13.BÖLÜM

963 35 37
                                    

Bu bölümü sessizbirokur_0 adlı okuruma ithaf ediyorum.

Hey babez!

Nabersinizz?

Geçen hafta bölüm atamadım.Duyuru da yapamadım internetim yoktu maalesef.Çok berbat şeyler yaşadım.Anlatamayacağım,ama anlatırsam beni anlayacağınız şeyler.Kitapta yazdığım çoğu şeyi yaşadım diyebilirim.Bu yüzden kitabı kaldırmayı bile düşündüm.Ama size ve kitaba çok bağlandım anı karar vermek istemedim.

Planım şuydu.Bir bölüm atıp sınır koyacaktım,sınır dolana kadar da kitabın akıbetini düşünecektim.Birkaç gün internetim yoktu sonra wattpade girdim.O kadar güzel ve değişik yorumlar vardı ki.Aklımda ki planların hepsi o yorumları okuyunca yerle bir oldu.

Cidden çok mutlu oldum.

Ufakta olsa şuan bir kitlem var.Ve ben bu kitleyi çok seviyorum:)

İyi okumalarr.

***

Genç adam güvenliği sağladıktan sonra eve doğru ilerlemeye başladı.Göğsünde bir ağırlık vardı bir an önce karısının yanına gidip onu kolları arasına almak istiyordu.

Çağatay kaçmayı başarmıştı.

Karısının son gördüğü hayal değildi.Çağatay gerçekten banyodaydı.Evin her bir karışını didik didik aramalarına rağmen bulamamışlardı.Bu yüzden yer değişikliği yapmışlardı.

Eve girip etrafa bakındı.Karısı tahmin ettiği gibi yukarıda olmalıydı.Göğsündeki şiddetli ağrıyla elini kalbine götürüp sıvazladı.

Etrafın karanlık olmasına kaşlarını çatıp elini duvardaki düğmeye yöneltti.Işığın açılmamasıyla birkaç kere daha deneyip,yutkundu.Hayır sadece sigortada sorun vardı.Böyle kötü düşüncelere yer vermeye mahal yoktu.Korkuyordu tekrar aynı duyguları yaşamaktan ölesiye korkuyordu.

Koşar adım merdivenlere yöneldi merdivenleri kat edip odalara baktı.Yanılmıyorsa karısı ilk denk geldiği odayı seçmişti.Odaya girdiğinde odanın karanlık olması ve etraftaki kan kokusu kalbini sıkıştırıyordu.

Karmaşık duygular içerisindeyken solundan gelen parke sesiyle kaşlarını çatıp o tarafa döndü ve arkasında ki kişiyi duvara yasladı.

Duvara yasladığı kişinin cüssesinden bir erkek olduğunu tahmin edebiliyordu.Omzuna saplanan bıçakla inleyip karşısındaki bedene kafasını geçirdi karşılık almayı beklemeden dizlerini bacak arasına vurup,karnına yumruklar attı.Karşısında ki beden zaten yaralıyken aldığı darbelere dayanamayıp acıdan bayılmıştı.Ama genç adam bunun farkında değildi karısına birşey olduğundan artık emindi her saniye yumruklarının hızı daha da artıyordu.

Sonunda önünde ki bedeni kenara itip etrafa bakındı parmak boğumlarında oluşan kan ve yaraları umursamadan koluyla ağzını sildi.Gözleri dolmuştu bile.Tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyordu.Bu sefer olmazdı.İçinden dualar ediyordu.O kimse için bu kadar dua etmezdi ki.

Karısı için ediyordu.

Katlanamıyordu artık.Herşeyin üst üste gelmesi,karısının yaşadıkları.Dayanamıyordu.Kendini tükenmiş hissediyordu.Ceketinin cebinden telefonunu çıkarıp ışığını yaktı ve odaya tuttu.Yerde gördüğü bedenler kendini daha fazla tutamayıp yere yığıldı.Gözlerinde ki yaşları daha fazla tutması imkansızdı artık.Karısı yan bir şekilde saçları yüzüne savrulmuş yerde öylece uzanıyordu.Dudaklarının arasından bir hıçkırık firar etti.Karısına uzanıp kucağına aldı.Karısının küçük bedeni sanki cansızmış gibi hareketsizdi.Korkuyordu.Çok kokuyordu.

KURALSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin