Herkese merhabağğğğğğğğ! Bu saat bölüm atıyorum çünkü deliyim her neyse, bu gün mutluyum çünkü sabahlayacağımmmmmm. Şimdi yarın okul var ama son haftalar diye gitmiyorum. Sanırım okula gitmediğim için baya bölüm atabilirim.
Mesaj anonimden gelmişti ama bakmadım yorgun olduğum için. Kendimi uykunu kollarına teslim ettim.
"Her zaman her yerde bütün bu alemde
En büyüksün Fener Bahçe
Her zaman her yerde bütün bu alemde
En büyüksün Fener Bahçe
Saldır Kanarya sensin şampiyon
Ne Beşiktaş, ne Cimbom, ne de Trabzon" (Fener Bahçe-- Bella Ciao)
Telefonumdan gelen Fenerin marş sesiyle uyandım. Aslında hiç açmayabilirdim ben Fenerin marş sesini duymayı her zaman seven insanım. Biraz daha çaldı kapandı, ikinci kere aradığında kalkıp kimin aradığına baktım.
'Gizem Kuşummm' arıyor
Gizemin aradığını görünce hemen açtım.
"Alo"
"Lan nerdesin arıyorum da bu telefonlar niye açılmıyor!?"
"Duymamışım Gizem"
"Asla zil sesinin Fener Bahçe marşı değil, onu dinlemek için açmadın değil mi?"
"Tam isabet, aferin"
"Tamam boş yapma nerdesin?
"Evdeyim, niye ki?"
"Ben yorgunum refakatçi olarak abimin yanında sen kal ve beni gelip eve bırak"
"Tamam, Taha abi bir şey istiyor mu gelirken alayım"
"Sen gel yeter aşkım"
"Yarım saate oradayım hazırlan"
"Hemen aşkım, eve gidip yatıcam"
Bu dediğine gülüp kapattım. Üzerimdekileri çıkarıp beyaz crop, lacivert pantolon, omuzlarıma ise lacivert sweeti ve sırt çanımın içine gerekli olanları koydum peçete,dedorant,ped,su falan koydum.
(çanta ve şapka hariç)
(Sırt çantası)
Arabanın anahtarını alıp oto parka indim. Sürücü koltuğuna oturup arabacı çalıştırmadan önce anonimden gelen mesaj aklıma geldi. Beş saat sonra bakıyordum çocuğun masajına, ne kadar aptalın ya diye söylendim. Hemen whatsapp uygulamasından anonimle olan sohbete girdim.
Anonim bey: Selen iyi misin. Kaç gündür yazmıyorsun
Anonim bey: Selennnnn
Anonim bey: Bu mesaj silindi
Anonim bey: Selen korkutuyorsun beni (15:30)
Son attığı mesaj saatine baktım ben ciddi anlamda salağım ya. Telefonumu arabaya bağlayıp sesli yazma kısmından bir yandan ona yazıyor bir yandan arabayı kullanıyordum.
Selen: Hayattayım
Selen: Ölmek için çok gencim
Selen: Bu aralar yorgunum o yüzden yazamadım.
Anonim bey: Çok şükür yazmayı unuttun sandım ya
Anonim bey: O zaman ben seni yormayayım piremsesim
Anonim bey: Dikkat et kendine
Selen: Merak etme dikkat ederim senin şarkısı İstanbul Beyefendisi olsun
Anonim bey beyaz kalp emojisi bıraktı
Anonim bey: O zaman senin şarkında Yakamoz Güzeli olsun güzelim
Bu mesaja kalp emojisi bıraktınız
Tekrardan merhabalarrrrrrr. Bölümü beğendiniz miiii? Sanırım sabahlamıcam, uykum geldi. NAĞLET GELSİN diyen teyze gibi vücudum, uykuya. Selenle Anonim Beyimizin şarkıları nasıl ama. Bu bölümü yazarken spotify dan yaşlı amcanın şarkılarını dinliyordum bu kısma bu şarkılar denk geldi ve şuan kulaklarıma dolan şarkı Kediler ve Şarkılar. Sizin en sevdiğiniz yaşlı amca şarkısı hangisi yorumlara yazmayı unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzler ve Kalanlar
Подростковая литература"Baba bu çikolatayı alabilir misin?" diye sordu küçük kız. "Hayır Selen onu çabuk geri bırak!" dedi küçük kızın babası. Ona neden çikolata almıyordu? Parası mı yoktu? Hayır parası vardı. Elindeki beş bira şişesiyle kasaya doğru ilerledi. Küçük kız...