Herkese merhaba nasılsınız inşallah iyisinizdir tekrardan yeni bölüm ile karşınızdayım.
Umarım beğenirsiniz şimdiden iyi okumalar.
Lütfen oy vermeyi,yorum yazmayı ve takip etmeyi unutmayın.
Sizi seviyorummm..9 Ay sonra
Çok yoğun aylardan geçtik hem evde hemde işte kafenin açılışı bebeğimiz ile uğraştık derken bizim minik kızımız 1 yaşına giriyordu ona doğum günü süprizi yapıcaktık fakat İstanbul'da olsun istemiyorduk ben Gamze oturmuş düşünüyorduk.
Gamze : Aşkım valla bulamadım nerede kutlayalım hem gidersek de tatil de yapalım çok yorulduk.
''Valla bebeğim ilk defa benim de aklıma gelmiyor.''Derken hemen aklıma Yunanistan geldi oraya zaten gitmek istiyorduk bence güzel. Hemen sevgilime döndüm.
''Aşkım buldum buldum.''
Heyecanla bana bakıyordu.
Gamze : Neresi aşkım.?
''Yunanistan'a gidelim zaten gitmeyi planlıyorduk tatil için doğum gününü de orada kutlarız olmaz mı.?''
Gamze : Ay aslında çok güzel bir fikir olur hemen bizimkilere haber verelim.Grubu açtık ve ben yazdım.
Grup:
''Millet nereye gideceğimizi buldum.''
Rüya : Nereye kız.
Selin : Sonunda bulabildiniz yani.
''Yunanistan'a gidelim diyorum tatil de yaparız en azından.''
Rüya : Olabilir aslında çok mantıklı.
Şeyma : Ben her şeye okeyim bebeklerim.
Selin : Aynen olur değişiklik yaparız çok yoruldunuz dinlenmiş olursunuz.
Aysel : Ne zaman gitmeyi planlıyorsunuz.?
''Birce hanımın doğum gününde orada olmayı planlıyoruz teyze.''
Aysel : Ben gelemeye bilirim kuzum size şimdiden iyi eğlenceler.
Gamze : Hala ne demek gelemem neden.?
Aysel : İşlerim var ondan kuzum.
''Ne işin var teyze.?''
Rüya : Annem söylemiyor ben söyleyeyim bana kızacak ama bilmeye hakkınız var Derya geldi ondan dolayı.Telefondan başımı kaldırdım ve Gamze ile göz göze geldik sinirlenmiştim o kız benim kuzenim olsa da tahammülüm yok canımı çok sıkıyor. Sinirlendiğimi gören Gamze hemen yanıma geldi.
Gamze : Aşkım sakin ol tamam bizi ilgilendirmiyor.
''Sakinim ben.''
Gamze : Aşkım ben senin her halinden nasıl olduğunu anlayabiliyorum.Gamze iyice sarıldı bana evet çok sinirliydim ama yapacak bir şey yok canım çok sıkılmıştı telefona üst üste bildirim gelince ikimizde telefona baktık.
Aysel : Yani söylemen gerekiyor muydu bunu burada Rüya.
Selin : Nasıl geldi ne oldu abla.
Lale : Sorun mu var abla.?
Rüya : Anne boşuna kızma bana geldi ablam bir ton sorun çıkarttı şu an da evdeler annemle bilmiyorum ne olucak.
Selin : Gelelim mi yanına.
Şeyma : Sen neredesin Rüya evde değil misin.?
Aysel : Yok gelmeyin boşuna anlamıyor ne yaptıysam delirticek en sonunda beni.
Rüya : İşim vardı dışarıda şimdi eve geçiyorum. Anne anlamaz o ne yaparsan yap.
Aysel : Deniz Gamze sakin üzülme veya sinirlenmeyin sizden uzak tutmak için elimden geleni yapacağım.
Gamze : Hala asıl sen kendini üzme lütfen o senin kızın ne yaparsan yap çok üzüldüğünün hepimiz farkındayız.
Aysel : Yapacak bir şey yok maalesef.Ses geldiğinde yerimden kalktım Birce ağlıyordu.
''Ben bakarım sen otur aşkım.''
Kafa salladı bende odaya gittim benim küçük kızım uyanmıştı acıkmıştır diye kucağıma aldım ve mutfağa geçtim mama sandalyesine oturtturdum ve ona meyve püresi yapmaya başladım. Maması hazır olunca ikimizde salona geçtik bebeğimi annesinin yanına oturttum odasından önlük aldım ve hemen yanlarına gittim.