SARHOŞ 17.

168 6 0
                                    

Şimdiki zaman~

Demek ki Karahanlı ile böyle tanışmıştık. Bu adam sanki önceden daha kibarmış mı ne.

Önceden beni iki kere üst üste gördüğü için şüphelenmişti kafama silah dayamıştı. Hayret o zaman bir şey yapmamış.

Düşüncelerine sıyrılıp atlasa doğru dönüp baktım. Atlas'ta Bir gariplik vardı. Tam karşımızdaki eski üstü yeşermiş bir banka çok derin bakıyordu.

"Bir sıkıntı mı var"dedim elime omzuna koyarak. Bakışlarını banktan çekip bana doğru döndü.

"Hayır Yok bir şey daldım sadece"dedi dediği şeye tabii ki de inanmamıştım. Tek kaşımı kaldırdım."Emin misin"dedim.Pes ederek konuşmaya başladı.

"Seni o gün ilk gördüğüm zaman bu bankta ağlıyordun normalde bu tarz şeyler beni etkilemezdi ama seni o gün o halde gördüm içimden bir şey koptu. Biliyor musun seni öldüğünü sandığımız zamanlar ben bu banka gelip ağlamıştım. Bir gecede tüm dünyayı yerle bir edebilecek olan ben dokunmaya kıyamadığım Deniz'im için o gece burada ağladım"deyip sustu

Atlasa baktım gözlerimin içine çok derin bakıyordu söylediği şeylerden dolayı gözlerim hafif dolmuştu. Tek eliyle dolan göz yaşımı sildi konuşmaya devam etti.

"Adel ben çok korkuyorum sana tekrar bir şey olacak diye ama e-eğer"diyip sustu derin bir nefes alıp devam etti

"Gitmek istiyorsan gidebilirsin seni anlarım sana bir şey olacağını şu siktiğimin duygularını içime gömerim yeter ki sana bir şey olmasın bileyim ki Sen yaşıyorsun"dedi ellerini ellerimden çekti.

Son söylediği şeyler içime yumruk gibi oturdu ne yani ondan ayrılacağımı falan mı düşünüyordu.

Gözlerimi kapadım. Hafif esen rüzgârı tenimde hissettim. Derin bir nefes alıp Atlasa döndüm

Ellerine tutup gülümseyerek konuştum.

"Ben senin işini veya başka bir şeyinle ilgilenmiyorum. Tamam tehlikeli bir iş yapıyorsun biliyorum ben bunu bile bile senin yanındayım. Ben senin kalbini seviyorum bana olan sevgini seviyorum"dedim.

Atlas beni kedine çekip sımsıkı sarıldı.

"Seni çok seviyorum Adel "dedi. Atlastan ayrılıp elimi boynuna doladım.

"Bende seni çok seviyorum Karahanlı"dedim. Atlasın gözü dudaklarımdaydı bana arabada yaptı hareket geldi aklıma şimdi intikamımı almam lazımdı.

Atlasa biraz daha yaklaştım. Atlasın gözleri kapandı bana yaptığı gibi nefesimi yüzüne verip hemen Atlastan uzaklaştım.

"Ya Atlas efendi yemediğim hurmalar gün gelir böyle tırmalar"dedim gülerek.

"Ben seni tırmalayacağım az kaldı"dedi.

"Aa kedimisin sen tırmalıyacan"dedim.Atlas tam bana cevap vericeği Zaman telefonum çaldı. Çantanın içinden telefonu çıkartıp arayana baktım

Her zamanki gibi karan arıyordu tabii ki de telefonu açıp hoparlöre verdim.

"Alo karan"dedim.

"Alo Adel nerde kaldınız Atlası
arıyorum açmıyor"dedi. Atlasa döndüm"telefonum arabada kalmış"dedi.

"Telefon arabada kalmış,sen ne için aradın"dedim

"Adel başına taş mı düştü senin toplantı var ya hani sabahtan beri sizi bekliyoruz"dedi.lan ben toplantıyı unuttum.

Mafya Kaderim +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin