Ale jaki jest sens starać się skoro ta druga osoba nie chce nas znać?

W takich momentach należy poprostu odpuścić, wypuścić osobę i dać jej żyć bez nas. Chodź to trudne - tak należy zrobić. Głos w głowie nam podpowiada że tak będzie lepiej nie tylko dla nas, ale i dla drugiej osoby.

Życie jest łatwiejsze kiedy mamy osoby o które warto walczyć każdego dnia. Które będą także walczyć o nas.

Lecz nawet osoba która zniknęła lata temu, zostawiła po sobie wspomnienia.

Już nigdy nie dowiesz się co u niej słychać. Czy dalej ma problemy ze snem. Czy dalej jej ulubionym momentem dnia jest ten, w którym to ty do niej pisałeś.

A kiedy przychodzi noc, pytania w głowie znowu się namnażają

Czy to moja wina?

Czy to ja zrobiłem coś nie tak?

Ale najbardziej boli świadomość tego ile razem przeżyliście. To ty byłeś koło niej kiedy poznała pierwszego chłopaka, to także ty leczyłeś jej serce kiedy zostało zranione. To ty kochałeś ją po to, żeby nagle to wszystko zniknęło, żeby teraz minąć się na ulicy bez słowa.

Poddaliście się w połowie mimo że byliście tak daleko.

Smile | JannOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz