Hello bebişler sınır koyuyorum ama hiç gelmiyor bu günde oy sınırını 5 e indiriyorum iyi okumalar.
Eve girdim fakat salona girdiğimde bizi salonun ortasında karşılayan neredeyse sinirden kıpkırmızı olan bir çocuk karşıladı
Onur amca bana dönerek.
"İşte buda benim oğlum baran"
Oğlunun adı baranmış demek. O sırada sinirli bakışlarını babasından ayırıp bana çeviren baranı görünce bi tırsmadım deil yani.
"Baba bu kızın burda ne işi var!"
Tam bişey diyecektim ki annemin beni kolumdan çekmesiyle duraksadım.
"Baran oğlum bi sakin mi olsan ben o kızın annesiyle evlenicem ya hani baran!"
"Banane baba o kız bu evde yaşayamaz"
"Yeter baran kes sesini. Sen istesende istemesende onlar bu evde kalacak. Konu kapanmıştır"
Onur amcayı ilk defa sinirli görüyordum ama sinirliyken de fenaymış yani normalde pamuk gibi bir adam vibe' ı veriyor.
Neyse aslında bende sana ve evine meraklı değilim yani baran bey. Tam bir şımarık çocuğu acayip şımarık büyütülmüş.
Ama dış görünüşüne diyecek bir şeyim yok yani...
Hafif dalgalı Esmer saçları , kahverengi gözleri üstelik belirgin kasları ve dolgun dudaklarıyla şahane görünüyordu tabi sinirden kızaran yüzünü saymazsak."Hadi gel kızım sana odanı göstereyim biraz dekore ettim ama eksik birşeyin varsa ya da istediğin birsey varsa getirebilirim. Tabi bu annene de geçerli"
Diyerek anneme bakıp sırıttıktan sonra baran şerefsizini salonda televizyonuyla ve bozulmuş haliyle bıraktıktan sonra herhalde odama çıkıyorduk.
Merdivenlerden çıktığımızda onur amca karşımdaki kapıyı işaret ederek acmamı söyledi ve bende dediğini yaptım. Açtığımda beni ilk olarak çok güzel ben beyaz bir yatak karşıladı. Sonrasında ise bir makyaj masasıyla bir çalışma masası ve kitaplıkla karşılaştım ama kitaplık boştu. Nedenini sormadan onur amcam hemen yanıtladı.
"Kızım kitaplığı sen istediğin gibi doldurursun die hiç ellemedim. Hem duydum ki kitap okumayıda çok seviyormuşsun ondan bu kadar büyük bir kitaplık aldırdım odana"
Kitap okumayı sevdiğimi nerden biliyordu?
Hheee anladim kesin annem söylemişti ama bu kadar düşünceli davranmasını da 1 puan ekledim.Sonra Odamdan çıktılar ve sanırım kendi odalarına gittiler.
Baranın sözünden
Babamın böyle birşey yaptığına inanamıyordum allahtan herkez odasına çekildide kimsenin yüzünü görmeden odama geçtim.
O kız büyük ihtimal asya' ydı babam bahsetmişti ondan birde galiba benden küçükmüş 18 yaşındaymış bende 23 yaşındaydım ama doğruyu söylemek gerekirse asya sandığımdan güzelmiş.
Uzun Kumral ve dümdüz olan saçlarıyla, buğday teniyle, dolgun mu dolgun dudaklarıyla ve ilk dikkatimi çeken uzun kollu crop u yüzünden incecik beli, birde en komiği ben küçük olan boyu ile mükemmeldi.
Ama bu onla kardeş olacağım anlamına gelmiyordu.
Asyanın sözünden geri devam
****
Artık akşam olmuştu ve uykum yavaştan geliyordu ama uyumak istemiyordum çünkü saat daha 10' du ama bakarsam annemler uyumuştu. Kitap okumak istiyordum ama kitabımda yoktu.
O an aklıma bir fikir geldi baran dan isteyebilirdim ne de olsa onda vardır deilmi ama sorun onun uyuyup uyumamasıydı ya uyuduysa.
Offf bunu öğrenmenin tekkk bir yolu varrrr odaa... odaaa.... odaaaaaa... Babanın odasının kapısını çalıp kitabın varmı die sormaktı fsysfuysgywjgwg ayy amma uzattım ya.
Yatağımdan kalkarak kapıya doğru yürüdüm kimseyi uyandırmamak adına kapıyı yavaş ve yumuşak bir şekilde kapattıktan sonra parmak uçlarımla yürüyerek merdivenler den en üst kata çıktım.
Baran in odası en üst kattaydı ve çok karanlık tı tam son basamağa basacakken sanki kafamın birine tosladığını hissettim ve bir anda ayağım kaydı tam düşecekken sanki birinin benim belimden kavradığını ve düşmeme engel olduğunu hissettim.
Kafamı kaldırıp baktığımda bu baran dı ve yarı çıplaktı yani sadece üstü.
-Çok çok çok özür dilerim yanlışlıkla oldu
Dedim ve gözlerimi elimle kapattım.
"Sorun deil ama bir dahakine daha dikkatli olursan sevinirim ufak şey"
"Ve gözlerinide açabilirsin ben evde hep böyle takılırım alış yani"
Ve pic gülüşü yapıp sırıttığında gözlerimi açtım o anda yüzü ciddileşti elinide belimden çekti.
"Şimdi şöyle ne işin var burda fare gibi"
-Şey... Ben kitabın varmı die soracaktımda. Kitap okumak istiyorum ama odam da kitap yok.
"Tamam geç odaya"
Diyip sırtımdan iterek beni kendi odasına soktu.
Helluuu nasıl gidiyor oy atmayı unutmayın
Baranımız çok mu hızlı gidiyor acabaaa
Umarım bol bol yorum yaparsınız bakalım diğer bölüm neler olcak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİ 18+
RomanceAnnem tarafından üvey babamın evine götürüldüm orada bir üvey abim vardı ilk başta birbirimizden nefret duyardık ama sonuçların bu kadar ilerleyeceğini nerden bilebilirdim ki.