12. Bölüm

388 22 9
                                    

Avşin aceleyle kıyafetlerini alıp tekrar banyoya dönmüştü. Hızla giyinip saçlarını da aynı hızda tarayıp salık bırakmış ve banyodan çıkmıştı.

Berzan Ağa berjerde oturmuş eğmiş olduğu başını ellerinin arasına almış öylece duruyordu. Avşin ona bakmadan odada bulunan koltuğa doğru yürüdü.

Başı zonkluyordu genç kızın. Aldığı pike ve yastıkla birlikte uzanmak için koltuğa geçmişti.

" Avşin. "

Berzan Ağa ayağa kalkmış karısının kollarından tutup kendisine çevirmişti. Avşin Berzan Ağa nın hâlâ konuşmak için diretmesine sinir olmuştu . Kendini ne sanıyordu bu adam !

" Bırak kolumu Berzan Ağa! "

Avşin kolunu sertçe çekmiş kendini Berzan Ağa dan kurtarmıştı. Berzan Ağa acıyla gözlerini yummuş derin bir nefesten sonra gözlerini açmış ve konuşmaya başlamıştı.

" Avşin benn.. Ben bana ne oldu anlamadım. Duyduklarım canımı çok yaktı Avşin . "

Bir an duraksayıp sonra ellerini dokunmaya kıyamadığı karısının yanağına yerleştirdi .

" O kadar canım acıdı ki canının her bir zerresine canımı fedâ edeceğim kadını yıkıp döktüm. "

Avşin beklemediği bir anda bu duyduklarıyla başını kaldırıp büyük bir şaşkınlık ve anlayamamazlıkla Berzan Ağa'ya bakıyordu.

Hislerini dile getirmesi zamanlama olarak şuan için yanlıştı evet ama Berzan Ağa söylediklerinden asla pişmanlık duymuyordu . Aksine bu güne kadar kabul etmemek için direndiği şeyi dışa vurmak ona iyi gelmişti.

Avşin ruhen de bedenen de darmadağındı şuan. Düşünüyordu genç kız. Berzan Ağa onu sevdiğini anlatmaya çalışıyordu. Peki sevgi böyle bir şey miydi gerçekten? Sevgi kırıldığında kırmak mıydı yoksa ona sığınmak mıydı?

Gözünden düşen bir damla yaşla birlikte istemsizce sitemli bir gülüş belirmişti dudaklarının kıvrımlarında.

" Bana inanmıyorsum değil mi? Hislerim gerçek Avşin! Lanet olsun ki sana olan sevgimi hep bastırmaya çalıştım yanılıyorum sandım ama öyle değil. Ben seni seviyorum . "

Hâlâ seviyorum diyordu. Çıldırmak üzereydi Avşin. Suskunluğunu bozmuş içinden geçenleri söylemişti.

" Evet Berzan Ağa çok doğru söyledin 'Yanılmışsınn '! Sen kocaman bir yanılgının içindesin sen beni sevmiyorsun Berzan Ağa sen beni yalnızca sevdiğini sanmışsın . "

" Hayır .Hayır, hayır Avşin. Ben yanılmıyorum ben sana önüne geçmeyi başaramadığım bir aşkla bağlandım. Öyle ki aşkın nefretimi aştı . "

Avşin gözlerini yumup yutkundu. Berzan Ağa konuştukça canı acıyordu genç kızın. İnci tanelerine engel olamıyor artık onları tutamıyordu.

" Şuan bunları duyacağıma nefret kusan sözlerini duysaydım Berzan Ağa. Onlar bile canımı bu kadar yakmıyordu. Neden biliyor musun? Nefretle söylediğin sözleri haksız dahi olsan beni sevmeyen birinden duymak anlaşılabilir geliyordu ancak hem paçavra gibi ordan oraya sürükleyip hem sevdiğini söylemek kusuruma bakma ama seni gülünç duruma düşürüyor."

" Avşin ben yaptıklarım için çok pişmanım gözüm döndü inanki. Sana şuan o anki hislerimi tarif edemiyorum. Canımın nasıl yandığını anlatamıyorum sana. "

Berzan Ağa içinin yangınıyla gözlerinin kan çanağına dönmesinden ondan habersiz usulca akan yaşlardan habersizdi.

" Zoruma gitti Avşin. Zerda nın böyle bir şey yapmış olması çok zoruma gitti. Aklım durdu ,vücudumdan geçen kanın her bir zerresini öfke kapladı . Düşünemedim Avşin . O an senin hislerin senin düşüncelerin hiçbir şeyi düşünemedim. Beni durduran şey neydi bilmiyorum ama o an gözüm sana değdiğinde öldüm ben Avşin. Seni ne hale koyduğumu görünce kendimden nefret ettim. Kendime de kadere de lanet ettim. "

BERDEL DAVASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin