BÖLÜM 20

1.2K 57 21
                                    

Sabah uyandığımda azad'ın kollarındaydım günler sonra böyle uyanmak gerçekten huzur veriyordu ama azad'ın yapması gereken işler vardı saat 5:42 idi kalkıp ağa babasının aptestisini aldıracaktı.

Normalde ben yapmıyordum ama bugün evin gelini azad olduğu için yapması lazımdı evet evet yanlış duymadınız bugün evin gelini azad olacak bir yeni gelin klasiği ben yeni gelin fanı olduğum için aklıma bu fikir gelmişti dün sadece ahmet babaya söylemiştim o yüzden oda azad'ı bekliyordu.

Yaşlı başlı adam daha fazla beklemesin"azad azad şşss uyansana"

"Himm "

"Azad hadi kalk"

"5 dk daha"

Sesimi ciddilestirip hafif bir bağırtı ile konuştum "yeni gelin kalk yoksa su geliyor"

"Ney ne ne oldu kim"

"Hadi kalksana yeni gelin ağa baban seni bekler"

"Ney ne yeni gelini helin sabah sabah ne saçmalıyorsun"

"Unuttun mu sen bugün yeni gelinsin"

"Ney"

"Evet dün anlaştık ya"

"Canım karım hadi gel yatalım biz ben sana beni affetmen için çok daha iyi şeyler yaparım hadi canım"bana kollarını sarıp tekrardan uyumaya başladığında konuştum "hayır azad ya yaparsın yada beni unutursun"

"Off Allah'ım of ben bu hallere düşecek insanmiydim?"

"Ne varmış halinde"

"Ne yokki"

"Hadi kalkta kahvaltıyı hazır et"

"Evde yardımcılar var onlar hazırlar "

"Yanılıyorsun azad ağa bugün yardımcılar yok hepsini izne gönderdim 3 günlüğüne bugünde ben izin yapacağım merak etme yarın gene sen eski yaşamına döneceksin "

"Ya Helin başka birşey yapayım neolur"

"Olmaz hadi kalk baban seni bekler "

"Offf Allah'ım offf"

"Offlama hadi "

Azad yataktan kalkıp banyoya girince bende giyimme odasına giridim ve mavi renkte bir kombin yaptım (modelimizin kendi giydiği bir fotoğrafını seçmek istedim ʘ⁠‿⁠ʘ)

Giydiği 👇

Ardından odaya döndüğümde azad söyleniyordu "söylenme söylenme haydi"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ardından odaya döndüğümde azad söyleniyordu "söylenme söylenme haydi"

"Tamam"

Azad giyinme odasına gittiğinde önce lavobaya girip işlerimi hallettim sonra odaya dönüp yatağı topladım azad telefonla konuşuyordu makyaj masama oturup sade günlük bir makyaj yaptım.

TÖRE'NİN ESİRi |BERDEL| (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin